سفارت خانه شاهنشاهی
Открыть в Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
БольшеСтрана не указанаКатегория не указана
254
Подписчики
+124 часа
+367 дней
+3630 день
Архив постов
زیر ولای عمو قالیباف راحتتر ویزا نمی گیریم؟ اینا که برده آمریکا شدن یعنی آمریکا برای برده اش یکم راحتتر ویزا صادر نمی کنه؟
من کیران اگه ایران هم بشه دوباره باز فرار رو ترجیح میدم حقیقتا، به همه هم پیشنهادش میکنم
من یه دلیل دیگه هم که فکر میکنم ملت ریدن تو خودشون رو مراد ویسی میدونم با وجود اینکه خیلی دوسش دارم اما باید واقع بین باشیم مراد میگفت ج.ا تو یه هفته تموم میشه به ملت اونقدر امید کاذب داد که تو همچین موقعیتی ملت ریدن تو خودشون
کصشعرای ترامپ موقع آتش بس جنگ دوازده روزه اگه بعد خوندن این هم میخواین پنیک کنین دیگه واقعا باید بهتون شک کرد
Repost from Fighter Radar | فایتر رادار
ترامپ: ما مشکلات او را با زلنسکی در میان خواهیم گذاشت. او آدم خوبی است.
▪️ترامپ در مورد ماده ۵ ناتو: ما تا آخر با آنها هستیم.
▪️آتشبس خیلی خوب پیش میرود. من به اسرائیل خیلی افتخار میکنم. آنها جنگنده هایشان را برگرداندند.
▪️آخرین چیزی که ایران میخواهد انجام دهد غنیسازی است. آنها میخواهند خودشان را بازیابی کنند.
▪️میتوانید تصور کنید که بعد از همه اینها ایران بگوید: بیایید بمب بسازیم.
▪️این یک پیروزی برای ایران هم بود. آنها یک کشور دارند.
▪️اسرائیل هم خیلی ضربه خورد. آن موشکهای بالستیک به شدت به آنها اصابت کردند. بیبی باید به آنها افتخار کند.
▪️ترامپ در مورد تأسیسات ایران: شعلهها همه زیر زمین هستند. همه چیز در بالا سیاه سوخته است. آنها فرصتی برای بیرون آوردن چیزی نداشتند.
▪️من فکر میکنم برنامههای هستهای ایران دههها به عقب افتاده است. فکر میکنم ایران دیگر سراغ سلاح هستهای نخواهد رفت. آنها نفت خود را خواهند گرفت. آنها به جهنم رفتهاند.
▪️ضربه به ایران جنگ را پایان داد.
🖌 GOMNAM
🔻@fighter_radar
بخدا به تخمم نی فراخوان سیروس اومد میرم تو خیابون تهشم یه تیر کلاش میخوره تو قلبم از کیرانو کیرانیو ترامپو و ونسو تمام اینا راحت میشم
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
