ru
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Открыть в Telegram

In blockchain we trust.

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Crypto trading w/Amir

Канал Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 14 785 подписчиков, занимая 7 636 место в категории Криптовалюты и 22 031 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 14 785 подписчиков.

Согласно последним данным от 20 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -18, а за последние 24 часа — -7, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 44.30%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 30.14% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 6 550 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 4 456 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 100.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
In blockchain we trust.

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 21 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Криптовалюты.

14 785
Подписчики
-724 часа
+147 дней
-1830 день
Архив постов
شب جمعه خارجیاس بیتکوین افسار پاره کرده :)) 39500 برو ۴۰ رو بزن لعنتی!

TIA 9.5$ 🔥

$MEME از نقطه ورود خوب کمی گذشته، ولی باز هم من ریسک کردم و مقداری خریدم. ببینیم چی میشه! حتما استاپ داشته باشید.
$MEME از نقطه ورود خوب کمی گذشته، ولی باز هم من ریسک کردم و مقداری خریدم. ببینیم چی میشه! حتما استاپ داشته باشید.

وقتی میگم هر ارزی رو که بهتون اینجا میگم خودم هم میخرمش و تحلیل روی هوا نیست، منظورم اینه! تحلیلگر واقعی اونیه که با تحلیل خو
وقتی میگم هر ارزی رو که بهتون اینجا میگم خودم هم میخرمش و تحلیل روی هوا نیست، منظورم اینه! تحلیلگر واقعی اونیه که با تحلیل خودش بتونه سودآور باشه! همتون عشقید!❤️

New ATH 🔥 8.2$ خریدمون جای خوبی بود بنظرم ✅

👀🔥

استارکنت هم اعلام کرد که اسنپ شات رو گرفته و بزودی شرایط و نحوه کلیم ایردراپش رو اعلام میکنه روی شبکه اش فعال بودید؟
Anonymous voting

ارزش دلاری تراکنش های هفتگی opensea که بزرگترین مارکت پلیس بازار برای nft هاست، تق ریبا به صفر رسیده! بنظرتون باز هم روزهای خ
ارزش دلاری تراکنش های هفتگی opensea که بزرگترین مارکت پلیس بازار برای nft هاست، تق ریبا به صفر رسیده! بنظرتون باز هم روزهای خوب NFT رو دوباره میبینیم؟!

صبح سبزتون بخیر!

چارتش یادم رفت :)) ترند نزولی سبز باید شکسته بشه… Pyth
چارتش یادم رفت :)) ترند نزولی سبز باید شکسته بشه… Pyth

توکن #pyth رو که خریده بودم حدود 0.51 فروختم چون نشونه ضعف روند داشت. الان ریزش نسبتا خوبی داشته و اگر نشانه تغییر روندش تایید بشه دوباره میخرم با تارگت سقف بالاتر.

لعنتی چقدر میخوای رنج بزنی؟ :/ BTC
لعنتی چقدر میخوای رنج بزنی؟ :/ BTC

پروردگارا این واقعا ترسناک بود!! ⚠️⚠️⚠️ امنیت کلامی، زبانی، حفظ حریم شخصی رو جدی بگیرید هرجایی نگید توی بازار کریپتو فعالید ه
پروردگارا این واقعا ترسناک بود!! ⚠️⚠️⚠️ امنیت کلامی، زبانی، حفظ حریم شخصی رو جدی بگیرید هرجایی نگید توی بازار کریپتو فعالید هرجایی میزان داراییتون رو بیان نکنید مخصوصا که اگر بولران بیاد این وضع بدتر هم میشه… @amircryptothoughts

از کریستین رونالدو بخاطر پروموت کردن بایننس شکایت شد! https://vxtwitter.com/watcherguru/status/1729758677647724947?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

ریسک کردم و کمی TIA خریدم بنظرم وقتشه به روند صعودی برگرده و تاپ قبلی رو بشکنه ⚠️dyor

حواستون به این کلیدواژه biotech باشه (بیوتکنولوژی) ژائو و چندتا از بزرگای بازار مدتیه روی این پروژه ها تاکید دارن. احتمال ترند شدنشون هست!

چه سریع تموم شد!!
چه سریع تموم شد!!

توکن ⁦ $NAT⁩ روی اردینال 🟧 حدود ۹۰٪ مینت شده ‏مینت هر کدومش حدود ۸ دلار هزینه داره. بنظرم پتانسیل خوبی برای ۲ تا ۳ برابر شدن داره. ‏خودتون تحقیق کنید! ‏از OW میتونید بخرید.

این دیدگاه هم جالب بود!
این دیدگاه هم جالب بود!

ایشون خانم کریستین لاگارد، مدیرعامل بانک مرکزی اتحادیه اروپا و از سمبل های سلطه پول فیات در دنیا هستن. که در آخرین اظهار نظرش
ایشون خانم کریستین لاگارد، مدیرعامل بانک مرکزی اتحادیه اروپا و از سمبل های سلطه پول فیات در دنیا هستن. که در آخرین اظهار نظرش گفته پسرش تمام پولهاش رو در کریپتو از دست داده 😂