ch
Feedback
ᅠ♱𝆬

ᅠ♱𝆬

前往频道在 Telegram

显示更多
未指定国家未指定类别
588
订阅者
-224 小时
-137
-5030
帖子存档

sticker.webp0.18 KB

کاری نکردم ویوووو

اره

میای چنلم

مرسی که درک کردبب

ایراد ندارع سرما خوردگی با روان آدم بازی می‌کنه

کورم

وای من خوندم رشت که گرمه:)

من میگم گرما بهتره تا سرما که سرمات زودتر خوب شع😂

sticker.webp0.34 KB

نمیدونم

خدا بتون بیشتر بدع من چرا باید بسوزم؟

تختمم زیر کولره

شوری نمیخورم شیرینی دوس ندارم چون خودمون شیرینی فروشی داریم هه بسوز تو اتاق کولر دارم

اگه سرما خوردی شوری با شیرینی نخور غذا سنگینم نخور رشتم که گرمه باید تو گرما بخوابی😂

اونم بخاطر خوردن سس زیاد