fa
Feedback
ᅠ♱𝆬

ᅠ♱𝆬

رفتن به کانال در Telegram

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
584
مشترکین
-224 ساعت
-137 روز
-5030 روز
آرشیو پست ها

sticker.webp0.18 KB

کاری نکردم ویوووو

اره

میای چنلم

مرسی که درک کردبب

ایراد ندارع سرما خوردگی با روان آدم بازی می‌کنه

کورم

وای من خوندم رشت که گرمه:)

من میگم گرما بهتره تا سرما که سرمات زودتر خوب شع😂

sticker.webp0.34 KB

نمیدونم

خدا بتون بیشتر بدع من چرا باید بسوزم؟

تختمم زیر کولره

شوری نمیخورم شیرینی دوس ندارم چون خودمون شیرینی فروشی داریم هه بسوز تو اتاق کولر دارم

اگه سرما خوردی شوری با شیرینی نخور غذا سنگینم نخور رشتم که گرمه باید تو گرما بخوابی😂

اونم بخاطر خوردن سس زیاد