es
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Ir al canal en Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
254
Suscriptores
+124 horas
+367 días
+3630 días
Archivo de publicaciones
هعی دوستان شوخوش

تروخدا عقل این بشر رو نگا تا یه حرف زدی که واسش خوش نیست لفت میده

این‌ ممد دد بازیا چیه بخدا، فردا که از پشت بوم پرت شدیم ویزامون‌ هم میاد

زیر ولای عمو قالیباف راحتتر ویزا نمی گیریم؟ اینا که برده آمریکا شدن یعنی آمریکا برای برده اش یکم راحت‌تر ویزا صادر نمی کنه؟

بخاطر این پانکوردای کیری نبود الان تو ساواک داشتیم رافضی سلاخی میکردیم

من کیران اگه ایران هم بشه دوباره باز فرار رو ترجیح میدم حقیقتا، به همه هم پیشنهادش میکنم

مشتی کصشعرای منو جدی نگیر من خودم در اولین فرصت موجود از کیران فرار میکنم

من یه دلیل دیگه هم که فکر میکنم ملت ریدن تو خودشون رو مراد ویسی میدونم با وجود اینکه خیلی دوسش دارم اما باید واقع بین باشیم مراد میگفت ج.ا تو یه هفته تموم میشه به ملت اونقدر امید کاذب داد که تو همچین موقعیتی ملت ریدن تو خودشون

مانوک تا الان همه پیش‌بینی هاش درست دراومده

دقیق

photo content

ممد جان روزی رو میبینم که وحوش قالیباف خودتو از پشت بوم پرت میکنن پایین

ممد عزیزم برو بمیر کصکش

کصشعرای ترامپ موقع آتش بس جنگ دوازده روزه اگه بعد خوندن این هم میخواین‌ پنیک کنین دیگه واقعا باید بهتون شک کرد

ترامپ: ما مشکلات او را با زلنسکی در میان خواهیم گذاشت. او آدم خوبی است. ▪️ترامپ در مورد ماده ۵ ناتو: ما تا آخر با آنها هستیم.
ترامپ: ما مشکلات او را با زلنسکی در میان خواهیم گذاشت. او آدم خوبی است. ▪️ترامپ در مورد ماده ۵ ناتو: ما تا آخر با آنها هستیم. ▪️آتش‌بس خیلی خوب پیش می‌رود. من به اسرائیل خیلی افتخار می‌کنم. آنها جنگنده هایشان را برگرداندند. ▪️آخرین چیزی که ایران می‌خواهد انجام دهد غنی‌سازی است. آنها می‌خواهند خودشان را بازیابی کنند. ▪️می‌توانید تصور کنید که بعد از همه اینها ایران بگوید: بیایید بمب بسازیم. ▪️این یک پیروزی برای ایران هم بود. آنها یک کشور دارند. ▪️اسرائیل هم خیلی ضربه خورد. آن موشک‌های بالستیک به شدت به آنها اصابت کردند. بی‌بی باید به آنها افتخار کند. ▪️ترامپ در مورد تأسیسات ایران: شعله‌ها همه زیر زمین هستند. همه چیز در بالا سیاه سوخته است. آنها فرصتی برای بیرون آوردن چیزی نداشتند. ▪️من فکر می‌کنم برنامه‌های هسته‌ای ایران دهه‌ها به عقب افتاده است. فکر می‌کنم ایران دیگر سراغ سلاح هسته‌ای نخواهد رفت. آنها نفت خود را خواهند گرفت. آنها به جهنم رفته‌اند. ▪️ضربه به ایران جنگ را پایان داد. 🖌 GOMNAM 🔻@fighter_radar

بخاطر همینا میگم‌ اگر تو این‌ شصت روز توافق بشه به نفعمونه رژیم خلع سلاح میشه

دیدارم شد حضوری

امضا که هیچ

شوروی، لیبی، عراق هم امضا شد.

بخدا به تخمم نی فراخوان سیروس اومد میرم تو خیابون تهشم یه تیر کلاش میخوره تو قلبم از کیرانو کیرانیو ترامپو و ونسو تمام اینا راحت میشم