1 948
Подписчики
-124 часа
+97 дней
+1630 день
Архив постов
1 948
عشق واقعی نه در قابهای دلفریب بلکه در سکوتهای مشترک، خستگیهای پذیرفته شده و اطمینانی آرام جریان دارد. آنجا که بودن، نمایش نیست بلکه پناه است.
1 948
مستاصلم. احساس میکنم اگر آنچه که میخواهم را هرقدر هم محکم، در مشتم بگیرم باز هم به آسانی انگشتانم باز میشود و آن را از دست میدهم.
1 948
Repost from نـــــــگــــــاهــــ
تصمیم گرفتم در همه چیز متوسط باشم نه کامل. چیزی رو آنقدر نپرستم و نخوام که جلوی زندگی کردنم رو بگیره.
1 948
دیگر چنان پر شور دوستت نمیدارم. چرا که تابش زیباییات، برای من نیست. در تو رنجهای گذشتهام را دوست میدارم و جوانی از دست رفتهام را.
1 948
من میایستم، تا لحظهی فرو ریختن، تا آخرین لحظهی سوختن تمام و کمال زندگی و تا لحظهی ویرانی. اما اگر بروم، دیگر هرگز باز نخواهم گشت.
1 948
همیشه زمانی فرا میرسد که باید میان تفکر و عمل، یکی را برگزید. چنین کاری را انسان شدن می نامند.
1 948
خِرخِر که میکنم، دستوپا که میزنم، روی تخت بیمارستان یا کف خیابان، جان که دارم میدهم، تنم را که میگردانند رو به قبله، صافات که برایم میخوانند، آنوقتها تو کجایی؟
1 948
زمانی که مردم نتوانند اشتباهی در نسخهی جدید شما پیدا کنند، گذشتهی شما را به یادتان میآورند.
1 948
زمانی که مردم نتوانند هیچ اشتباهی در نسخهی جدید شما پیدا کنند، گذشتهی شما را به یادتان میآورند.
1 948
Repost from حامد کاشانى
در دورانی زندگی میکنیم که در غزه این چنین پدرها داغ میبینند و مادرها آب میشوند و تعداد یتیمان لحظه به لحظه در حال افزایش است ولی بسیاری از مردم و سیاست ورزان نادیده میگیرند و این ظلم آشکار به هیچ انگاشته میشود...
اللّهمَّ عَجِّل لِوَليِّكَ الفَرَجَ
@kashani1395
1 948
گفتم چرا اینگونه غمگین و ناامیدی؟گفت شاخهای پر از شکوفههای بهاری را در نظر بگیر که آن را شکستهاند. با من اینگونه کردند. ابتدا رویا و امیدهای بزرگی به من دادند و بعد همهی آنهارا از من گرفتند.
1 948
وقتی سنات پایینه، دوست داری با همه بگردی و معاشرت کنی.یکم که بگذره همه رو پس میزنی و فقط با آدمایی رفت و آمد میکنی که از ته دلت دوستشون داری.به مرور دیگه از اصلا هیچکس خوشت نمیاد و فقط میخوای جایی باشی که اذیت نشی.ولی بعد از این مراحل، مرحلهایه که موازی با درک ممکنالخطایی انسان و شکست خوردن باورهای ایدهآلگرایانه و بنا به جبر اجتماعی بودن انسان، میفهمی که ارتباطات اجتماعی حدالامکان میبایست باقی بمونن. انگاری دیگه برقراری ارتباط خیلی خوشامدی و دلبخواهی نیست برات، اما هرکی به هرکی و هیچکی نبود این آمدی هم نیست. اصلا انگار از یه سنی به بعد، آدم یادش میره صمیمیت چیه و چجوری به وجود میاد،حتی خیلی از صمیمیتها از دست میره یا دیگه مثل قبل نیست. حتی گاهی با ضرر و خطای بعضی از ارتباطات و آدمها میبایست کنار بیای و صبور و باگذشت باشی چرا که خودت هم موقع خطا و اشتباه، نیاز به همراهی و همدلی داری نه تنهایی. بزرگسالی جاییه که نه دوسش دارم نه آمادشم.
1 948
Repost from Saved Messages
و اگر از تو دربارهی غزه پرسیدند، پس بگو در آنجا شهیدی است که شهیدی آن را حمل میکند و شهیدی از وی عکس میگیرد، و شهیدی او را بدرقه میکند و شهیدی بر وی، نماز میخواند.
1 948
فکرتان را درگیر افرادی نکنید که نمیدانید چرا با شما ناسازگارند و چنان بد رفتار میکنند که گویی با آنها پدرکشتگی دارید. ما مسئول مشکلات روانی دیگران نیستیم.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
