ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 711 подписчиков, занимая 1 608 место в категории Искусство и дизайн и 16 978 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 711 подписчиков.

Согласно последним данным от 21 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -257, а за последние 24 часа — -1, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 12.08%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 4.15% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 382 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 818 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 22 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 711
Подписчики
-124 часа
-327 дней
-25730 день
Архив постов
نمیدونم میفهمی چی میگم یا نه ولی الان احتیاج شدید به یه سفر ده روزه ی تنهایی با دوست صمیمیم توی یه کلبه ی چوبی وسط جنگل که تنها امکاناتش حموم و دستشویی و یه تخت و یه یخچال و برقه و تا شعاع چند ده کیلومتریش هیچ آدمی نیست و حالمون کنار هم و طبیعت خوب باشه دارم:]

احترام به دختری که هیچ عمل زیبایی انجام نداده از واجباته.

اون روز یه جمله خوندم نوشته بود "گاهی درست شدن بعضی چیزا، همون تموم شدنشه." راستم می‌گفت، نگاه می‌کنم می‌بینیم خیلی سخته که یه سری از آدم ها که تو زندگیم خیلی مهم و با ارزش بودن کارهایی کردن رفتارهایی انجام دادن که دیگه دلم هیچوقت باهاشون صاف نمی‌شه، گاهی وقتا حرف هایی رد و بدل می‌شه که اون حرمتهِ شکسته شده هیچ‌جوره ترمیم نمی‌شه، اون اعتماد از دست رفته باز برنمی‌گرده. بعضی وقتا تنها راه درست کردنش همینه. اینه که بری تا بیشتر از چیزی که هست تصورت خراب نشه.

بدی آدم نمک نشناس اینه که وقتی یاد کارایی که براش کردی میفتی، از خودت بیشتر بدت میاد تا اون ... در وصف این حرف جناب حسین زحمتکش یه شعر دارن که میگه: از نمک نشناس ها آزار دیدن سخت نیست درد دارد خوردن زخم از نمک پرورده ای..!

این جنگِ بین «منِ غمگین» و «منی که نمیخواد غمگین باشه» تمومی نداره

یه زمانی از قضاوت بقیه میترسیدم و دنبال اثبات خودم بودم الان ولی به تنها چیزی که فکر نمیکنم تشویق و یا تخريب توسط بقيس... خیلی جاها راحت میگم نخوندم، ندیدم، نمیدونم، و از اونایی هم که با تعجب و غرور میگن چطووور؟ به سرعت دور میشم حالا دیگه زندگی بزرگسالی بیشتر برام توی نگرش و تجربه ها خلاصه میشه... تا ادا و اطوار ... همه چیز به اندازه کافی سخته من نمیخوام با عادت به زندگی روی دور تند همه چیز رو سخت تر کنم...

‏من از سرماخوردگی نمیترسم. از تکرار جمله های «ما گفتیم لباس بیشتر بپوش» ، «گفتم دقیقا قبل اینکه میخوای بری بیرون نرو حموم» ،«گفتم پیشونیتو بپوشون داری میری هوا سرده» میترسم.

یه جا نوشته بود : با آدمهایی معاشرت کنید که در مورد موفقیت و پیشرفت صحبت میکنن نه در مورد رفتار و قیافه مردم

اگه شرایط بد هست، واسه هممون بده! آدمهای موفق.. کاری که باید انجام بدن رو انجام میدن! چه حس و حالش رو داشته باشن چه نداشته باشن! فقط باید صبور باشیم و تو مسیرِ زندگیمون محکم و سخت برای رسیدن به اهدافمون تلاش کنیم!

اگه دوسم داری با من مثل بقيه نباش . نمیدونم چجوری بگم يعنی رفتارت با من فرق داشته باشه حرفی که به همه میگی رو یا به من نگو یا برای من یه جور دیگه ای بگو کاری که برای همه میکنی برای من جور دیگه ای انجام بده آره بذار حس کنم برات با بقیه فرق دارم و تو جور دیگه ای حواست به منه بذار حس کنم تو برای من یه آدم دیگه ای ، آدمی که برای همه نیستی...

واقعیت اینه که همه ی آدما بلدن چطور با کسی که دوسش دارن رفتار کنن، همشون ناز کشیدن، سوپرایز کردن، جنگیدن و صبوری رو خوب بلدن ولی واسه کسی که خودشون بخوان، اگه کسی اونجور که باید رفتار نمیکنه پس خودش نمیخواد، اونی که واسه تو کاری نمیکنه واسه یکی دیگه صدشو میذاره، خودتونو گول نزنید، بلده خوبم بلده ولی واسه تو نه.

یک وقت‌هایی، باید خودت را به‌ "بیخیالی" بزنی بیخیال تمام آدم‌هایی که دوستت ندارند! بیخیال تمام کارهایی کـه می‌خواستی بشود اما نشد بیخیال هرکس که امروز "وارد" زندگی‌ات و فردا رفت! بیخیالِ تلاش‌های بی‌نتیجه‌ات دوست داشتن‌های بی‌ثمرت، وقتی کسی دوستت ندارد اصرار نکن! وقتی کسی برایت وقت ندارد خودت را به زور در برنامه‌هایش جا نده! «زندگی همین است شاید، تو برای همه وقت بگذاری ولی قرار نیست که: همه دوستت داشته باشند و برایت وقت داشته باشند... شاید که بهانه‌هایشان برای فرار تورا قانع نکند گاهی فقط باید لبخند بزنی و رد شوی... بگذار فکر کنند نفهمیدی!

واسه تک‌تک لحظه‌هایی که می‌تونستی مثل خودشون جواب بدی دل بشکنی و بهشون بدی کنی، ولی نکردی، به خودت افتخار کن بقیه فکر کردن سکوت کردی چون جوابی نداشتی، اما تو سکوت کردی چون نمی‌تونی مثل اون آدما باشی بحث، بحثِ اصالت و ریشه‌ست.

من با احساسات آدم‌ها کاری ندارم، به رفتاری که بهم نشون می‌دن توجه می‌کنم. حرف‌ها ممکنه همیشه راست نباشن، اما رفتارها همیشه چیزی برای گفتن دارن. هرچقدر هم که بخوای تظاهر کنی، در نهایت کارهایی که انجام می‌دی، اون چیزی که توی وجودت واقعاً هست رو نشون می‌ده.

گفت: در آستانه بمون! پرسیدم: یعنی چی؟ گفت: یعنی اگه وارد خونه‌ای شدی، نزدیک در بمون. اگه وارد گروهی شدی، حوالی ورودی بمون. اگه از حرفای کسی خوشت اومد، خیلی غرقش نشو، در آستانه بمون! اگه باور یا مذهبی رو پذیرفتی، در آستانه بمون! اگه با کسی وارد رابطه شدی، در آستانه بمون! اگه در مورد نظرات و افکارت خیلی مطمئنی، در آستانه بمون! اینکه در آستانه می‌مونی به معنی استفاده نکردن و لذت نبردن از موقعیتی که توش هستی نیست، به معنی اینه که در حالی که قاطی اون موقعیتی ولی همچنان نگاهی هم از لای در به بیرون دار.ی و می‌دونی همون‌طور که روزی وارد این خونه شدی، ممکنه روزی وقت رفتن از این محفل فرا برسه! اگه در آستانه باشی، هویت و شخصیت خودت رو به وضعیتی که توش قرار گرفتی، گره نمی‌زنی. پس اگه روزی بفهمی که اون فکر، اون باور، اون اعتقاد، اون رابطه اشتباه بوده یا دیگه از آنِ تو نیست، راحت‌تر می‌تونی دل بکنی و جدا شی و به سمت یه منزل جدید سفر کنی! ولی وقتی به منزل جدید رسیدی، می‌دونی که باید کجا مستقر بشی!؟ در آستانه!

بیا به هم قول بدیم : - قهرامون بیشتر از ۵ روز طول نکشه. - به هم هیچ وقت دروغ نگیم. - تنبیه بشیم ولی جدا نه. - ناراحتیمونو با رفتار به هم نشون ندیم، بیانش‌کنیم. - کنار هم برای آیندمون بجنگیم. - توی این شرایط بیشتر همو درک کنیم. - باهم رفیق باشیم و از هم چیزیو پنهان نکنیم. - و قول بدیم سر قولامون بمونیم.

یه دیالوگی بود می‌گفت: "اگه پیش کسی گریه کردی و باز هم تورو آدم قوی دونست، اگه پیش کسی لحظه ‌خشمگین شدی و بازم تورو آدم مهربونی دونست، رهاش نکن." به همین قشنگی.

تنهایی هامون شبیهِ تنهاییِ ظهرای بچگیمون شده، وقتی که همه میخوابیدن و ما خوابمون نمیبرد، آدما بودن اما نبودن...

روانشناسی زرد میگه‌: هرگز بد خانواده‌تون رو به همسرتون، پارتنرتون نگید ولی من به عنوان روانشناس بهتون میگم با یکی ازدواج کنید که بتونید تروماهای زندگیتون رو که از والدینتون به جا مونده رو بهش بگید و اون آدم انقدر محترم و به بلوغ رسیده باشه که احترام تو و خانواده‌ات رو همچنان داشته باشه و هر دفعه که پر از رنج و غصه شدی بدون قضاوت کنارت باشه.

تا حالا برات پیش اومده یه نفرو میبینی که اصلا بدون هیچ دلیلی باهاش حال نمیکنی؟! ‏شمس تبریزی میگه: "چشم"چیزی که خوشحالش میکنه رو دوست داره "عقل" کسی که درکش میکنه رو دوست داره اما "روح" نمیتونه کسی که شبیهش نیست رو دوست داشته باشه!