گمشدگان برای همیشه
Открыть в Telegram
[ انگار که از متولدین ایام بلبشو بودم. چشم باز کردم، اصالت جهان را شناختم.حالا کوله به بغل، دارم از یه جای دور میام. بوی امید میومد از ولایت شما آخه.] سپیده هستم. https://t.me/HarfChatBot?start=1ba38fa6502b
Больше2 188
Подписчики
-124 часа
Нет данных7 дней
+1630 день
Архив постов
2 188
نوشته بود وارد بزرگسالی که میشی میبینی چقدر انسانها بی لیاقت، غیرمتمدن و عن هستن.
2 188
ارتباط داشتن با آدم های خودشیفته، مثل پریدن تو کوره ی آتیشه، همون لحظه نمیکشتت، اونقدر زجرت میده و میسوزونت که به مرگ خودت راضی میشی.
2 188
من سهم خودم رو از انسان بودن انجام دادم، بد نبودم، آسیب نزدم، فحش ندادم، مهربونی کردم و لبخند زدم. اما از اینجا به بعد آرامش خودم مهم تره.
2 188
با آدم بالغ معاشرت كنى ميفهمى اصن چيزى به اسم روابط پیچيده ی انسانى وجود نداره.
2 188
من اعتراف میکنم ترسیدم؛ قوتمو از دست دادم، دستام توان بلند کردن جسم سنگینمو از روی زمین ندارن.من اعتراف میکنم تو دلم آشوبه ،مسیرم طولانی تر شده، سراب ها جلوی دیدن واقعیت هامو گرفتن! اما تو میگفتی اگه یه وقت این حالو داشتی اگه فکر کردی دیگه کاری از دستت برنمیاد اگه فکر کردی چیزی برای از دست دادن نداری اون روز همه ی جونتو بریز تو پاهات بلند شو وایستا، و یه لبخند عمیق بزن چون وقتی چیزی برای از دست دادن نداشته باشی شجاع تر میشی؛ توهم ترسو بنداز دور شجاع باش و بخند.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
