fa
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام Neginjavaheri🩵

کانال Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 101 572 مشترک است و جایگاه 381 را در دسته شوخی و سرگرمی و رتبه 2 952 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 101 572 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 6 426 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -39 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 21.80% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 16.87% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 22 169 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 17 150 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 318 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند نگین, سحر, اره, جواهری, خشت تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

توضیحی برای کانال ارائه نشده است.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته شوخی و سرگرمی تبدیل کرده‌اند.

101 572
مشترکین
-3924 ساعت
+2777 روز
+6 42630 روز
آرشیو پست ها
راستش منم بغضی شدم چون واقعا میفهمم که این مدت چی کشیده🥺❤️

😭😭😭😭مرسی داداش به جون شوگر گریم گرفته❤️❤️❤️😭😭😭

شاید با این کار یکم به خودش بیاد و رفتارش بهتر بشه🙄😂❤️

یعنی فکر کنم بهترین کادو زندگیش میشه منم اگه میشه تو این خوشحالی شریک باشم داداش😐😂

خب پسسسسسسس😬

میخوای اونو کادو بدم بهت !؟🫠😌

یه پیج دارم صد کا

اره بابا فکر کرده من دیگه خر میشم ببین بنده خدا اون نگین مرد 😏

ببین دوراش ک زد دوباره برمیگرده 😶

چجوری منو به بازی گرفتی همش میگفتی من بجز تو کسیو ندارم حالا الان میبینم که دورت خیلی شلوغه🙄✌🏻

هه حسودی و که خوب اومدی نخیر دلم برای حسی که بهت داشتم میسوزه😏

اگه حس نداشتی که حسودیت نمیشد 😝

ماشالله دورشم که خیلی شلوغه 😏

ایشونم که از درو دیوار داره براش کادو میاد هرروز🙄

چندروزم هست که کات کردیمو دیگه هیچی بینمون نیست یکم فکر کنید میبینید دارم خیلی منطقی حرف میزنم 😐

خب من چرا پس باید حس قبلیو به اون بنده خدا داشته باشمو کادو بگیرم 😐

خب مگه بعد کات حس آدما بهم کم نمیشه🤔؟

اره چون دوسش داره براش کادو میگیره😂😉

آدم وقتی کات میکنه با کسی باید بازم تولدش کادو بگیره براش🤔؟؟؟

یه سوال 😐؟؟