uk
Feedback
ᅠ♱𝆬

ᅠ♱𝆬

Відкрити в Telegram

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
588
Підписники
-224 години
-137 днів
-5030 день
Архів дописів

sticker.webp0.18 KB

کاری نکردم ویوووو

اره

میای چنلم

مرسی که درک کردبب

ایراد ندارع سرما خوردگی با روان آدم بازی می‌کنه

کورم

وای من خوندم رشت که گرمه:)

من میگم گرما بهتره تا سرما که سرمات زودتر خوب شع😂

sticker.webp0.34 KB

نمیدونم

خدا بتون بیشتر بدع من چرا باید بسوزم؟

تختمم زیر کولره

شوری نمیخورم شیرینی دوس ندارم چون خودمون شیرینی فروشی داریم هه بسوز تو اتاق کولر دارم

اگه سرما خوردی شوری با شیرینی نخور غذا سنگینم نخور رشتم که گرمه باید تو گرما بخوابی😂

اونم بخاطر خوردن سس زیاد