ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 711 подписчиков, занимая 1 608 место в категории Искусство и дизайн и 16 978 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 711 подписчиков.

Согласно последним данным от 21 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -257, а за последние 24 часа — -1, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 12.08%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 4.15% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 382 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 818 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 22 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 711
Подписчики
-124 часа
-327 дней
-25730 день
Архив постов
‏عاشق با ادبه عاشق صبوره عاشق احترام میذاره عاشق اولویت قائل میشه عاشق خسیس نیست عاشق هیز نیست عاشق توی گذشته‌ش زندگی نمیکنه عاشق غیب نمیشه عاشق تنوع طلب نیست عاشق امنه عاشق جنگجوعه, برای شما میجنگه عاشق تمامی این موارد رو باهم شامل میشه به جز این بدون طرف عاشق نیست اداست!

‏شما امکان نداره یه آدم دروغگو پیدا کنی که به کسی اعتماد کنه، یا آدم خیانت‌کاری که باور داشته باشه طرف مقابل بهش متعهده اکثر آدمای مهربون هم نمیتونن تصور کنن کسی بتونه بهشون آسیب بزنه. می‌خوام بگم هر آدمی دنیا و آدماشو همونجور میبینه که خودش هست، زیاد درگیر رفتارای آدما نشید

خیر برسانید تا خیر ببینید، و شاید زیباترین تعریفِ انسانیت ‌ همین باشه.

من تا حالا آدم با اصالت ندیدم که خودش داد بزنه من اصیلم، یا استوری‌هاش طوری باشه که گوشزد کنه که من اصالت دارم، بلکه تو رفتارش، پوششش، خانواده‌اش، نوع برخوردش با کسایی که هیچ منفعتی براش ندارن و آدم‌هایی که باهاشون میگرده میشه اصالتش رو فهمید.

من هنوزم مثل بچگیم یه دنیای خیالی دارم برای خودمو یه زندگی دومم اون تو دارم. هر چی برام خوشاینده، هر چی که دوست دارم رو ، تو اون دنیای خیالی میسازم برای خودم. اونجا خیلی خوشبخت و بی‌غصه‌م ! خیلی !

من جایی فهمیدم فقط خودمو دارم که از کسایی آسیب دیدم که فکر میکردم قراره بیشتر از بقیه هوامو داشته باشن :)

میخوام بدونی نقش تو توی زندگیِ من فقط یه ادم ساده نیستا... تو انگیزه روزای سختمی... روزایی که از همه جا بریدم خسته و ناامیدم یادم میوفته تورو دارمت... یهویی انگار خوشبختی و خوشحالی رو یجا تزریق میکنن به روحم.. تو با بودنت دنیارو برام قشنگ کردی.. دلخوشیِ روزای غمگینم شدی.. مرسی واسه بودنت همیشگیِ من...

و در انتهای آخرین نامه‌‌اش نوشت: "عزیزِ روزهای طولانی‌ام، من این را فهمیدم که متعلق به من نیستی و من بی آنکه دیگر امیدی داشته باشم، بیشتر از همیشه دوستت خواهم داشت."

به پختگی که برسی می‌فهمی خیلی جاها نباید جواب بدهی و نباید به هر دلیلی وارد نبرد با آدم‌ها شوی. به پختگی که برسی می‌فهمی ضرورتی ندارد با دیگران بابت رفتارها و نظراتشان بجنگی و سعی کنی دیدگاه آنان را تغییر بدهی. به پختگی که برسی می‌فهمی باید آرام باشی و رها؛ چون توضیحات اضافه و تلاش‌های بیهوده، فقط وقت و انرژی تو را تلف می‌کنند. به پختگی که برسی در مقابل قضاوت‌ها و حرف‌ها خم به ابرو نمی‌آوری فقط لبخند می‌زنی و به راهت ادامه می‌دهی و کار خودت را می‌کنی.

یه چیز جالب خوندم که : کوسه های داخل آکواریوم بیشتر از ۴۰سانتی متر رشد نمی کنند.در حالی که همونا توی اقیانوس روشدشون به ۴متر هم میرسه؛) میخوام بگم که: بزرگ شدنت به محیطی که توش فعالیت میکنی و آدمایی که باهاشون ارتباط داری ،خیلی بستگی داره! با دقت بیشتر انتخابشون کن

عذرخواهی نکنید تشکر کنید. نگید ببخشید دیر کردم بگید ممنونم منتظر موندی نگید ببخشید که انقدر صحبت میکنم بگید ممنونم که به حرفام گوش میدی نگید ببخشید اذیتت کردم بگید ممنونم که بهم لطف میکنی نگید ببخشید گند زدم بگید ممنونم تو اشباهاتم صبوری میکنی همیشه مثبت باشید.

تشکر کردن رو یاد بگیرید از اون نگهبان پارکینگ از راننده اسنپ از شریک عاطفی از دوستی که برات کاری انجام داده، همکاری که کمکت کرده، آدما برده‌ی ما نیستن!

نمی‌دونم کدومتون نیاز داره اینو بشنوه ولی با تمام وجود ازتون خواهش می‌کنم که تو زندگیتون تک‌بعدی نباشید؛ درس بخونید ولی کنارش به مهارت هم یاد بگیرید، کار کنید ولی کنارش حتماً سفر هم برید، پس انداز کنید ولی کنارش به استایلتون برسید، رابطه عاشقانه داشته باشید ولی خودتونو وقف نکنید، خانواده‌تون رو دوست داشته باشید ولی از علایقِ خودتون به‌خاطر احترام به خانواده نگذرید. یهو به خودتون میاید، می‌بينيد هیچی ازتون نمونده جز همون بُعد از زندگیتون که خودتونو واسش وقف کردین.

خیلیامون الان اونجاییم که پابلو نرودا گفته: "خانه ام را مرتب کرده‌ام، حالا تنها چیزی که بهم ریخته است؛ منم."

‏به موقع بودن مهمه به موقع شنیده شدن به موقع اومدن به موقع حرف زدن، همین‌ به‌ موقع نبودنا، ذوق آدمو کور می‌کنه.

یه چیزایی نمیشه دیگه. ماهم ولش کردیم گذاشتیم که نشه شاید بعدا شد یا شاید به جاش چیز دیگه ای شد. نمیدونم ، ولی کاش میشد.

دیدن پیر شدن پدر و مادر یه غمیه که هیچ‌کس واقعاً براش آماده نیست…

یه توصیه برای کل عمر؛ به کسی که تلاش میکنه تا از دستت بده، کمک کن!

از خودم شرمنده شدم وقتی فهمیدم زندگی‌ یک جشن بالماسکه بود؛ در حالی‌که من با چهر‌ه‌ی واقعی‌ام در آن شرکت کرده بودم.

یبار جانی دپ گفت "چرا تنفر داشته باشم؟ تنفر احساس گرونیه، از اهمیت دادن زیاد می‌اد، ترجیح می‌دم اهمیت ندم." یعنی کسیم که تو ازش متنفری باید حداقل ارزش این تنفر تورو داشته باشه، بنظرم چندتا کتاب رو تو یه جمله خلاصه کرد.