ru
Feedback
Bunny Notes 🐰

Bunny Notes 🐰

Открыть в Telegram

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Bunny Notes 🐰

Канал Bunny Notes 🐰 (@bunnynotez) языкового сегмента Сингала является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 051 подписчиков, занимая 10 401 место в категории Образование и 98 место в регионе Шри-Ланка.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 051 подписчиков.

Согласно последним данным от 01 сентября, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило 1 070, а за последние 24 часа — -34, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 10.03%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 8.52% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 1 913 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 1 625 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 35.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
Biology 2.0 - https://t.me/biology2lk Physics 2.0 - https://t.me/Bunnyphysics2 Chemistry https://t.me/bunnychemistry2 Biology Note - https://t.me/BunnyNotesTopics Chemistry Note - https://t.me/YRTSIMEHC1 Physics Note - https://t.me/+YG1L7r1gblk...

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 02 сентября, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Образование.

19 051
Подписчики
-3424 часа
-1497 дней
+1 07030 дней
Архив постов
අද physics essay එක..මේ‍ක ආලෝ‍කය පාඩමෙන්‍ තියෙන්‍නේ‍. මේ‍ක කරලා past papers වලින්‍ මේ‍ වගේ‍ ඇවිත්‍ තියෙන ආලෝ‍කය essay
අද physics essay එක..මේ‍ක ආලෝ‍කය පාඩමෙන්‍ තියෙන්‍නේ‍. මේ‍ක කරලා past papers වලින්‍ මේ‍ වගේ‍ ඇවිත්‍ තියෙන ආලෝ‍කය essay ටිකත්‍ කරන්‍න ලමයි #physics

පිසික්ස් ඇඩ්මින් කෙනෙක් විදියට එන්න කැමති කෙනෙක් ඉන්නොනම් කියන්න

26.09.02 ට අදාල Bio Essay ටික Essays ලියලා Comment එකක් විදිහට දාන්න. අඩුපාඩු තියේනම් කියන්නම් 🥳
+2
26.09.02 ට අදාල Bio Essay ටික Essays ලියලා Comment එකක් විදිහට දාන්න. අඩුපාඩු තියේනම් කියන්නම් 🥳

අද physics mcq #physics ඔයාලා මේ‍වා කරනවා නේ‍ද ?👀
අද physics mcq #physics ඔයාලා මේ‍වා කරනවා නේ‍ද ?👀

photo content

සුබ උදෑසනක් 🥳 ළමයි ඔයාලා Bio Essays ලියනවද ? 🤔

Request කරපු ප්‍රශ්නවල විවරණ ටික ඔන්න 🙂‍↔️

MCQ - 08 විවරණය✅ #Chemistry
MCQ - 08 විවරණය✅ #Chemistry

MCQ - 07 විවරණය✅ #Chemistry
+1
MCQ - 07 විවරණය✅ #Chemistry

MCQ - 04 විවරණය✅ #Chemistry
MCQ - 04 විවරණය✅ #Chemistry

අදට Chemistry වැඩ ටික ඉවරායි. ආයෙ අනිද්දා...🥂

සමාවයවික ප්‍රශ්නෙ Answers ✅ #Chemistry
+2
සමාවයවික ප්‍රශ්නෙ Answers ✅ #Chemistry

Organic Essay 02 - Answers ✅ #Chemistry
+2
Organic Essay 02 - Answers ✅ #Chemistry

Special meeting එකට යන්න ලමයි අඩුම ප්ලෑන් එකක්වත් හදාගන්න ප්ලෑන් එකක් නැති ලමයි

🔴2027 REVISION ආරම්භය සති 48කින් 0 සිට 100ට | ජීවිතය වෙනස් කරන SPECIAL MEETING එක SPECIAL MEETING දැන් 🔤🔤🔤🔤 🔤🔤🔤🔤 ❤️ ZOOM: https://us06web.zoom.us/j/83377603238?pwd=ElDZS1n64zBdeWHmm69ssIaEC5dbP5.1 ▶️YOUTUBE LIVE : https://www.youtube.com/live/thI80zNxwh0?si=rUvAGzlT1PtLcPyj

#physics අද mcq වල විවරණය… හරි වැරදි බලලා, points හම්‍බුනොත්‍ ඒවා points book එකට එකතු කරන්‍න.
+3
#physics අද mcq වල විවරණය… හරි වැරදි බලලා, points හම්‍බුනොත්‍ ඒවා points book එකට එකතු කරන්‍න.

මැත්ස් ලමයි ට මුකුත් හරියට චැනල් එක නෑ කියලා වැඩ පටන් ගත්තා අඩනකොට.එක්කෙනෙක් එක වැඩක් කරන්නේ නෑ 🙂

අද දවසේ Essay එක👇 Organic Essay - 02 #Chemistry
අද දවසේ Essay එක👇 Organic Essay - 02 #Chemistry

වෙනසකටත් එක්ක සමාවයවික ප්‍රශ්නයකුත් අද කරමු 🙂‍↔️ #Chemistry
+1
වෙනසකටත් එක්ක සමාවයවික ප්‍රශ්නයකුත් අද කරමු 🙂‍↔️ #Chemistry

Bio essay එකක් ලියාගන්න බැරිද???theory මතක හිටින්නේ නැතිද...මෙන්න හැමදේටම අපෙන් ඔයාලට විසදුම...bio ගොඩදාන අපේ වැඩපිලිවෙල... ඔ
Bio essay එකක් ලියාගන්න බැරිද???theory මතක හිටින්නේ නැතිද...මෙන්න හැමදේටම අපෙන් ඔයාලට විසදුම...bio ගොඩදාන අපේ වැඩපිලිවෙල... ඔන්න එහෙනම් September මාසෙට අලුත් දෙයක් එක්ක අපි essay programme එක පටන් ගන්නවා වෙනස්ම විදිහකට.... මුලින්ම කියන්නම් අපේ programme එකේ සාරාංශය සතියේ දවස් වල රෑ 9.00 - 10.00 අතර කාලයේ තමයි තියෙන්නේ zoom live එකකින් ඇවිල්ලා 30min ඔයාලා ලියන්න ඕනේ පස්සේ අපි සම්පූර්නෙන් හැම essay එකක් ම discuss කරනවා ඒ වගේම තමයි ඔයාලට හැම essay එක්කටම අදාලව points මතක තියාගන්න පහසු mind map එක්කුත් හම්බෙනවා...ඒ විතරක් නෙවෙයි හැම essay එකක්ම revise කරන්නත් අපි plan එකක් හදලා තියෙන්නේ හොදේ... ඉතිං වැදගත්ම දේ තමයි මෙන්න මේ වගේ පොඩි tute එකක් ඔයාලට september මාසේ ඉදන් හැම මාසෙටම අදාලව හම්බෙනවා... මේකෙන් ඔයාලට ලැබෙන benifit එක තමටි හැම දවසටම අදාලව essay එක ලිව්වද නැද්ද revise කරාද කියලා ඔයාලටම බලාගන්න පුලුවන්..ඒ වගේම තමයි තමන්ගේ ලකුණු, mind maps, markings,revise තමන්ගේ අඩු පාඩු මේ හැම දේම හදාගෙන තමන් ඉස්සරහට යනවද කියන එක මේකෙන් ඔයාලට track කරගන්න පුලුවන්..මාතෘකා ඔක්කොමත් දාලම තමයි තියෙන්නේ...star system එක්කුත් තියෙනවා ආසාවෙන් වැඩ කරන්න පුලුවන් විදිහේ... මාරයි නේද???😁💜 ඉතිං මෙහෙම වැඩ කරොතින් bio වලට ලකුණු හදාගන්න බැරිද අනේ අනිවාර්‍යෙන් පුලුවන්...september වලට join වෙන ඔයාට unit 2 වල මුල ඉදන්ම ලියපු මාතෘකා ටිකත් හම්බෙනවා හොදේ... Join වෙන්න පුලුවන් 27/28 වගේම 26 ලියලා 27 තව shy එකක් කරන්න බලන් ඉන්න අයටත් මුල ඉදන්ම වැඩ ටික කරගෙන යන්න පුලුවන්... එහෙනම් ඉතිං වැඩේට join වෙලා ලකුණු ටික හදාගමු... Details 0761934200
Bio අඩු මට්ටමේ ඉන්න කෙනෙක් උනත් join වෙලා බලන්න🙂 Future Medic R💗🩺 FOM UOP 0761934200 ™️@future_medic_bio