es
Feedback
گمشدگان برای همیشه

گمشدگان برای همیشه

Ir al canal en Telegram

[ انگار که از متولدین ایام بلبشو بودم. چشم باز کردم، اصالت جهان را شناختم.حالا کوله به بغل، دارم از یه جای دور میام. بوی امید میومد از ولایت شما آخه.] سپیده هستم. https://t.me/HarfChatBot?start=1ba38fa6502b

Mostrar más
2 188
Suscriptores
-124 horas
Sin datos7 días
+1630 días
Archivo de publicaciones
واقعا به همه داره سخت میگذره یا من خیلی سخت گرفتمش.

از گرما، بی پولی، کارو درس خسته ام.

Repost from Sepide !
اگه دیدی ازم خبری نیست دارم زندگیم و تغییر میدم؛

نوشته بود وارد بزرگسالی که میشی میبینی چقدر انسانها بی لیاقت، غیرمتمدن و عن هستن.

وقتی هدف تجربه کردن باشه، همه چیز یه برد حساب میشه.

نمیدونم عزیزم؛ ولی شاید بعدها نوشتم چه خوب که گذشت و میگذره.

‏اولین تجربه روی زمین تجربه ی جالبی نبود، دیگه تکرار نشه لطفاً.

‏اگه انقدر که با ChatGPT مودب حرف میزنم تو زندگی واقعیم مودب بودم عالی بود.

ارتباط داشتن با آدم های خودشیفته، مثل پریدن تو کوره ی آتیشه، همون لحظه نمیکشتت، اونقدر زجرت میده و میسوزونت که به مرگ خودت راضی میشی.

من سهم خودم رو از انسان بودن انجام دادم، بد نبودم، آسیب نزدم، فحش ندادم، مهربونی کردم و لبخند زدم. اما از اینجا به بعد آرامش خودم مهم تره.

با آدم بالغ معاشرت كنى ميفهمى اصن چيزى به اسم روابط پیچيده ی انسانى وجود نداره.

نمیدونم تا چقدرِ دیگه میتونم تظاهر کنم که حالم خوبه.

چند وقتیه که دیگه برام مهم نیست پام بره رو خط موزاییکا.

من اعتراف میکنم ترسیدم؛ قوتمو از دست دادم، دستام توان بلند کردن جسم سنگینمو از روی زمین ندارن.من اعتراف میکنم تو دلم آشوبه ،مسیرم طولانی تر شده، سراب ها جلوی دیدن واقعیت هامو گرفتن! اما تو میگفتی اگه یه وقت این حالو داشتی اگه فکر کردی دیگه کاری از دستت برنمیاد اگه فکر کردی چیزی برای از دست دادن نداری اون روز همه ی جونتو بریز تو پاهات بلند شو وایستا، و یه لبخند عمیق بزن چون وقتی چیزی برای از دست دادن نداشته باشی شجاع تر میشی؛ توهم ترسو بنداز دور شجاع باش و بخند.

توی بی حوصله ترین، بی ذوق ترین، خسته ترین حالت خودمم.

Repost from ساقی
قدردان بودن، قد جایگاهتو بالا می‌بره.

میگفت به سمت بی زبان ها برید، خوش زبان ها حیله گرند.

به نظرم خیلی جدی گرفتیم دنیارو.

باید اونقدری سرگرم باشم که غم جایی برای موندن پیدا نکنه.