ru
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Открыть в Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
254
Подписчики
+124 часа
+367 дней
+3630 день
Архив постов
ممد عزیزم برو بمیر کصکش

کصشعرای ترامپ موقع آتش بس جنگ دوازده روزه اگه بعد خوندن این هم میخواین‌ پنیک کنین دیگه واقعا باید بهتون شک کرد

ترامپ: ما مشکلات او را با زلنسکی در میان خواهیم گذاشت. او آدم خوبی است. ▪️ترامپ در مورد ماده ۵ ناتو: ما تا آخر با آنها هستیم.
ترامپ: ما مشکلات او را با زلنسکی در میان خواهیم گذاشت. او آدم خوبی است. ▪️ترامپ در مورد ماده ۵ ناتو: ما تا آخر با آنها هستیم. ▪️آتش‌بس خیلی خوب پیش می‌رود. من به اسرائیل خیلی افتخار می‌کنم. آنها جنگنده هایشان را برگرداندند. ▪️آخرین چیزی که ایران می‌خواهد انجام دهد غنی‌سازی است. آنها می‌خواهند خودشان را بازیابی کنند. ▪️می‌توانید تصور کنید که بعد از همه اینها ایران بگوید: بیایید بمب بسازیم. ▪️این یک پیروزی برای ایران هم بود. آنها یک کشور دارند. ▪️اسرائیل هم خیلی ضربه خورد. آن موشک‌های بالستیک به شدت به آنها اصابت کردند. بی‌بی باید به آنها افتخار کند. ▪️ترامپ در مورد تأسیسات ایران: شعله‌ها همه زیر زمین هستند. همه چیز در بالا سیاه سوخته است. آنها فرصتی برای بیرون آوردن چیزی نداشتند. ▪️من فکر می‌کنم برنامه‌های هسته‌ای ایران دهه‌ها به عقب افتاده است. فکر می‌کنم ایران دیگر سراغ سلاح هسته‌ای نخواهد رفت. آنها نفت خود را خواهند گرفت. آنها به جهنم رفته‌اند. ▪️ضربه به ایران جنگ را پایان داد. 🖌 GOMNAM 🔻@fighter_radar

بخاطر همینا میگم‌ اگر تو این‌ شصت روز توافق بشه به نفعمونه رژیم خلع سلاح میشه

دیدارم شد حضوری

امضا که هیچ

شوروی، لیبی، عراق هم امضا شد.

بخدا به تخمم نی فراخوان سیروس اومد میرم تو خیابون تهشم یه تیر کلاش میخوره تو قلبم از کیرانو کیرانیو ترامپو و ونسو تمام اینا راحت میشم

دوماه دیگه که آتش بس تموم شد میفهمن داداش خودتو اذیت نکن

خبر فوری : فالکون توسط ممد دد هیبنوتیزم شده

میگم که جدی نیست این تفاهم نامه

هیچی داش من پنیک نکردم

میشه بگید دقیقا ایالات متحده از سال ۱۳۵۷ تا ۱۴۰۵ در کدوم یک از قراردادهاش با ج.ا تعهدات خود را کامل انجام داده که این یکی قراره کامل انجام شه؟؟

Repost from N/a
ویدیوی لو رفته از جق بیغیرتی دانلد جی غیرت روی گاییده شدن ملانیا توسط چند سیاه پوست و بی محلی وی به فریاد چرا دیگه نمیزنی 🇺🇸🗽《 @middleseastblamer 》🗽🇺🇸

اون عرزشی هم مثل ما ریده تو خودش اما این وسط قشر خاکستری دوباره کصشعراشونو شروع میکنن

وای اگه این واقعی باشه کی دیگه میتونه بره از خونه بیرون بخاطر قشر خاکستری😭😭😭😭😭😭😭😭😭

یا واقعا کصشعره یا اگر هم نباشه ترامپ واقعا و به معنای دقیق کلمه ریده

حداقل از اونجایی که دو طرف برگه رو امضا کردن ی اسکرین شات بگیرید بخندیم

کار بانکیه مگه😂😂😂

امضای الکترونیک اخه