uk
Feedback
گوشه دِنج

گوشه دِنج

Відкрити в Telegram

بیا یه گوشه خیلی دنج. خیلی ساکت‌ بشینیم یکمی فکر کنیم. یکمی خلوت کنیم باهم. یکمی گوش بدیم

Показати більше
727
Підписники
-124 години
-17 днів
-930 день

Триває завантаження даних...

Залучення підписників
червень '26
червень '26
+9
в 1 каналах
травень '26
+10
в 1 каналах
Get PRO
квітень '26
+2
в 0 каналах
Get PRO
березень '260
в 0 каналах
Get PRO
лютий '26
+6
в 0 каналах
Get PRO
січень '26
+3
в 0 каналах
Get PRO
грудень '25
+9
в 0 каналах
Get PRO
листопад '25
+14
в 1 каналах
Get PRO
жовтень '25
+18
в 0 каналах
Get PRO
вересень '25
+79
в 2 каналах
Get PRO
серпень '25
+7
в 1 каналах
Get PRO
липень '25
+25
в 0 каналах
Get PRO
червень '25
+19
в 1 каналах
Get PRO
травень '25
+138
в 6 каналах
Get PRO
квітень '25
+14
в 2 каналах
Get PRO
березень '25
+13
в 1 каналах
Get PRO
лютий '25
+7
в 0 каналах
Get PRO
січень '25
+20
в 2 каналах
Get PRO
грудень '24
+24
в 2 каналах
Get PRO
листопад '24
+20
в 2 каналах
Get PRO
жовтень '24
+32
в 0 каналах
Get PRO
вересень '24
+103
в 2 каналах
Get PRO
серпень '24
+33
в 0 каналах
Get PRO
липень '24
+33
в 1 каналах
Get PRO
червень '24
+26
в 0 каналах
Get PRO
травень '24
+24
в 1 каналах
Get PRO
квітень '24
+21
в 0 каналах
Get PRO
березень '24
+249
в 1 каналах
Get PRO
лютий '24
+273
в 2 каналах
Get PRO
січень '24
+3
в 0 каналах
Get PRO
грудень '23
+3
в 0 каналах
Get PRO
листопад '23
+277
в 0 каналах
Дата
Залучення підписників
Згадування
Канали
25 червня0
24 червня0
23 червня0
22 червня+1
21 червня0
20 червня+1
19 червня0
18 червня0
17 червня0
16 червня0
15 червня0
14 червня0
13 червня0
12 червня0
11 червня0
10 червня0
09 червня0
08 червня0
07 червня+1
06 червня0
05 червня0
04 червня+2
03 червня0
02 червня+2
01 червня+2
Дописи каналу
صرفا برای آگاهی @Coozy_Cornerr

2
آهنگ جدیدشون چقدر خوبه @Coozy_Cornerr
66
3
به قول امیر پارسا : "و ناگهان نوبت تو می‌شود و خداوند با دستانی پُر از نور، تمام نبودن‌ها را جبران می‌کند. بمان در ایمان حتی وقتی چیزی نمی‌بینی." @Coozy_Cornerr
89
4
خیلی وقت پیش، یه عزیزی ازم پرسید دوست‌داشتن از نظر تو چه جوریه. چه شکلیه. راستش خیلی سخت بود جواب دادنش. گفتم ببین دوست‌داشتن برا من، شبیه یه سفر خیلی آرومه. مثل سفر درخت‌ها. درخت‌هایی که ایستاده سال‌های سال خیلی آروم سفر می‌کنن. دوست‌داشتن میتونه همین‌طور آروم اتفاق بیفته. برام شکل پرواز یه پرنده توی آسمونه‌. پرنده قبل اینکه پرواز رو یاد بگیره اول آسمون رو فهمیده و بعدش پرواز رو انتخاب کرده. برام شبیه یه رودخونس. شاید هیچ‌وقت به عقب برنگرده ولی ردشو همه جا میزاره که چه طوری زندگی داده به همه چیز. برام شکل نور خورشیده‌. صبح که میزنه بیرون نمیگه روی کدوم خونه بتابم. بی‌صدا همه جا رو گرم می‌کنه. برام شبیه نفس کشیدنه. اگه‌ حتی بهشم فکر نکنی، بازم هست. هست که زندگی رو نگه داره... @Coozy_Cornerr
111
5
ریمیکس جالبی بود گفتم بزارم شما هم گوشش بدید @Coozy_Cornerr
132
6
خاطره بازی بچگی‌مون @Coozy_Cornerr
136
7
با افزایش سن، آدم بیشتر به تماشای خاموش جهان تمایل پیدا می‌کند. گاهی ترجیح می‌دهد فقط بنشیند و ببیند، بدون آنکه کلمه‌ای بر زبان بیاورد. گاهی دلش می‌خواهد گوشه‌ای دنج پیدا کند و در سکوت، با خودش نجوا کند. انگار صداهای اطراف دیگر طاقتش را بریده‌اند. تلاش می‌کند به لحظه‌ها عمق ببخشد، نه فقط آن‌ها را سپری کند. می‌خواهد برایشان مکث کند، فکر کند، و دوباره سکوت را برگزیند. در نهایت، شاید چند کلمه‌ی آرام بر زبان بیاورد، یا چند جمله‌ی کوتاه بر کاغذ بنشیند و همین، کافی باشد. @Coozy_Cornerr
150
8
نت‌ها چند دقیقه‌ای زمان را متوقف می‌کنند تا جان، نفس تازه کند… @Coozy_Cornerr
142
9
مثلا دردی نداری روز مثلا آفتابی است تو مثلا شادمانی در گذری مثلا نمیبینندنت همه مثلا خوشحالند همه مثلا خشنود همه مثلا آسوده تو مثلا خوشحالی زندگی ادامه دارد… مثلا در صلح پرنده‌ها مثلا آزاد آینده مثلا روشن بسان کفِ‌دست وجدان مثلا پاک و برای خورشید هم همه چیز مثلا روشن آه ای‌دل،آوازی بخوان مثلا همه‌م مثلا به فکر همه هرکسی دوست‌ مثلا همه‌ مثلا به فکر تو و به فکر جهان و روز مثلا میگذرد و تو‌ مثلا میخندی و دردی نداری مثلا…. • انس کیشویچ @Coozy_Cornerr
137
10
به منو این کاشانه بگو بگو که زنده ایم @Coozy_Cornerr
150
11
https://podcasts.apple.com/tr/podcast/bplus-%D8%A8%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D9%BE%D8%A7%D8%AF%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8/id1378125252?i=1000761332171
146
12
«شادی»، رقص اسب‌هاست در فیلم‌های تارانتینو. آرام و صبور از پس قرنی پرملال پدیدار می‌شود، برف‌های اندوه را فاتحانه لگدمال می‌کند و ناگاه، به شلیک گلوله‌ای، برای همیشه از یاد می‌رود. • حمیدرضا ابک @Coozy_Cornerr
168
13
ای همه مستی من ز می نگه تو ای نگه تو زده شرری بر جانم مرو از بر من که صنم دگری جز تو نمیدانم @Coozy_Cornerr
188
14
صادقانه توی این چند روز داشتم فکر میکردم که چنل رو کلا ببندم ولی پیش خودم گفتم که حیفه این چند ساله که دارم روی این چنل کار میکنم گفتم یه چند روزی فاصله بگیرم ازش تا شاید یکمی بهتر بشه الان گفتم دوباره شروع کنم پست بزارم داخل چنل ممنون میشم اگه ایده ای دارید بهم بدید که رویه چنل رو عوض کنم
181
15
بعد چند روز سلام
181
16
با من خیال کن… @Coozy_Cornerr
395
17
«به تلاطم درمی‌آمدم، در کمین کلمه‌ای می‌ماندم که مرا از برزخ خود خارج کند و واقعاً در دنیای آن‌ها جای دهد.» • خاطرات سیمون دوبووار. @Coozy_Cornerr
358
18
آدم‌های خوب رنج بیشتری می‌کشند چون از رنج دیگران هم رنج می‌برند. من نمی‌دانم آدم خوبی هستم یا نه ولی این را می‌دانم که بیشتر
آدم‌های خوب رنج بیشتری می‌کشند چون از رنج دیگران هم رنج می‌برند. من نمی‌دانم آدم خوبی هستم یا نه ولی این را می‌دانم که بیشتر از سهمم رنج می‌برم. • ایوان کلیما @Coozy_Cornerr
351
19
والا توی این مملکتی که نمیشه برای فردات برنامه ریزی کرد باید فقط از همین لحظه استفاده کرد حتی از اهنگ پس لذت ببر ازش @Coozy_Cornerr
340
20
‏خیلی آرزوها و برنامه‌های قشنگی برای آیندم داشتم خدا همشونو رحمت کنه.
285