1 951
Подписчики
-124 часа
+117 дней
+1530 день
Архив постов
1 951
یه مودم میگه برگرد عقب و کدورتهارو حل و فصل کن، یه مودم میگه شده دیگه انشالله آینده از آن ماست
بیاید حرف بزنیم پس
https://telegram.me/BChatBot?start=sc-9129-fpRsqB0
1 951
Repost from تمامِ آنچه میخواهی بگویی.
من، من که تنهاییام را امن میدانم و دوستش دارم،
میخواهم تو را به خلوت خودم راه بدهم، و آیا این کافی نیست برای اینکه بدانی چهقدر دوستت دارم؟
1 951
زانومو بغل کردم گریه میکنم، اومده میگه تنهایی خوب نیست، اونم نشسته زانوهاشو بغل کرده
باور نمیکنم این دختربچه فقط پنج سالش باشه
1 951
در انتظار کدام رویای دروغین، سرنوشت خود را به تعویق میاندازی؟ آنچه را که باید بشود بپذیر و یک بار برای همیشه به آسودگی برس.
1 951
Repost from Boomerang Nebula
حال خوب همگان را خواهانم اما گاهی که آفتاب در لبه است و نسیم در پهنه، با خود میاندیشم که به راستی آنقدر بد، من بودم؟ آنقدر بد که نبودنم کنارتان، شکوفا میگرداند دلهایتان را؟
1 951
به من میگویی که از زندگی گریزانی و در این فکری که در ورای تمام رنجهایت خانهای بسازی که هیچ احساسی را در آن راه نباشد، به قلبم اشاره میکنم و با چشمان خستهی از خواب برگشته به تو میگویم که در ورای تمام رنجها، چیزی هست که تو را انتظار میکشد. تو اما اینبار خوب میفهمی که صدایم به احساس آلوده نیست!
تو خوب میدانی که در من خانهای هست، که تو بیش از آنچه که باید، در آن نبودهای!
1 951
Repost from نـــــــگــــــاهــــ
حالا به تاریخ کار ندارم ولی من امروز خوشحال، سرزنده، سبکبال، زیبا و بسیار مهربان بودم. هر کسی هم استوریمو دید اینو گفت.
1 951
که هم انجام هرکاری بیفایده بهنظر میرسد و هم کاری نکردن منجر به افسوس و تلفات است، معلق و مردد در میانهی سرمای زندگی در انتظار نور و گرمای تو نشستهایم، عزیزدلم.
1 951
Repost from نـــــــگــــــاهــــ
حداقل میتوانم از این مطمئن باشم که هر کس یا هر جا من را از دست بدهد امیدوارترین انسانی که میتوانست زندگی را با همه سخت بودنش دوست بدارد، از دست داده.
1 951
Repost from سانتاماریای عزیزم
سانتاماریای عزیزم! به خودم گفتم: «آرام بگیر! نمیتوانی همهچیز را تغییر بدهی.» و آرام گرفتم، با وجود تمام رنجها.
1 951
نیاز به کسی داشت که وقایع روزش را برایش تعریف کند و مطمئن شود آنچه بر او گذشته بیحاصل نبودهاست و دنیا پشت سرش پاک نمیشود.
1 951
اسرائیل شرّ مطلق است.
اسرائیل ضد اسلام، ضد مسیحیت، ضد ایمان، ضد قومیت عربی، ضد انسانیت و ضد میهن است. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد. ما اسرائیل را شرّ مطلق میدانیم. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد. اگر اسرائیل و شیطان با یکدیگر بجنگند، ما در کنار شیطان میایستیم. اگر اسرائیل با چپ بجنگد، ما درکنار چپ خواهیم ایستاد. اگر اسرائیل با راست بجنگد، در کنار راست خواهیم ایستاد. این است معنای «اسرائیل شرّ مطلق است»
امام موسی صدر
1 951
Repost from [ سِدعلی ] 🇮🇷
پریشان کردی و رفتی و رنجاندی مرا، اما
زمان، عشق مرا بین هیاهوی تو ثابت کرد
#سید_علی_حسنی
1 951
اینجور که داره پیش میره تا صبح فردا تنها خاطرهای محو از اسرائیل باقی خواهد موند، انشاءالله.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
