lyaasn presets
Відкрити в Telegram
𐙚 always give credits ! contact me @lyaasn for questions & paid edits / commissions ౨ৎ ⋆𐙚₊ more info https://aylya.carrd.co
Показати більше6 007
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
-1630 днів
Триває завантаження даних...
Схожі канали
Хмара тегів
Немає даних
Виникли проблеми? Будь ласка, оновіть сторінку або зверніться до нашого support-менеджера.
Вхідні та вихідні згадування
---
---
---
---
---
---
Залучення підписників
жовтень '24
жовтень '240
в 0 каналах
вересень '240
в 0 каналах
Get PRO
серпень '240
в 0 каналах
Get PRO
липень '240
в 0 каналах
Get PRO
червень '24
+7
в 0 каналах
Get PRO
травень '24
+23
в 0 каналах
Get PRO
квітень '24
+66
в 0 каналах
Get PRO
березень '24
+110
в 0 каналах
Get PRO
лютий '24
+86
в 0 каналах
Get PRO
січень '24
+100
в 0 каналах
Get PRO
грудень '23
+6 584
в 0 каналах
| Дата | Залучення підписників | Згадування | Канали | |
| 14 жовтня | 0 | |||
| 13 жовтня | 0 |
Дописи каналу
| 2 | it’s my redemption arc guys | 1 800 |
| 3 | hi😼😼😼😼 | 1 791 |
| 4 | gumagana ba preset guys pacheck aq | 1 785 |
| 5 | ᖗ 🍦ㅤ۫ㅤ ⠀ ꕀ
press the colored text
end of beginning — djo
am link • xml
🧁 𖦹 ∿ ᰍ ㅤ۪
tiktok photos samples etc | 1 831 |
| 6 | pa heart aq guyz then lapag q na preset :b
https://vt.tiktok.com/ZSF57usL6/ | 1 642 |
| 7 | okei wyt nio bukas 😎😎😎 | 1 552 |
| 8 | quick edit :b
gusto niyo ba preset bwahahah | 1 577 |
| 9 | pero expect mag post ako ng preset this wk or next wk c; | 2 292 |
| 10 | hai guys incase interested kayo magpaedit sakin 😔😔☝️ | 2 309 |
| 11 | hi suggest audio guys malay niyo ganahan ako mag edit ☝️ | 3 050 |
| 12 | ehe pero nawala rin ksi aq sa fyp kaya tinamad ako mag edit | 2 500 |
| 13 | hi i js saw this and it actually gave me a bit of motivation to edit again (and i prolly will) — nahihirapan lang ako mag edit rn kasi nawala yung android phone ko pero i’ll pay for subscriptions here nalang sa iphone para makapag start ako ulit magedit ng presets nd ofc kapag may nakita me na magandang kanta syempre ieedit ko kaagad 😩 rn talaga ang need ko lang siguro is inspiration (ganern ??!) and support HAHSBZHAHS
anyway i miss u all and thank u sa mga nagssupport pa rin saakin up until now >< | 2 560 |
| 14 | miss u all | 2 396 |
| 15 | happy new year loves<3 | 2 398 |
| 16 | hi guys play ml pls | 3 066 |
| 17 | + 1 collab po 😝😝✌️ | 6 156 |
| 18 | font — altehaasgrotesk | 6 138 |
| 19 | 🫗 ⠀ׅ⠀⠀ׁ⠀samples !! | 6 134 |
| 20 | 🫗 ⠀ׅ⠀⠀ׁ⠀photo sizes !!
lobby, picking, ingame — 4:3
pngs — 16:9 | 4 967 |
