ar
Feedback
ᅠ♱𝆬

ᅠ♱𝆬

الذهاب إلى القناة على Telegram

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
584
المشتركون
-224 ساعات
-137 أيام
-5030 أيام
أرشيف المشاركات

sticker.webp0.18 KB

کاری نکردم ویوووو

اره

میای چنلم

مرسی که درک کردبب

ایراد ندارع سرما خوردگی با روان آدم بازی می‌کنه

کورم

وای من خوندم رشت که گرمه:)

من میگم گرما بهتره تا سرما که سرمات زودتر خوب شع😂

sticker.webp0.34 KB

نمیدونم

خدا بتون بیشتر بدع من چرا باید بسوزم؟

تختمم زیر کولره

شوری نمیخورم شیرینی دوس ندارم چون خودمون شیرینی فروشی داریم هه بسوز تو اتاق کولر دارم

اگه سرما خوردی شوری با شیرینی نخور غذا سنگینم نخور رشتم که گرمه باید تو گرما بخوابی😂

اونم بخاطر خوردن سس زیاد