Morphin™ | مورفین
前往频道在 Telegram
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy
显示更多📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览
频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 711 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 608,并在 伊朗 地区排名第 16 978 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 711 名订阅者。
根据 21 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -257,过去 24 小时变化为 -1,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.08%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.15% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 382 次浏览,首日通常累积 818 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23。
- 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“به کانال مورفین خوش آمدید🌸
آدرس اینستاگرام مورفین:👇
https://instagram.com/morphin.graphy”
凭借高频更新(最新数据采集于 22 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。
19 711
订阅者
-124 小时
-327 天
-25730 天
帖子存档
19 711
نمیدونم میفهمی چی میگم یا نه ولی الان احتیاج شدید به یه سفر ده روزه ی تنهایی با دوست صمیمیم توی یه کلبه ی چوبی وسط جنگل که تنها امکاناتش حموم و دستشویی و یه تخت و یه یخچال و برقه و تا شعاع چند ده کیلومتریش هیچ آدمی نیست و حالمون کنار هم و طبیعت خوب باشه دارم:]
19 711
اون روز یه جمله خوندم نوشته بود "گاهی درست شدن بعضی چیزا، همون تموم شدنشه."
راستم میگفت، نگاه میکنم میبینیم خیلی سخته که یه سری از آدم ها که تو زندگیم خیلی مهم و با ارزش بودن کارهایی کردن رفتارهایی انجام دادن که دیگه دلم هیچوقت باهاشون صاف نمیشه، گاهی وقتا حرف هایی رد و بدل میشه که اون حرمتهِ شکسته شده هیچجوره ترمیم نمیشه، اون اعتماد از دست رفته باز برنمیگرده.
بعضی وقتا تنها راه درست کردنش همینه. اینه که بری تا بیشتر از چیزی که هست تصورت خراب نشه.
19 711
بدی آدم نمک نشناس اینه که وقتی یاد کارایی که براش کردی میفتی،
از خودت بیشتر بدت میاد تا اون ...
در وصف این حرف جناب حسین زحمتکش یه شعر دارن که میگه:
از نمک نشناس ها آزار دیدن سخت نیست
درد دارد خوردن زخم از نمک پرورده ای..!
19 711
یه زمانی از قضاوت بقیه میترسیدم و دنبال اثبات خودم بودم
الان ولی به تنها چیزی که فکر نمیکنم تشویق و یا تخريب توسط بقيس...
خیلی جاها راحت میگم نخوندم، ندیدم، نمیدونم، و از اونایی هم که با تعجب و غرور میگن چطووور؟ به سرعت دور میشم
حالا دیگه زندگی بزرگسالی بیشتر برام توی نگرش و تجربه ها خلاصه میشه... تا ادا و اطوار ...
همه چیز به اندازه کافی سخته
من نمیخوام با عادت به زندگی روی دور تند همه چیز رو سخت تر کنم...
19 711
من از سرماخوردگی نمیترسم. از تکرار جمله های «ما گفتیم لباس بیشتر بپوش» ، «گفتم دقیقا قبل اینکه میخوای بری بیرون نرو حموم» ،«گفتم پیشونیتو بپوشون داری میری هوا سرده» میترسم.
19 711
یه جا نوشته بود :
با آدمهایی معاشرت کنید که در مورد موفقیت و پیشرفت صحبت میکنن
نه در مورد رفتار و قیافه مردم
19 711
اگه شرایط بد هست، واسه هممون بده!
آدمهای موفق..
کاری که باید انجام بدن رو انجام میدن!
چه حس و حالش رو داشته باشن
چه نداشته باشن!
فقط باید صبور باشیم و تو مسیرِ زندگیمون
محکم و سخت برای رسیدن به اهدافمون تلاش کنیم!
19 711
اگه دوسم داری با من مثل بقيه نباش .
نمیدونم چجوری بگم
يعنی رفتارت با من فرق داشته باشه
حرفی که به همه میگی رو یا به من نگو
یا برای من یه جور دیگه ای بگو
کاری که برای همه میکنی برای من جور دیگه ای انجام بده
آره بذار حس کنم برات با بقیه فرق دارم و
تو جور دیگه ای حواست به منه
بذار حس کنم تو برای من یه آدم دیگه ای ، آدمی که برای همه نیستی...
19 711
واقعیت اینه که همه ی آدما بلدن چطور با کسی که دوسش دارن رفتار کنن، همشون ناز کشیدن، سوپرایز کردن، جنگیدن و صبوری رو خوب بلدن ولی واسه کسی که خودشون بخوان، اگه کسی اونجور که باید رفتار نمیکنه پس خودش نمیخواد، اونی که واسه تو کاری نمیکنه واسه یکی دیگه صدشو میذاره، خودتونو گول نزنید، بلده خوبم بلده ولی واسه تو نه.
19 711
یک وقتهایی، باید خودت را به "بیخیالی" بزنی
بیخیال تمام آدمهایی که دوستت ندارند!
بیخیال تمام کارهایی کـه میخواستی بشود اما نشد
بیخیال هرکس که امروز "وارد" زندگیات و فردا رفت!
بیخیالِ تلاشهای بینتیجهات
دوست داشتنهای بیثمرت،
وقتی کسی دوستت ندارد اصرار نکن! وقتی کسی برایت وقت ندارد خودت را به زور در برنامههایش جا نده!
«زندگی همین است
شاید، تو برای همه وقت بگذاری ولی قرار نیست که: همه دوستت داشته
باشند و برایت وقت داشته باشند...
شاید که بهانههایشان برای فرار تورا قانع نکند
گاهی فقط باید لبخند بزنی و رد شوی... بگذار
فکر کنند نفهمیدی!
19 711
واسه تکتک لحظههایی که
میتونستی مثل خودشون جواب بدی
دل بشکنی و بهشون بدی کنی، ولی
نکردی، به خودت افتخار کن بقیه
فکر کردن سکوت کردی چون جوابی
نداشتی، اما تو سکوت کردی چون
نمیتونی مثل اون آدما باشی
بحث، بحثِ اصالت و ریشهست.
19 711
من با احساسات آدمها کاری ندارم، به رفتاری که بهم نشون میدن توجه میکنم. حرفها ممکنه همیشه راست نباشن، اما رفتارها همیشه چیزی برای گفتن دارن. هرچقدر هم که بخوای تظاهر کنی، در نهایت کارهایی که انجام میدی، اون چیزی که توی وجودت واقعاً هست رو نشون میده.
19 711
گفت: در آستانه بمون!
پرسیدم: یعنی چی؟
گفت: یعنی اگه وارد خونهای شدی، نزدیک در بمون.
اگه وارد گروهی شدی، حوالی ورودی بمون.
اگه از حرفای کسی خوشت اومد، خیلی غرقش نشو، در آستانه بمون!
اگه باور یا مذهبی رو پذیرفتی، در آستانه بمون!
اگه با کسی وارد رابطه شدی، در آستانه بمون!
اگه در مورد نظرات و افکارت خیلی مطمئنی، در آستانه بمون!
اینکه در آستانه میمونی به معنی استفاده نکردن و لذت نبردن از موقعیتی که توش هستی نیست، به معنی اینه که در حالی که قاطی اون موقعیتی ولی همچنان نگاهی هم از لای در به بیرون دار.ی
و میدونی همونطور که روزی وارد این خونه شدی، ممکنه روزی وقت رفتن از این محفل فرا برسه!
اگه در آستانه باشی، هویت و شخصیت خودت رو به وضعیتی که توش قرار گرفتی، گره نمیزنی. پس اگه روزی بفهمی که اون فکر، اون باور، اون اعتقاد، اون رابطه اشتباه بوده یا دیگه از آنِ تو نیست، راحتتر میتونی دل بکنی و جدا شی و به سمت یه منزل جدید سفر کنی!
ولی وقتی به منزل جدید رسیدی، میدونی که باید کجا مستقر بشی!؟
در آستانه!
19 711
بیا به هم قول بدیم :
- قهرامون بیشتر از ۵ روز طول نکشه.
- به هم هیچ وقت دروغ نگیم.
- تنبیه بشیم ولی جدا نه.
- ناراحتیمونو با رفتار به هم نشون ندیم، بیانشکنیم.
- کنار هم برای آیندمون بجنگیم.
- توی این شرایط بیشتر همو درک کنیم.
- باهم رفیق باشیم و از هم چیزیو پنهان نکنیم.
- و قول بدیم سر قولامون بمونیم.
19 711
یه دیالوگی بود میگفت:
"اگه پیش کسی گریه کردی و باز هم تورو آدم قوی دونست، اگه پیش کسی لحظه خشمگین شدی و بازم تورو آدم مهربونی دونست، رهاش نکن."
به همین قشنگی.
19 711
تنهایی هامون شبیهِ تنهاییِ ظهرای بچگیمون
شده، وقتی که همه میخوابیدن
و ما خوابمون نمیبرد،
آدما بودن اما
نبودن...
19 711
روانشناسی زرد میگه:
هرگز بد خانوادهتون رو به همسرتون، پارتنرتون نگید ولی من به عنوان روانشناس بهتون میگم
با یکی ازدواج کنید که بتونید
تروماهای زندگیتون رو که از والدینتون به جا مونده رو بهش بگید و اون آدم انقدر محترم و به بلوغ رسیده باشه که احترام تو و خانوادهات رو همچنان داشته باشه
و هر دفعه که پر از رنج و غصه شدی بدون قضاوت کنارت باشه.
19 711
تا حالا برات پیش اومده یه نفرو میبینی که اصلا بدون هیچ دلیلی باهاش حال نمیکنی؟! شمس تبریزی میگه:
"چشم"چیزی که خوشحالش میکنه رو دوست داره
"عقل" کسی که درکش میکنه رو دوست داره
اما "روح"
نمیتونه کسی که شبیهش نیست رو دوست داشته باشه!
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
