For the hell of it!
رفتن به کانال در Telegram
در میان مُوقّت ها… t.me/HidenChat_Bot?start=7307459494
نمایش بیشترإيران128 935دسته بندی مشخص نشده است
327
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-37 روز
-430 روز
آرشیو پست ها
بعضی وقتا “نتونستن” از روی تنبلی یا بیانگیزگی نیست.
گاهی فقط یه دورهست؛ یه روز، یه هفته، شاید یه ماه یا حتی یه سال.
بعدش ممکنه دوباره برگردی به همون آدمی که بودی، با همون توان.
ولی تو اون بازه…
مثل اینه که به یه آدم ناشنوا بگی “تلاشتو بکن، شاید تونستی بشنوی!”
✍🏻⋆ستاره⋆
Repost from روزمرگیهای یک رواندرمانگر
نه باید زودتر میفهمیدی و نه بهتر عمل میکردی؛
اون موقع فقط تا همونجا بلد بودی. همونم کافی بود.
حسهایی هستند که نام ندارند.
نگران نیستی، آرام هم نیستی، غریب نیستی، اما اهل اینجا هم نیستی.
نه دلت میخواهد بمانی، نه آرزوی رفتن داری.
دلت میخواهد جایی که هستی نباشی، اما جای دیگری هم نباشی!
•نغمه ثمینی
تا میام پروسهٔ قوی بودن رو به اتمام برسونم،وسطش یه اتفاقی میوفته و گند میزنه به همهٔ زحمات و انرژی ای که گذاشتم.
من دیگه به این نتیجه رسیدم که آدم شب امتحان نیستم،به هیچ وجه.
البته قبلاً بودم!
ولی در حال حاضر و تا اطلاع ثانوی نیستم.
چقدر رو مخن آدمایی که هروقت باهاشون حرف میزنی به دروغ میخوان همیشه شرایطشونو عالی نشون بدن که فقط روحیهٔ تورو ضعیف کنن!
اینا *بیمارن و واژه انسان واقعا براشون مناسب نیست.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
