es
Feedback
اليكترون

اليكترون

Ir al canal en Telegram

زیر نخلای جنوب آفتاب میگیرم درمانگر روان دفتر خاطرات جیبی من 📒

Mostrar más
1 203
Suscriptores
-124 horas
-47 días
-1430 días
Archivo de publicaciones
دلم لک زده برای یه سفر دور.

اگه سفر رفتین جای منو خالی کنید دلم سفر می‌خواد ولی الان نمیشه.

نمیدونم این موضوع فقط توی ذهنمه یا واقعیت داره ولی دلم بهم میگه دیگه نمی‌تونم توی سن ۲۶سالگی دوست جدید پیدا کنم. پیدا کردن آدمایی که علاقه‌مندی‌های مشترک و عقاید نزدیک به هم داشته باشیم سخت شده. اینکه بخوام خودمو از اول برای یه فرد جدید توضیح بدم هم سخت‌تر.

Repost from Famoh Music
خیلی سادست؛ اگه طلا زنگ زد طلا نبوده، اگه عشق تموم شد عشق نبوده و اگه دوستا رفتن هیچوقت دوست نبودن!

انقدر از روتین زندگیم خستم که دلم می‌خواد همه چیو ول کنم و برای یک روزم که شده اونجوری که بهم حال میده زندگی کنم. چمیدونم مثلا چندساعت کنار دریا بشینم و فقط به صدای موجا گوش کنم.

Repost from Ending
ولی شما اگه عادلانه به جهان هستی نگاه کنید، همه چیز با یه بوجی موجی شدن حل می‌شه.

یکاری می‌کنن آدم از انسان بودن خودش خسته می‌شه. حالا بگم کاش مورچه‌ای چیزی بودم بازم دردی از من دوا نمیشه چون تو ایران مورچه هم باشی بختت سیاهه.

سریال handmade tale هم یه اسپین‌آف خیلی خفن درحال پخش داره که اونم از داستان سریال اصلی قشنگ‌تره. اسمشم the testament سرچ کنید.

چرا جدیدا اسپین‌آف‌ها از خود اون سریالا جالب ترن؟ ایده‌ی داستانیشون خیلی مخاطب رو جذب می‌کنن.

اسپین آف سریال دکستر که dexter resurrection هست برای کسی که از داستان‌های جنایی خوشش میاد واقعا ارزش دیدن داره. البته قبلش باید سریال دکستر رو دیده باشین چون ادامه‌ی اونه.

طوری نکنید که طوری بشود، که مردم فکر کنند طوری شده است؛ علی‌الخصوص با قلب من.

دو شبه که کارکنان شهرداری بخاطر حقوقشون آشغالارو جمع نکردن و شهر بوی آشغال‌دونی گرفته. جالبه. یوقتایی می‌تونی توی هر جایگاهی که هستی خودتو کنار بکشی و محو بشی تا آدما قدر کاری که براشون انجام میدی رو بدونن.

خیلی چیزا ارزش اینو دارن که بهشون فرصت دوباره‌ای توی زندگیمون بدیم. شاید قشنگ‌تر و بهتر شکل بگیره شایدم نگیره. اگرم نشد دیگه بعدها پشیمونی یا شکی وجود نداره.

خیلی چیزا ارزش اینو دارن که بهشون فرصت دوباره‌ای توی زندگیمون بدیم.

واسه معذرت‌خواهی همیشه یه راهی هست.
واسه معذرت‌خواهی همیشه یه راهی هست.

تنها کاری که می‌دونم درسته و انجام میدم اینه که تمام احساساتمو میپذیرم و هیچکدومو سرکوب نمی‌کنم. دنبال این نیستم که زودی ناراحتی‌هامو تبدیل به شادی کنم. می‌پذیرم که ناراحتم.

شما هم نگران احساسات خودتون میشین؟ طوری که با خودتون بگین نکنه یوقتی انقد سختی بکشم و سختی ببینم که همینا باعث بشه یه آدم سرد بی‌احساس بشم و هیچی حالیم نباشه.

شما هم نگران احساسات خودتون میشین؟ طوری که با خودتون بگین نکنه یوقتی انقد سختی بکشم و سختی ببینم که همینا باعث بشه یه آدم بی‌احساس سرد بشم و هیچی حالیم نباشه.

حسابی دلم برای اینجا تنگ شده ولی هنوز گیج و گنگم. نمی‌دونم از کجا باید شروع کنم و چی بگم فقط اینو بگم که تمام این سه ماه با خودم برای دووم اوردن می‌جنگیدم. هنوزم زخمی‌ام و باور ندارم که روزای سخت تموم شده.

Repost from ناپیرو
نت اون‌قدر قطع بوده مردم یادشون رفته وصل‌ش چه شکلی‌ه اینی که دارین بهش می‌گین وصل کاملن قطعه.