ar
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

الذهاب إلى القناة على Telegram

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Neginjavaheri🩵

تُعد قناة Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 101 560 مشتركاً، محتلاً المرتبة 380 في فئة الفوضى والترفيه والمرتبة 2 953 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 101 560 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 6 138، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -121، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 21.72‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 16.77‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 22 063 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 17 029 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 309.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل نگین, سحر, اره, جواهری, خشت.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

وصف القناة غير متوفر.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفوضى والترفيه.

101 560
المشتركون
-12124 ساعات
+1527 أيام
+6 13830 أيام
أرشيف المشاركات
راستش منم بغضی شدم چون واقعا میفهمم که این مدت چی کشیده🥺❤️

😭😭😭😭مرسی داداش به جون شوگر گریم گرفته❤️❤️❤️😭😭😭

شاید با این کار یکم به خودش بیاد و رفتارش بهتر بشه🙄😂❤️

یعنی فکر کنم بهترین کادو زندگیش میشه منم اگه میشه تو این خوشحالی شریک باشم داداش😐😂

خب پسسسسسسس😬

میخوای اونو کادو بدم بهت !؟🫠😌

یه پیج دارم صد کا

اره بابا فکر کرده من دیگه خر میشم ببین بنده خدا اون نگین مرد 😏

ببین دوراش ک زد دوباره برمیگرده 😶

چجوری منو به بازی گرفتی همش میگفتی من بجز تو کسیو ندارم حالا الان میبینم که دورت خیلی شلوغه🙄✌🏻

هه حسودی و که خوب اومدی نخیر دلم برای حسی که بهت داشتم میسوزه😏

اگه حس نداشتی که حسودیت نمیشد 😝

ماشالله دورشم که خیلی شلوغه 😏

ایشونم که از درو دیوار داره براش کادو میاد هرروز🙄

چندروزم هست که کات کردیمو دیگه هیچی بینمون نیست یکم فکر کنید میبینید دارم خیلی منطقی حرف میزنم 😐

خب من چرا پس باید حس قبلیو به اون بنده خدا داشته باشمو کادو بگیرم 😐

خب مگه بعد کات حس آدما بهم کم نمیشه🤔؟

اره چون دوسش داره براش کادو میگیره😂😉

آدم وقتی کات میکنه با کسی باید بازم تولدش کادو بگیره براش🤔؟؟؟

یه سوال 😐؟؟