اليكترون
Открыть в Telegram
1 203
Подписчики
-124 часа
-47 дней
-1430 день
Архив постов
1 202
نمیدونم این موضوع فقط توی ذهنمه یا واقعیت داره ولی دلم بهم میگه دیگه نمیتونم توی سن ۲۶سالگی دوست جدید پیدا کنم. پیدا کردن آدمایی که علاقهمندیهای مشترک و عقاید نزدیک به هم داشته باشیم سخت شده. اینکه بخوام خودمو از اول برای یه فرد جدید توضیح بدم هم سختتر.
1 202
Repost from Famoh Music
خیلی سادست؛ اگه طلا زنگ زد طلا نبوده، اگه عشق تموم شد عشق نبوده و اگه دوستا رفتن هیچوقت دوست نبودن!
1 202
انقدر از روتین زندگیم خستم که دلم میخواد همه چیو ول کنم و برای یک روزم که شده اونجوری که بهم حال میده زندگی کنم. چمیدونم مثلا چندساعت کنار دریا بشینم و فقط به صدای موجا گوش کنم.
1 202
یکاری میکنن آدم از انسان بودن خودش خسته میشه. حالا بگم کاش مورچهای چیزی بودم بازم دردی از من دوا نمیشه چون تو ایران مورچه هم باشی بختت سیاهه.
1 202
سریال handmade tale هم یه اسپینآف خیلی خفن درحال پخش داره که اونم از داستان سریال اصلی قشنگتره. اسمشم the testament سرچ کنید.
1 202
چرا جدیدا اسپینآفها از خود اون سریالا جالب ترن؟ ایدهی داستانیشون خیلی مخاطب رو جذب میکنن.
1 202
اسپین آف سریال دکستر که dexter resurrection هست برای کسی که از داستانهای جنایی خوشش میاد واقعا ارزش دیدن داره. البته قبلش باید سریال دکستر رو دیده باشین چون ادامهی اونه.
1 202
Repost from مَرد سانفرانسیسکویی
طوری نکنید که طوری بشود، که مردم فکر کنند طوری شده است؛ علیالخصوص با قلب من.
1 202
دو شبه که کارکنان شهرداری بخاطر حقوقشون آشغالارو جمع نکردن و شهر بوی آشغالدونی گرفته. جالبه. یوقتایی میتونی توی هر جایگاهی که هستی خودتو کنار بکشی و محو بشی تا آدما قدر کاری که براشون انجام میدی رو بدونن.
1 202
خیلی چیزا ارزش اینو دارن که بهشون فرصت دوبارهای توی زندگیمون بدیم. شاید قشنگتر و بهتر شکل بگیره شایدم نگیره. اگرم نشد دیگه بعدها پشیمونی یا شکی وجود نداره.
1 202
تنها کاری که میدونم درسته و انجام میدم اینه که تمام احساساتمو میپذیرم و هیچکدومو سرکوب نمیکنم. دنبال این نیستم که زودی ناراحتیهامو تبدیل به شادی کنم. میپذیرم که ناراحتم.
1 202
شما هم نگران احساسات خودتون میشین؟ طوری که با خودتون بگین نکنه یوقتی انقد سختی بکشم و سختی ببینم که همینا باعث بشه یه آدم سرد بیاحساس بشم و هیچی حالیم نباشه.
1 202
شما هم نگران احساسات خودتون میشین؟ طوری که با خودتون بگین نکنه یوقتی انقد سختی بکشم و سختی ببینم که همینا باعث بشه یه آدم بیاحساس سرد بشم و هیچی حالیم نباشه.
1 202
حسابی دلم برای اینجا تنگ شده ولی هنوز گیج و گنگم. نمیدونم از کجا باید شروع کنم و چی بگم فقط اینو بگم که تمام این سه ماه با خودم برای دووم اوردن میجنگیدم. هنوزم زخمیام و باور ندارم که روزای سخت تموم شده.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
