ch
Feedback
Saved Messages

Saved Messages

前往频道在 Telegram

دیوانه نپرهیزد؛

显示更多
1 951
订阅者
-124 小时
+117
+1530
帖子存档
photo content
+1

یه مودم میگه برگرد عقب و کدورت‌هارو حل و فصل کن، یه مودم میگه شده دیگه انشالله آینده از آن ماست بیاید حرف بزنیم پس https://telegram.me/BChatBot?start=sc-9129-fpRsqB0

من، من که تنهایی‌ام را امن می‌دانم و دوستش دارم، می‌خواهم تو را به خلوت خودم راه بدهم، و آیا این کافی نیست برای اینکه بدانی چه‌قدر دوستت دارم؟

زانومو بغل کردم گریه میکنم، اومده میگه تنهایی خوب نیست، اونم نشسته زانوهاشو بغل کرده باور نمیکنم این دختربچه فقط پنج سالش باشه

که اگر می‌شد دوست داشتم که در میان دست‌هایت، خانه‌ای داشته باشم.

در انتظار کدام رویای دروغین، سرنوشت خود را به تعویق می‌اندازی؟ آنچه را که باید بشود بپذیر و یک‌ بار برای همیشه به آسودگی برس.

Repost from Boomerang Nebula
حال خوب همگان را خواهانم اما گاهی که آفتاب در لبه است و نسیم در پهنه، با خود می‌اندیشم که به راستی آنقدر بد، من بودم؟ آنقدر بد که نبودنم کنارتان، شکوفا می‌گرداند دل‌هایتان را؟

به من می‌گویی که از زندگی گریزانی و در این فکری که در ورای تمام رنج‌هایت خانه‌ای بسازی که هیچ احساسی را در آن راه نباشد، به قلبم اشاره می‌کنم و با چشمان خسته‌ی از خواب برگشته به تو می‌گویم که در ورای تمام رنج‌ها، چیزی هست که تو را انتظار می‌کشد. تو اما این‌بار خوب می‌فهمی که صدایم به احساس آلوده نیست! تو خوب می‌دانی که در من خانه‌ای هست، که تو بیش از آن‌چه که باید، در آن نبوده‌ای!

دیره برای گفتن، ولی خب دقیقا همین ✨

حالا به تاریخ کار ندارم ولی من امروز خوش‌حال، سرزنده، سبک‌بال، زیبا و بسیار مهربان بودم. هر کسی هم استوریمو دید اینو گفت.

که هم انجام هرکاری بی‌فایده به‌نظر می‌رسد و هم کاری نکردن منجر به افسوس و تلفات است، معلق و مردد در میانه‌ی سرمای زندگی در انتظار نور و گرمای تو نشسته‌ایم، عزیزدلم.

photo content

اگر گمان میکنی که دلم برای تو تنگ نمیشود، بدان که بعضی از گمان‌ها گناه‌اند

حداقل می‌توانم از این مطمئن باشم که هر کس یا هر جا من را از دست بدهد امیدوارترین انسانی که می‌توانست زندگی را با همه سخت بودنش دوست بدارد، از دست داده.

سانتاماریای عزیزم! به خودم گفتم: «آرام بگیر! نمی‌توانی همه‌چیز را تغییر بدهی.» و آرام گرفتم، با وجود تمام رنج‌ها.

نیاز به کسی داشت که وقایع روزش را برایش تعریف کند و مطمئن شود آنچه بر او گذشته بی‌حاصل نبوده‌است و دنیا پشت سرش پاک نمی‌شود.

الأرض-تحكي-عمادها.mp34.12 MB

 اسرائیل شرّ مطلق است. اسرائیل ضد اسلام، ضد مسیحیت، ضد ایمان، ضد قومیت عربی، ضد انسانیت و ضد میهن است. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد. ما اسرائیل را شرّ مطلق می‌دانیم. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد. اگر اسرائیل و شیطان با یکدیگر بجنگند، ما در کنار شیطان می‌ایستیم. اگر اسرائیل با چپ بجنگد، ما درکنار چپ خواهیم ایستاد. اگر اسرائیل با راست بجنگد، در کنار راست خواهیم ایستاد. این است معنای «اسرائیل شرّ مطلق است» امام موسی صدر

پریشان کردی و رفتی و رنجاندی مرا، اما زمان، عشق مرا بین هیاهوی تو ثابت کرد #سید_علی_حسنی

اینجور که داره پیش میره تا صبح فردا تنها خاطره‌ای محو از اسرائیل باقی خواهد موند، انشاءالله.