uk
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Відкрити в Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
245
Підписники
+1024 години
+317 днів
+3130 день
Архів дописів
تاکید میکنم نظامی

یعنی جدی جدی چند وقت دیگه خبرش میاد روسیه تو این جنگم ۱ میل تلفات نظامی داده

اوکراین جان بس کن روسیه رو گاییدی با پهباد😭⚡️

اقو نیکلاس ایز دت یو؟

حق گفتی

ایشون که شاهکاره واقعا

الان ایشون چشه به این خوبی

عه زشته

بسه اقا انقدر تورک ستیزی نکنید

واقعا هستم میخواستم یه جمله تورکی بنویسم فهمیدم اگه بنویسم حداقل ۵ نفر دیگه لفت میدن

دلا دیدی که صهیون هم رفت😭

جزیره جعفر آبتنی رو نیاوردیم راستی

آقا

☺️😝🖕

عقده ای رو

اره سیسی خاورمیانه رو دیدی داشت دیلدو میخرید😘☺️😍

چرا همش به من گیر میدی

ایرانی وقتی فگت