fa
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

رفتن به کانال در Telegram

In blockchain we trust.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Crypto trading w/Amir

کانال Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 785 مشترک است و جایگاه 7 636 را در دسته رمزارزها و رتبه 22 031 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 785 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 20 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -18 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -7 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 44.30% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 30.14% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 550 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 456 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 100 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
In blockchain we trust.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 21 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

14 785
مشترکین
-724 ساعت
+147 روز
-1830 روز
آرشیو پست ها
شب جمعه خارجیاس بیتکوین افسار پاره کرده :)) 39500 برو ۴۰ رو بزن لعنتی!

TIA 9.5$ 🔥

$MEME از نقطه ورود خوب کمی گذشته، ولی باز هم من ریسک کردم و مقداری خریدم. ببینیم چی میشه! حتما استاپ داشته باشید.
$MEME از نقطه ورود خوب کمی گذشته، ولی باز هم من ریسک کردم و مقداری خریدم. ببینیم چی میشه! حتما استاپ داشته باشید.

وقتی میگم هر ارزی رو که بهتون اینجا میگم خودم هم میخرمش و تحلیل روی هوا نیست، منظورم اینه! تحلیلگر واقعی اونیه که با تحلیل خو
وقتی میگم هر ارزی رو که بهتون اینجا میگم خودم هم میخرمش و تحلیل روی هوا نیست، منظورم اینه! تحلیلگر واقعی اونیه که با تحلیل خودش بتونه سودآور باشه! همتون عشقید!❤️

New ATH 🔥 8.2$ خریدمون جای خوبی بود بنظرم ✅

👀🔥

استارکنت هم اعلام کرد که اسنپ شات رو گرفته و بزودی شرایط و نحوه کلیم ایردراپش رو اعلام میکنه روی شبکه اش فعال بودید؟
Anonymous voting

ارزش دلاری تراکنش های هفتگی opensea که بزرگترین مارکت پلیس بازار برای nft هاست، تق ریبا به صفر رسیده! بنظرتون باز هم روزهای خ
ارزش دلاری تراکنش های هفتگی opensea که بزرگترین مارکت پلیس بازار برای nft هاست، تق ریبا به صفر رسیده! بنظرتون باز هم روزهای خوب NFT رو دوباره میبینیم؟!

صبح سبزتون بخیر!

چارتش یادم رفت :)) ترند نزولی سبز باید شکسته بشه… Pyth
چارتش یادم رفت :)) ترند نزولی سبز باید شکسته بشه… Pyth

توکن #pyth رو که خریده بودم حدود 0.51 فروختم چون نشونه ضعف روند داشت. الان ریزش نسبتا خوبی داشته و اگر نشانه تغییر روندش تایید بشه دوباره میخرم با تارگت سقف بالاتر.

لعنتی چقدر میخوای رنج بزنی؟ :/ BTC
لعنتی چقدر میخوای رنج بزنی؟ :/ BTC

پروردگارا این واقعا ترسناک بود!! ⚠️⚠️⚠️ امنیت کلامی، زبانی، حفظ حریم شخصی رو جدی بگیرید هرجایی نگید توی بازار کریپتو فعالید ه
پروردگارا این واقعا ترسناک بود!! ⚠️⚠️⚠️ امنیت کلامی، زبانی، حفظ حریم شخصی رو جدی بگیرید هرجایی نگید توی بازار کریپتو فعالید هرجایی میزان داراییتون رو بیان نکنید مخصوصا که اگر بولران بیاد این وضع بدتر هم میشه… @amircryptothoughts

از کریستین رونالدو بخاطر پروموت کردن بایننس شکایت شد! https://vxtwitter.com/watcherguru/status/1729758677647724947?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

ریسک کردم و کمی TIA خریدم بنظرم وقتشه به روند صعودی برگرده و تاپ قبلی رو بشکنه ⚠️dyor

حواستون به این کلیدواژه biotech باشه (بیوتکنولوژی) ژائو و چندتا از بزرگای بازار مدتیه روی این پروژه ها تاکید دارن. احتمال ترند شدنشون هست!

چه سریع تموم شد!!
چه سریع تموم شد!!

توکن ⁦ $NAT⁩ روی اردینال 🟧 حدود ۹۰٪ مینت شده ‏مینت هر کدومش حدود ۸ دلار هزینه داره. بنظرم پتانسیل خوبی برای ۲ تا ۳ برابر شدن داره. ‏خودتون تحقیق کنید! ‏از OW میتونید بخرید.

این دیدگاه هم جالب بود!
این دیدگاه هم جالب بود!

ایشون خانم کریستین لاگارد، مدیرعامل بانک مرکزی اتحادیه اروپا و از سمبل های سلطه پول فیات در دنیا هستن. که در آخرین اظهار نظرش
ایشون خانم کریستین لاگارد، مدیرعامل بانک مرکزی اتحادیه اروپا و از سمبل های سلطه پول فیات در دنیا هستن. که در آخرین اظهار نظرش گفته پسرش تمام پولهاش رو در کریپتو از دست داده 😂