"زنی کهگم کردم "
Відкрити в Telegram
برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70
Показати більше4 351
Підписники
-224 години
-157 днів
-4630 день
Архів дописів
4 352
من یاد گرفتم بپذیرم بخش بزرگی از زندگی تقدیر است .
شاید به مزاق خیلی ها خوش نیاید،بگذار نیاید.
تا کی با فکر اینکه من کم تلاش کردم که به نتیجه نرسیدم روح خودم را خراش دهم وقتی واقعیت این است که خیلی چیزها در دست من نیست .
بگذار زندگی کنم .شاید تقدیر فقط همین است.
#عادله_زمانی
@adelehz
4 352
عُمر رفت... و من هنوز جلدِ شفافِ تقویمِ جیبیِ قدیمی را به یاد دارم که گوشهاش شکسته بود و توی جیبِ پیراهنِ مدرسه کدر میشد.روزهایی که دورِ تاریخها نقطه گذاشتم، روزهایی که با خودکارِ آبی یک «بعداً» نوشتم و ورق را تا زدم، روزی که باران دفتر را موجدار کرد و مهرِ مدرسه پخش شد، روزی که برای یادداشتِ یک شماره، نصفِ برگه را کندم و شماره گم شد، روزی که چرکنویسِ مشق شد و خوابم برد، روزی که خطِ واحد دیر آمد و من بلیتِ پانچخورده را توی مشت فشردم تا گرم بمانم، روزی که کتری سوت کشید و تلفن زنگ خورد و من بینشان گیر کردم، روزی که جلوی آینه دکمهٔ یدکی را دوختم و گفتم «فعلاً»، روزی که گچِ سفید زیر ناخن ماند و من خیال کردم فردا جای امروز جبران میکند، روزی که بهجای گفتن، سکوت را توی جیب گذاشتم و سبک نشدم، روزی که پدر گفت «صبر کن» و من دویدم، روزی که دویدم و نرسیدم و عصر شد و نورِ موربِ پنجره افتاد روی همان صفحهای که باید عوضش میکردم و صفحهٔ تقویم ورق خورد و ما بینِ دو تاریخ تا خوردیم.
سعید پوربهشت
#شما_فرستادین
@adelehz
4 352
میگفت یک نفر را دوبار پیدا نخواهی کرد حتی در همان آدم ...
راست می گفت و غم می گفت .
#عادله_زمانی
@adelehz
4 352
درست ترين شكل عشق آن است
كه شما چگونه با یک فرد رفتار میكنيد
نه اينكه درباره وی چه احساسی داريد
آنتوان چخوف
@adelehz
4 352
گمان میکنیم همدیگر را میشناسیم تا اینکه با خودمان روبرو میشویم.
همان خود واقعی که دیگر لزومی نمیبیند نقشی بازی کند یا دروغی بگوید .
آن وقت میفهمیم که روح هر انسان مثل نقشه ی گنج های مدفون چند هزار ساله می ماند . پیش روی توست ولی چیزی از اننمی دانی .
#عادله_زمانی
@adelehz
4 352
من
پری کوچک غمگینی را
می شناسم که در اقیانوسی مسکن دارد
و دلش را در یک نیلبک چوبین
می نوازد آرام، آرام
پری کوچک غمگینی
که شب از یک بوسه می میرد
و سحرگاه از یک بوسه به دنیا خواهد آمد.
فروغ فرخزاد
@adelehz
4 352
بعد سالها نوشتن گاه و بیگاه من،اگه میخوایید چیزی بهم بگید اونم بصورت ناشناس خیلی مایلم ازتون بشنوم
توی لینک زیر میتونید بهم پیام ناشناس بدین
عادله
https://t.me/HarfChatBot?start=b724f3df0a68
4 352
این خیلی دلی هست
فقط اینجا گذاشتم که اگه دوست دارید برای پدر یا مادرتون بفرستید.
4 352
پدر و مادر خوبم ...
من چیز زیادی ندارم
ولی از خدا میخوام همونجور که هرگز نگذاشتید خار و ناتوان بشم هرگز خار و ناتوان نشید ..
همیشه سرتون بلند بشه
هرچه خیر انجام میدم ثوابش برای شما باشه .
هیچ کس مقامی مثل مقام شما پیش خدا نداشته باشه .
و مردم تا سالهای سال اسم تون و به نیک نامی ببرند .
امیدوارم هرگز بیمار نباشید،وقتی راه میرین سلامتی از وجودتون به اطراف ساطع بشه .
بدهکار هیچ کس نباشید .و نیازمند هیچ حکیم و حاکمی نباشین ..
من چیز زیادی ندارم جز لیاقت فرزند شما بودن
امیدوارم در هزار دنیا فقط فرزند شما باشم.
4 352
آنه
تکرار غریبانه ی روزهایت زیبا بود .
تو خوشبخت بودی دختر
در میان دریاچه ی نقره ای هزار پری کوچک صدفی رنگ هر روز انتظار دیدارت را می کشیدند ..
و آنچه در زندگیت زیبا بود این بود که امروزت شبیه دیروزت نبود ..
آنه
آنچه تو تکرار غریبانه ی روزهایت میخواندی اوج خوشبختی بود .
آیا تو دانستی یا چونما زیانکاران سالها بعد فهمیدی چقدر خوشبخت بودی و خودت خبر نداشتی ..
آنه
تکرار غریبانه ی روزهای ما سخت میگذرد اما هنوز به پری های دریاچه ی نقره ای دلخوشیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
4 352
و اگر شما هم دلتون میخواد بصورت ناشناس در مورد موضوعاتی با دیگران همفکری کنید .بدون ترس از قضاوت شدن میتونید سوالات تون رو برای من بفرستید تا توی اتاق هم فکری بذارم.
4 352
عزیزان یکمورد همفکری در اتاق سفید همفکری گذاشتم .لطف کنید نظرات تون رو بنویسید .فرستند محترم سوال نظرات رو میخونند .
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
