es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 711 suscriptores, ocupando la posición 1 608 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 978 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 711 suscriptores.

Según los últimos datos del 21 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -257, y en las últimas 24 horas de -1, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 12.08%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 4.15% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 382 visualizaciones. En el primer día suele acumular 818 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 23.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 22 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 711
Suscriptores
-124 horas
-327 días
-25730 días
Archivo de publicaciones
نمیدونم میفهمی چی میگم یا نه ولی الان احتیاج شدید به یه سفر ده روزه ی تنهایی با دوست صمیمیم توی یه کلبه ی چوبی وسط جنگل که تنها امکاناتش حموم و دستشویی و یه تخت و یه یخچال و برقه و تا شعاع چند ده کیلومتریش هیچ آدمی نیست و حالمون کنار هم و طبیعت خوب باشه دارم:]

احترام به دختری که هیچ عمل زیبایی انجام نداده از واجباته.

اون روز یه جمله خوندم نوشته بود "گاهی درست شدن بعضی چیزا، همون تموم شدنشه." راستم می‌گفت، نگاه می‌کنم می‌بینیم خیلی سخته که یه سری از آدم ها که تو زندگیم خیلی مهم و با ارزش بودن کارهایی کردن رفتارهایی انجام دادن که دیگه دلم هیچوقت باهاشون صاف نمی‌شه، گاهی وقتا حرف هایی رد و بدل می‌شه که اون حرمتهِ شکسته شده هیچ‌جوره ترمیم نمی‌شه، اون اعتماد از دست رفته باز برنمی‌گرده. بعضی وقتا تنها راه درست کردنش همینه. اینه که بری تا بیشتر از چیزی که هست تصورت خراب نشه.

بدی آدم نمک نشناس اینه که وقتی یاد کارایی که براش کردی میفتی، از خودت بیشتر بدت میاد تا اون ... در وصف این حرف جناب حسین زحمتکش یه شعر دارن که میگه: از نمک نشناس ها آزار دیدن سخت نیست درد دارد خوردن زخم از نمک پرورده ای..!

این جنگِ بین «منِ غمگین» و «منی که نمیخواد غمگین باشه» تمومی نداره

یه زمانی از قضاوت بقیه میترسیدم و دنبال اثبات خودم بودم الان ولی به تنها چیزی که فکر نمیکنم تشویق و یا تخريب توسط بقيس... خیلی جاها راحت میگم نخوندم، ندیدم، نمیدونم، و از اونایی هم که با تعجب و غرور میگن چطووور؟ به سرعت دور میشم حالا دیگه زندگی بزرگسالی بیشتر برام توی نگرش و تجربه ها خلاصه میشه... تا ادا و اطوار ... همه چیز به اندازه کافی سخته من نمیخوام با عادت به زندگی روی دور تند همه چیز رو سخت تر کنم...

‏من از سرماخوردگی نمیترسم. از تکرار جمله های «ما گفتیم لباس بیشتر بپوش» ، «گفتم دقیقا قبل اینکه میخوای بری بیرون نرو حموم» ،«گفتم پیشونیتو بپوشون داری میری هوا سرده» میترسم.

یه جا نوشته بود : با آدمهایی معاشرت کنید که در مورد موفقیت و پیشرفت صحبت میکنن نه در مورد رفتار و قیافه مردم

اگه شرایط بد هست، واسه هممون بده! آدمهای موفق.. کاری که باید انجام بدن رو انجام میدن! چه حس و حالش رو داشته باشن چه نداشته باشن! فقط باید صبور باشیم و تو مسیرِ زندگیمون محکم و سخت برای رسیدن به اهدافمون تلاش کنیم!

اگه دوسم داری با من مثل بقيه نباش . نمیدونم چجوری بگم يعنی رفتارت با من فرق داشته باشه حرفی که به همه میگی رو یا به من نگو یا برای من یه جور دیگه ای بگو کاری که برای همه میکنی برای من جور دیگه ای انجام بده آره بذار حس کنم برات با بقیه فرق دارم و تو جور دیگه ای حواست به منه بذار حس کنم تو برای من یه آدم دیگه ای ، آدمی که برای همه نیستی...

واقعیت اینه که همه ی آدما بلدن چطور با کسی که دوسش دارن رفتار کنن، همشون ناز کشیدن، سوپرایز کردن، جنگیدن و صبوری رو خوب بلدن ولی واسه کسی که خودشون بخوان، اگه کسی اونجور که باید رفتار نمیکنه پس خودش نمیخواد، اونی که واسه تو کاری نمیکنه واسه یکی دیگه صدشو میذاره، خودتونو گول نزنید، بلده خوبم بلده ولی واسه تو نه.

یک وقت‌هایی، باید خودت را به‌ "بیخیالی" بزنی بیخیال تمام آدم‌هایی که دوستت ندارند! بیخیال تمام کارهایی کـه می‌خواستی بشود اما نشد بیخیال هرکس که امروز "وارد" زندگی‌ات و فردا رفت! بیخیالِ تلاش‌های بی‌نتیجه‌ات دوست داشتن‌های بی‌ثمرت، وقتی کسی دوستت ندارد اصرار نکن! وقتی کسی برایت وقت ندارد خودت را به زور در برنامه‌هایش جا نده! «زندگی همین است شاید، تو برای همه وقت بگذاری ولی قرار نیست که: همه دوستت داشته باشند و برایت وقت داشته باشند... شاید که بهانه‌هایشان برای فرار تورا قانع نکند گاهی فقط باید لبخند بزنی و رد شوی... بگذار فکر کنند نفهمیدی!

واسه تک‌تک لحظه‌هایی که می‌تونستی مثل خودشون جواب بدی دل بشکنی و بهشون بدی کنی، ولی نکردی، به خودت افتخار کن بقیه فکر کردن سکوت کردی چون جوابی نداشتی، اما تو سکوت کردی چون نمی‌تونی مثل اون آدما باشی بحث، بحثِ اصالت و ریشه‌ست.

من با احساسات آدم‌ها کاری ندارم، به رفتاری که بهم نشون می‌دن توجه می‌کنم. حرف‌ها ممکنه همیشه راست نباشن، اما رفتارها همیشه چیزی برای گفتن دارن. هرچقدر هم که بخوای تظاهر کنی، در نهایت کارهایی که انجام می‌دی، اون چیزی که توی وجودت واقعاً هست رو نشون می‌ده.

گفت: در آستانه بمون! پرسیدم: یعنی چی؟ گفت: یعنی اگه وارد خونه‌ای شدی، نزدیک در بمون. اگه وارد گروهی شدی، حوالی ورودی بمون. اگه از حرفای کسی خوشت اومد، خیلی غرقش نشو، در آستانه بمون! اگه باور یا مذهبی رو پذیرفتی، در آستانه بمون! اگه با کسی وارد رابطه شدی، در آستانه بمون! اگه در مورد نظرات و افکارت خیلی مطمئنی، در آستانه بمون! اینکه در آستانه می‌مونی به معنی استفاده نکردن و لذت نبردن از موقعیتی که توش هستی نیست، به معنی اینه که در حالی که قاطی اون موقعیتی ولی همچنان نگاهی هم از لای در به بیرون دار.ی و می‌دونی همون‌طور که روزی وارد این خونه شدی، ممکنه روزی وقت رفتن از این محفل فرا برسه! اگه در آستانه باشی، هویت و شخصیت خودت رو به وضعیتی که توش قرار گرفتی، گره نمی‌زنی. پس اگه روزی بفهمی که اون فکر، اون باور، اون اعتقاد، اون رابطه اشتباه بوده یا دیگه از آنِ تو نیست، راحت‌تر می‌تونی دل بکنی و جدا شی و به سمت یه منزل جدید سفر کنی! ولی وقتی به منزل جدید رسیدی، می‌دونی که باید کجا مستقر بشی!؟ در آستانه!

بیا به هم قول بدیم : - قهرامون بیشتر از ۵ روز طول نکشه. - به هم هیچ وقت دروغ نگیم. - تنبیه بشیم ولی جدا نه. - ناراحتیمونو با رفتار به هم نشون ندیم، بیانش‌کنیم. - کنار هم برای آیندمون بجنگیم. - توی این شرایط بیشتر همو درک کنیم. - باهم رفیق باشیم و از هم چیزیو پنهان نکنیم. - و قول بدیم سر قولامون بمونیم.

یه دیالوگی بود می‌گفت: "اگه پیش کسی گریه کردی و باز هم تورو آدم قوی دونست، اگه پیش کسی لحظه ‌خشمگین شدی و بازم تورو آدم مهربونی دونست، رهاش نکن." به همین قشنگی.

تنهایی هامون شبیهِ تنهاییِ ظهرای بچگیمون شده، وقتی که همه میخوابیدن و ما خوابمون نمیبرد، آدما بودن اما نبودن...

روانشناسی زرد میگه‌: هرگز بد خانواده‌تون رو به همسرتون، پارتنرتون نگید ولی من به عنوان روانشناس بهتون میگم با یکی ازدواج کنید که بتونید تروماهای زندگیتون رو که از والدینتون به جا مونده رو بهش بگید و اون آدم انقدر محترم و به بلوغ رسیده باشه که احترام تو و خانواده‌ات رو همچنان داشته باشه و هر دفعه که پر از رنج و غصه شدی بدون قضاوت کنارت باشه.

تا حالا برات پیش اومده یه نفرو میبینی که اصلا بدون هیچ دلیلی باهاش حال نمیکنی؟! ‏شمس تبریزی میگه: "چشم"چیزی که خوشحالش میکنه رو دوست داره "عقل" کسی که درکش میکنه رو دوست داره اما "روح" نمیتونه کسی که شبیهش نیست رو دوست داشته باشه!

Morphin™ | مورفین - Estadísticas y analítica del canal de Telegram @morphin_graphy