1 948
Підписники
+224 години
+97 днів
+1630 день
Архів дописів
1 948
حالا کار ندارم، ولی اونموقع که عکس رای رهبری پخش شد و مشخص شد به قالیباف رای داده، یا اونموقع که ایت الله جاودان از اقای قالیباف حمایت کرد اومدید گفتید تقلب شده، رای دادن تقلیدی نیست
اما الان همه جا رو پر کردید که مشخصه رای رهبری جلیلی بوده، وقتی رهبری به جلیلی رای داده تو چرا میخوای رای ندی؟
یعنی میخوام بگم چقدر استانداردهای دوگانهای دارید و فراموشکارید =)
1 948
ترس از رها شدن مرا میآزارد. هر بار عزیزی به خلوتگه زندگی من میآید با نگاهی اشکآلود میپرسم کِی میروی؟! و کاش رفتن، امری ارادی بود. من از سوگ میترسم
1 948
Repost from پَناه
به اندازه یک عمر حرف دارم ولی به جاش گریه میکنم چون حرف زدن پشیمونی میاره ولی گریه در نهایت چشمای زیباتر.
1 948
Repost from N/a
من و فاطمه؟
مصداق بارز اون جمله که میگه
پرنسسا تاج همدیگه رو فیکس میکنن ..😎
1 948
من خسته نیستم، بیحس و سنگینم و نمیتوانم کلمات مناسب را پیدا کنم. آنچه میتوانم بگویم این است که در کنارم بمان، و تنهایم نگذار
1 948
همچنان در مورد هر تصمیمی که میخواهم بگیرم، از اعماق وجودم، شبحی آشنا در قامت سوالی ازلی ابدی سربرمیآورد و میگوید خب، چه فرقی میکند؟
1 948
Repost from صاحبِپوتینهایبزرگ
این فضایی که میبینید، دقیقاً همون فضاییه که ما پیشبینی کرده بودیم. ما گفتیم که اگر همهی جریاناتی که دغدغهی انقلابیگری دارن، روی یک مدیرِ انقلابیِ متعادل و کارآمد که مورد وثوق همهی جریاناتِ چپ و راست واقع میشه توافق کنن، این دوگانهها با این شدت ایجاد نمیشن و فارغ از نرخ مشارکت، در دور اول یا دومِ انتخابات کارِ همهی ما برای انتخاب سادهتره.
اما شما، ادمینها و صاحبانِ فکرِ منجمدتون، با تحلیلِ غلط، جهل نسبت به بدنهی اجتماعیِ اصلاحات، و لجبازی با دشمنانی که در حقیقت دشمنتون نبودن، شرایطی رو ایجاد کردید که حتی در حداقلیترین نرخ مشارکت هم به اندازهی کاندید اصلاحات رأی نیاوردید؛ و این در حالیه که بدنهی اصلیِ رای اصلاحات، در روز جمعه از خونه بیرون نیومده و رای نداده و در دوگانهی پزشکیان و جلیلی، حتماً خواهد آمد و رای خواهد داد. تلاش جبههی پایداری و ستاد جلیلی هم برای جذب آراء طرفداران قالیباف، به ۳ علت بیفایدهست:
۱. با تخریب و تحقیر و دروغپردازی علیه قالیباف توسط ستاد جلیلی، حنای اتحاد و بخاطر جریان انقلاب دیگه رنگی نداره.
۲. رأی قالیباف برای مسطح کردنِ چالهی دوگانهی تندرو/معتدل کافی نخواهد بود.
۳. و اساساً نصف آراء قالیباف رو بدنهی دانشگاهی و مدرنِ شهری تشکیل میده و اینها به تندروترین لایهی جریان انقلاب رای نخواهند داد.
این چاهِ وِیل، بلاییست که انقلابیونِ دو آتیشه برای خودشون و کشورِ ما پختن.
1 948
من با هیچی کاری ندارم بحثی هم با امثال شنا ندارم، چون به خواب زدید خودتون رو و من وقتم رو برای موضوعات مهمتری نیاز دارم.
خرج منبریها و آیت الله جاودان؟؟؟ اومدید دفاع کنید که ما تهمت و توهین نزدیم و نمیکنیم همون لحظه همین کارو کردین؟؟ عالی =)))
1 948
ما بنا به ارادت و مسئولیتی که نسبت به انقلاب داریم به جلیلی رای میدیم. هوا برتون نداره؛ جلیلی لایق ریاست جمهوری نیست و قطعا از در افراط، وضعیت مملکت رو خراب و دوقطبیهارو بیشتر میکنه؛ البته که بلا به دور و انشالله که اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا؛ ولی انتخاب ما در دور دوم بحث بین بدتر و بدترینه
الحمدالله که احساسی رای ندادیم و مدیون خودمون و نظام نیستیم.
1 948
Repost from نَـبـاریٖـس 🌿
قال الامام علی علیهالسلام:
«یستدل علی ادبار الدول باربع:
تضییع الاصول
و التمسک بالفروع
و تقدیم الاراذل
و تاخیر الافاضل»
از دلایل تضعیف حاکمیتهاست:
- از بین بردن اصلها
- اولویت قرار دادن فرعها
- میدان دادن به بیمایهها
- حذف کردن با فضیلتها و باتجربهها
1 948
+1
وقیحاید، وقیح
هنوز به قدرت نرسیده، هنوز دِهی دست نگرفته تخریب و تهمت و وقاحت رو از سر گذروندید
تمام داستانهایی که بابتش خودتون رو به مظلومیت میزنید برای قالیباف هم پیش اومد. از شایعهی انصراف قالیباف گرفته تا تخریب و تهمت به خودش و طرفدارانش. و دقیقا فرق اساسی ما با شما در اینه که ما بر احساسات سوار نمیشیم، ما بابت تهمتها و کنایهها متوقف نمیشیم، گریه زاری نمیکنیم، از زمین و زمان طلبکار نیستیم. ما معتقد به اتحاد و مبانی انقلابیم. ما معتقد به عمل به دستورات رهبری هستم و به حاشیهها دامن نمیزنیم.
بیشتر از این لو ندید که رایتون از روی احساسات بوده، بیشتر از این در مقابل فداکاریهای امثال آقای قالیباف خودتون رو به کوری نزنید. هرچند که عقل در بدن نباشد، جان در عذاب است ..
1 948
شخصاً، سر سوزنی پشیمون نیستم از رأی به آقای قالیباف. اگر هزاربار دیگه هم برگردم به عقب به قالیباف رأی خواهم داد، مصمم و امیدوار
همچنین هیچوقت رأی من آقای جلیلی نخواهد بود، حداقل با توجه به شرایط کنونی و ویژگیهایی که از ایشون و اطرافیان نزدیک ایشون، منجمله ثابتی و رسایی سراغ دارم رأی بنده ایشون نخواهد بود.
اما با توجه به شرایط حال حاضر و نیامندی خیلی زیاد به دیپلماسی عزت، وضعیت کنونی منطقه و مردم غزه و با توجه به رویکرد اصلاحات و پزشکیان در این خصوص، و رهنمود مقام معظم رهبری درخصوص آراء باطله، و عدم شرکت در انتخابات؛ علارغم میل باطنی و با علم به اینکه این جایگاه برای آقای جلیلی لقمهی بزرگتر از دهانه و انتخاب بین بدتر و بدترینه، به ایشون رأی خواهم داد.
کاش سر سوزنی جرأت بیان و سخنوری در کاندیدهای باقیمانده در دور دوم وجود داشت و کاش انقدر دیر، رویکرد طرفداران و آقای جلیلی به جهت اجماع و همکاری تغیر نمیکرد. هزچند که هنوز هم اجماعی صورت نگرفته و آقای قالیباف شخصا حمایت از جلیلی رو استارت زدن =)
1 948
Repost from خبرگزاری مهر
قالیباف: همه تلاش کنیم جلیلی رئیس دولت آینده شود
🔺بیانیه قالیباف: راه هنوز پایان نیافته است و علی رغم اینکه اینجانب برای شخص آقای دکتر پزشکیان احترام قائل هستم، اما به دلیل نگرانی از برخی اطرافیان ایشان، از همه نیروهای انقلابی و حامیان خودمیخواهم که کمک کنند تا جریانی که مسبب بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و سیاسی امروز ما است، به عرصه قدرت باز نگردند لذا همه باید تلاش کنیم تا نامزد جبهه انقلاب آقای دکتر جلیلی بعنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب شوند.
📡 @Mehrnews
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
