ch
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

前往频道在 Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

显示更多
未指定国家未指定类别
242
订阅者
+2124 小时
+217
+2130
帖子存档
تاکید میکنم نظامی

یعنی جدی جدی چند وقت دیگه خبرش میاد روسیه تو این جنگم ۱ میل تلفات نظامی داده

اوکراین جان بس کن روسیه رو گاییدی با پهباد😭⚡️

اقو نیکلاس ایز دت یو؟

حق گفتی

ایشون که شاهکاره واقعا

الان ایشون چشه به این خوبی

عه زشته

بسه اقا انقدر تورک ستیزی نکنید

واقعا هستم میخواستم یه جمله تورکی بنویسم فهمیدم اگه بنویسم حداقل ۵ نفر دیگه لفت میدن

دلا دیدی که صهیون هم رفت😭

جزیره جعفر آبتنی رو نیاوردیم راستی

☺️😝🖕

عقده ای رو

اره سیسی خاورمیانه رو دیدی داشت دیلدو میخرید😘☺️😍

چرا همش به من گیر میدی

ایرانی وقتی فگت