uk
Feedback
گوشه دِنج

گوشه دِنج

Відкрити в Telegram

بیا یه گوشه خیلی دنج. خیلی ساکت‌ بشینیم یکمی فکر کنیم. یکمی خلوت کنیم باهم. یکمی گوش بدیم

Показати більше
728
Підписники
Немає даних24 години
-17 днів
-730 день

Триває завантаження даних...

Залучення підписників
червень '26
червень '26
+9
в 1 каналах
травень '26
+10
в 1 каналах
Get PRO
квітень '26
+2
в 0 каналах
Get PRO
березень '260
в 0 каналах
Get PRO
лютий '26
+6
в 0 каналах
Get PRO
січень '26
+3
в 0 каналах
Get PRO
грудень '25
+9
в 0 каналах
Get PRO
листопад '25
+14
в 1 каналах
Get PRO
жовтень '25
+18
в 0 каналах
Get PRO
вересень '25
+79
в 2 каналах
Get PRO
серпень '25
+7
в 1 каналах
Get PRO
липень '25
+25
в 0 каналах
Get PRO
червень '25
+19
в 1 каналах
Get PRO
травень '25
+138
в 6 каналах
Get PRO
квітень '25
+14
в 2 каналах
Get PRO
березень '25
+13
в 1 каналах
Get PRO
лютий '25
+7
в 0 каналах
Get PRO
січень '25
+20
в 2 каналах
Get PRO
грудень '24
+24
в 2 каналах
Get PRO
листопад '24
+20
в 2 каналах
Get PRO
жовтень '24
+32
в 0 каналах
Get PRO
вересень '24
+103
в 2 каналах
Get PRO
серпень '24
+33
в 0 каналах
Get PRO
липень '24
+33
в 1 каналах
Get PRO
червень '24
+26
в 0 каналах
Get PRO
травень '24
+24
в 1 каналах
Get PRO
квітень '24
+21
в 0 каналах
Get PRO
березень '24
+249
в 1 каналах
Get PRO
лютий '24
+273
в 2 каналах
Get PRO
січень '24
+3
в 0 каналах
Get PRO
грудень '23
+3
в 0 каналах
Get PRO
листопад '23
+277
в 0 каналах
Дата
Залучення підписників
Згадування
Канали
24 червня0
23 червня0
22 червня+1
21 червня0
20 червня+1
19 червня0
18 червня0
17 червня0
16 червня0
15 червня0
14 червня0
13 червня0
12 червня0
11 червня0
10 червня0
09 червня0
08 червня0
07 червня+1
06 червня0
05 червня0
04 червня+2
03 червня0
02 червня+2
01 червня+2
Дописи каналу
ریمیکس جالبی بود گفتم بزارم شما هم گوشش بدید @Coozy_Cornerr

2
خاطره بازی بچگی‌مون @Coozy_Cornerr
84
3
با افزایش سن، آدم بیشتر به تماشای خاموش جهان تمایل پیدا می‌کند. گاهی ترجیح می‌دهد فقط بنشیند و ببیند، بدون آنکه کلمه‌ای بر زبان بیاورد. گاهی دلش می‌خواهد گوشه‌ای دنج پیدا کند و در سکوت، با خودش نجوا کند. انگار صداهای اطراف دیگر طاقتش را بریده‌اند. تلاش می‌کند به لحظه‌ها عمق ببخشد، نه فقط آن‌ها را سپری کند. می‌خواهد برایشان مکث کند، فکر کند، و دوباره سکوت را برگزیند. در نهایت، شاید چند کلمه‌ی آرام بر زبان بیاورد، یا چند جمله‌ی کوتاه بر کاغذ بنشیند و همین، کافی باشد. @Coozy_Cornerr
105
4
نت‌ها چند دقیقه‌ای زمان را متوقف می‌کنند تا جان، نفس تازه کند… @Coozy_Cornerr
109
5
مثلا دردی نداری روز مثلا آفتابی است تو مثلا شادمانی در گذری مثلا نمیبینندنت همه مثلا خوشحالند همه مثلا خشنود همه مثلا آسوده تو مثلا خوشحالی زندگی ادامه دارد… مثلا در صلح پرنده‌ها مثلا آزاد آینده مثلا روشن بسان کفِ‌دست وجدان مثلا پاک و برای خورشید هم همه چیز مثلا روشن آه ای‌دل،آوازی بخوان مثلا همه‌م مثلا به فکر همه هرکسی دوست‌ مثلا همه‌ مثلا به فکر تو و به فکر جهان و روز مثلا میگذرد و تو‌ مثلا میخندی و دردی نداری مثلا…. • انس کیشویچ @Coozy_Cornerr
121
6
به منو این کاشانه بگو بگو که زنده ایم @Coozy_Cornerr
129
7
https://podcasts.apple.com/tr/podcast/bplus-%D8%A8%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D9%BE%D8%A7%D8%AF%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8/id1378125252?i=1000761332171
125
8
«شادی»، رقص اسب‌هاست در فیلم‌های تارانتینو. آرام و صبور از پس قرنی پرملال پدیدار می‌شود، برف‌های اندوه را فاتحانه لگدمال می‌کند و ناگاه، به شلیک گلوله‌ای، برای همیشه از یاد می‌رود. • حمیدرضا ابک @Coozy_Cornerr
158
9
ای همه مستی من ز می نگه تو ای نگه تو زده شرری بر جانم مرو از بر من که صنم دگری جز تو نمیدانم @Coozy_Cornerr
168
10
صادقانه توی این چند روز داشتم فکر میکردم که چنل رو کلا ببندم ولی پیش خودم گفتم که حیفه این چند ساله که دارم روی این چنل کار میکنم گفتم یه چند روزی فاصله بگیرم ازش تا شاید یکمی بهتر بشه الان گفتم دوباره شروع کنم پست بزارم داخل چنل ممنون میشم اگه ایده ای دارید بهم بدید که رویه چنل رو عوض کنم
173
11
بعد چند روز سلام
167
12
با من خیال کن… @Coozy_Cornerr
357
13
«به تلاطم درمی‌آمدم، در کمین کلمه‌ای می‌ماندم که مرا از برزخ خود خارج کند و واقعاً در دنیای آن‌ها جای دهد.» • خاطرات سیمون دوبووار. @Coozy_Cornerr
327
14
آدم‌های خوب رنج بیشتری می‌کشند چون از رنج دیگران هم رنج می‌برند. من نمی‌دانم آدم خوبی هستم یا نه ولی این را می‌دانم که بیشتر
آدم‌های خوب رنج بیشتری می‌کشند چون از رنج دیگران هم رنج می‌برند. من نمی‌دانم آدم خوبی هستم یا نه ولی این را می‌دانم که بیشتر از سهمم رنج می‌برم. • ایوان کلیما @Coozy_Cornerr
325
15
والا توی این مملکتی که نمیشه برای فردات برنامه ریزی کرد باید فقط از همین لحظه استفاده کرد حتی از اهنگ پس لذت ببر ازش @Coozy_Cornerr
325
16
‏خیلی آرزوها و برنامه‌های قشنگی برای آیندم داشتم خدا همشونو رحمت کنه.
272
17
Немає тексту...
292
18
نسیم نفس دوست به من خورد چه خوش‌بوست همین جاست همین جاست همه خانه بگردید @Coozy_Cornerr
315
19
توی کتابخانه نیمه شب، یه جایی نورا به خودش می‌گه: شاید هدف زندگی، فقط زندگی کردنه؛ نه موفق شدن، نه خاص بودن، فقط بودن... @Coozy_Cornerr
335
20
دلایل محکم و استواری هنوز برای زندگی دارم. فکر می‌کنم والا و اصیل‌ترین کاری که انجام می‌دهم، همین «ادامه دادن» است. جوان‌تر که بودم، متصور بودم «هدف» است که ارزش دارد. بعد دیدم، هیچ‌کجا، هیچ‌انسانی، هیچ‌زمانی، قرار نیست به هدف برسد. در واقع، در پس هر مقصودی و رسیدن به آن، مقصدی دیگر تعبیه می‌شود و وجود دارد. ذات انسانی گویا اینطوری‌ست. یا بعدها فکر ‌کردم «مسیر» مهم است. که آدمی سعی کند از راهی که رقم خورده- یا زده- لذت ببرد. بعد فهمیدم لذت بردن یک مفهوم موقتی‌ست و در پی‌ آن همیشه رنج می‌آید. در گذر از باورهای به‌ظاهر منطقی‌ام، دیدم رنج من هم برای هیچ‌کسی اهمیت ندارد. چون همه‌ی انسان‌ها، رنج می‌کشند و فقط من مهجور و رنجور عالم نیستم. اما حالا می‌گویم همین ادامه دادن هم بد نیست. که آدم حداقل هنوز جریان داشته باشد و سعی کند نمیرد. که تجربه کند و پیش برود؛ حالا، گاهی پیش رفتن، همان سقوط است و گاهی در خطی صاف به جلو رفتن و حتی در نقطه‌ای ماندن. مشخص است هیچ صعودی وجود ندارد. هیچ. اما هم‌چنان خود زندگی، دلیل زندگی‌ام شده. همین الفاظی که صبح تا شب به پشتش ردیف می‌کنم- هر چند که ناسزا و به‌ظاهر تنفرگونه باشد- نشانه‌ی روشنی از اهمیت‌ش است. از این‌که هم‌چنان دلیلی برای زندگی دارم. دلیلی برای بودن :)) @Coozy_Cornerr
330