ch
Feedback
For the hell of it!

For the hell of it!

前往频道在 Telegram

در میان مُوقّت ها… t.me/HidenChat_Bot?start=7307459494

显示更多
伊朗128 935未指定类别
327
订阅者
无数据24 小时
-37
-430
帖子存档
بعضی وقتا “نتونستن” از روی تنبلی یا بی‌انگیزگی نیست. گاهی فقط یه دوره‌ست؛ یه روز، یه هفته، شاید یه ماه یا حتی یه سال. بعدش ممکنه دوباره برگردی به همون آدمی که بودی، با همون توان. ولی تو اون بازه… مثل اینه که به یه آدم ناشنوا بگی “تلاشتو بکن، شاید تونستی بشنوی!” ✍🏻⋆ستاره⋆

نه باید زودتر می‌فهمیدی و نه بهتر عمل می‌کردی؛ اون‌ موقع فقط تا همون‌جا بلد بودی. همونم کافی بود.

photo content

ZendanBan.mp39.37 MB

Repost from RegaPlus
می‌دونم تقصیر خودمه که همه‌چیز رو جدی می‌گیرم.

Mehyad - Cheshat Migad.mp33.06 MB

00:25

حس‌هایی هستند که نام ندارند‌. نگران نیستی، آرام هم نیستی، غریب نیستی، اما اهل اینجا هم نیستی. نه دلت می‌خواهد بمانی، نه آرزوی رفتن داری. دلت می‌خواهد جایی که هستی نباشی، اما جای دیگری هم نباشی! •نغمه ثمینی

@RapiWar - Mehyad - Lenna - Mese Sam.mp310.01 MB

photo content
+1

sticker.webp0.36 KB

视频消息00:50

مامانم هر بار به زندگی وصلم میکنه ❤️‍🩹✨🌱:) ¹⁴⁰⁴’³’¹³
+7
مامانم هر بار به زندگی وصلم میکنه ❤️‍🩹✨🌱:) ¹⁴⁰⁴’³’¹³

تا میام پروسهٔ قوی بودن رو به اتمام برسونم،وسطش یه اتفاقی میوفته و گند میزنه به همهٔ زحمات و انرژی ای که گذاشتم.

من دیگه به این نتیجه رسیدم که آدم شب امتحان نیستم،به هیچ وجه. البته قبلاً بودم! ولی در حال حاضر و تا اطلاع ثانوی نیستم.

4_5814254879664770290.mp39.38 MB

چقدر رو مخن آدمایی که هروقت باهاشون حرف میزنی به دروغ میخوان همیشه شرایطشونو ‌عالی نشون بدن که فقط روحیهٔ تورو ضعیف کنن! اینا *بیمارن و واژه انسان واقعا براشون مناسب نیست.

لب جوی نشستم و گذر عمر میبینم

“خَـنده”
+1
“خَـنده”

جهت حفظ و ادامه بقاء نیاز به رمز های GTA دارم.🙏🏻