ru
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Открыть в Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
242
Подписчики
+2124 часа
+217 дней
+2130 день
Архив постов
تاکید میکنم نظامی

یعنی جدی جدی چند وقت دیگه خبرش میاد روسیه تو این جنگم ۱ میل تلفات نظامی داده

اوکراین جان بس کن روسیه رو گاییدی با پهباد😭⚡️

اقو نیکلاس ایز دت یو؟

حق گفتی

ایشون که شاهکاره واقعا

الان ایشون چشه به این خوبی

عه زشته

بسه اقا انقدر تورک ستیزی نکنید

واقعا هستم میخواستم یه جمله تورکی بنویسم فهمیدم اگه بنویسم حداقل ۵ نفر دیگه لفت میدن

دلا دیدی که صهیون هم رفت😭

جزیره جعفر آبتنی رو نیاوردیم راستی

آقا

☺️😝🖕

عقده ای رو

اره سیسی خاورمیانه رو دیدی داشت دیلدو میخرید😘☺️😍

چرا همش به من گیر میدی

ایرانی وقتی فگت