ru
Feedback
"زنی که‌گم کردم "

"زنی که‌گم کردم "

Открыть в Telegram

برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70

Больше
4 366
Подписчики
-224 часа
-157 дней
-4630 день
Архив постов
Hamidreza Aeen Mara Bekhan.mp36.22 MB

من یاد گرفتم بپذیرم بخش بزرگی از زندگی تقدیر است . شاید به مزاق خیلی ها خوش نیاید،بگذار نیاید. تا کی با فکر اینکه من کم تلاش کردم که به نتیجه نرسیدم روح خودم را خراش دهم وقتی واقعیت این است که خیلی چیزها در دست من نیست . بگذار زندگی کنم .شاید تقدیر فقط همین است. #عادله_زمانی @adelehz

عُمر رفت... و من هنوز جلدِ شفافِ تقویمِ جیبیِ قدیمی را به یاد دارم که گوشه‌اش شکسته بود و توی جیبِ پیراهنِ مدرسه کدر میشد.روزهایی که دورِ تاریخ‌ها نقطه گذاشتم، روزهایی که با خودکارِ آبی یک «بعداً» نوشتم و ورق را تا زدم، روزی که باران دفتر را موج‌دار کرد و مهرِ مدرسه پخش شد، روزی که برای یادداشتِ یک شماره، نصفِ برگه را کندم و شماره گم شد، روزی که چرک‌نویسِ مشق شد و خوابم برد، روزی که خطِ واحد دیر آمد و من بلیتِ پانچ‌خورده را توی مشت فشردم تا گرم بمانم، روزی که کتری سوت کشید و تلفن زنگ خورد و من بینشان گیر کردم، روزی که جلوی آینه دکمهٔ یدکی را دوختم و گفتم «فعلاً»، روزی که گچِ سفید زیر ناخن ماند و من خیال کردم فردا جای امروز جبران می‌کند، روزی که به‌جای گفتن، سکوت را توی جیب گذاشتم و سبک نشدم، روزی که پدر گفت «صبر کن» و من دویدم، روزی که دویدم و نرسیدم و عصر شد و نورِ موربِ پنجره افتاد روی همان صفحه‌ای که باید عوضش می‌کردم و صفحهٔ تقویم ورق خورد و ما بینِ دو تاریخ تا خوردیم. سعید پوربهشت #شما_فرستادین @adelehz

میگفت یک نفر را دوبار پیدا نخواهی کرد حتی در همان آدم ... راست می گفت و غم می گفت . #عادله_زمانی @adelehz

درست‌ ترين شكل عشق آن است كه شما چگونه با یک فرد رفتار میكنيد نه اينكه درباره‌ وی چه احساسی داريد آنتوان چخوف @adelehz

گمان میکنیم همدیگر را می‌شناسیم تا اینکه با خودمان روبرو می‌شویم. همان خود واقعی که دیگر لزومی نمی‌بیند نقشی بازی کند یا دروغی بگوید . آن وقت می‌فهمیم که روح هر انسان مثل نقشه ی گنج های مدفون چند هزار ساله می ماند ‌. پیش روی توست ولی چیزی از ان‌نمی دانی . #عادله_زمانی @adelehz

من پری کوچک غمگینی را می شناسم که در اقیانوسی مسکن دارد و دلش را در یک نی‌لبک چوبین می نوازد آرام، آرام پری کوچک غمگینی که شب از یک بوسه می میرد و سحرگاه از یک بوسه به دنیا خواهد آمد. فروغ فرخزاد @adelehz

بعد سالها نوشتن گاه و بیگاه من،اگه میخوایید چیزی بهم بگید اونم بصورت ناشناس خیلی مایلم ازتون بشنوم توی لینک زیر میتونید بهم پیام ناشناس بدین عادله https://t.me/HarfChatBot?start=b724f3df0a68

زخم‌ها حافظه دارند پس از خوب شدن هم به یاد می‌آورند... مورات هان مونگان @adelehz

این خیلی دلی هست فقط اینجا گذاشتم که اگه دوست دارید برای پدر یا مادرتون بفرستید.

پدر و مادر خوبم ... من چیز زیادی ندارم ولی از خدا میخوام همونجور که هرگز نگذاشتید خار و ناتوان بشم هرگز خار و ناتوان نشید .. همیشه سرتون بلند بشه هرچه خیر انجام میدم ثوابش برای شما باشه . هیچ کس مقامی مثل مقام شما پیش خدا نداشته باشه . و مردم تا سالهای سال اسم تون و به نیک نامی ببرند . امیدوارم هرگز بیمار نباشید،وقتی راه میرین سلامتی از وجودتون به اطراف ساطع بشه . بدهکار هیچ کس نباشید .و نیازمند هیچ حکیم و حاکمی نباشین .. من چیز زیادی ندارم جز لیاقت فرزند شما بودن امیدوارم در هزار دنیا فقط فرزند شما باشم.

برای قسمتی که متیو فوت کرد اینقدر گریه کردم که آخرش نفسم بند اومد :)

آنه تکرار غریبانه ی روزهایت زیبا بود . تو خوشبخت بودی دختر در میان دریاچه ی نقره ای هزار پری کوچک صدفی رنگ هر روز انتظار دیدا
آنه تکرار غریبانه ی روزهایت زیبا بود . تو خوشبخت بودی دختر در میان دریاچه ی نقره ای هزار پری کوچک صدفی رنگ هر روز انتظار دیدارت را می کشیدند .. و آنچه در زندگیت زیبا بود این بود که امروزت شبیه دیروزت نبود .. آنه آنچه تو تکرار غریبانه ی روزهایت می‌خواندی اوج خوشبختی بود . آیا تو دانستی یا چون‌ما زیانکاران سالها بعد فهمیدی چقدر خوشبخت بودی و خودت خبر نداشتی .. آنه تکرار غریبانه ی روزهای ما سخت می‌گذرد اما هنوز به پری های دریاچه ی نقره ای دلخوشیم . #عادله_زمانی @adelehz

و اگر شما هم دلتون میخواد بصورت ناشناس در مورد موضوعاتی با دیگران همفکری کنید .بدون ترس از قضاوت شدن میتونید سوالات تون رو برای من بفرستید تا توی اتاق هم فکری بذارم.

عزیزان یک‌مورد همفکری در اتاق سفید همفکری گذاشتم .لطف کنید نظرات تون رو بنویسید .فرستند محترم سوال نظرات رو میخونند .

از آنکه از تو جاماند.. خبر داری؟ #عادله_زمانی @adelehz

Reza Bahram Bi Khabar.mp36.15 MB