fa
Feedback
Moon

Moon

رفتن به کانال در Telegram
1 322
مشترکین
-224 ساعت
-187 روز
-10330 روز

در حال بارگیری داده...

جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+1
در 0 کانال‌ها
مه '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+9
در 2 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+1
در 4 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+7
در 3 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+5
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+1 125
در 2 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+445
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+7
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+11
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+83
در 2 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+250
در 3 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+382
در 34 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+71
در 6 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+151
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+2
در 2 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+888
در 1 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+128
در 5 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+67
در 3 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+167
در 4 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+154
در 20 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+203
در 4 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+27
در 6 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
21 ژوئن0
20 ژوئن0
19 ژوئن0
18 ژوئن0
17 ژوئن0
16 ژوئن0
15 ژوئن0
14 ژوئن+1
13 ژوئن0
12 ژوئن0
11 ژوئن0
10 ژوئن0
09 ژوئن0
08 ژوئن0
07 ژوئن0
06 ژوئن0
05 ژوئن0
04 ژوئن0
03 ژوئن0
02 ژوئن0
01 ژوئن0
پست‌های کانال
photo content

2
غصه خوردنم برای ایران تمومی نداره.
48
3
الان یهو به خودم اومدم دیدم بقیه دارن با تخته شطرنج موردعلاقه من بازی میکنن و من نه تنها عصبانی نیستم بلکه اصلا دلم نمیخواد بازی کنم... چه بلایی داره سرم میاد ؟!
62
4
@RegaPlus
@RegaPlus
68
5
دوست دارم رو این محله بالا بیارم اعتراض میشه صحنه های وحشتناک و تنش و صداش مال ما ... جنگ میشه اوار و بی خانمانیاش مال ما ... عزاداری میشه سرو صداش مال ما ... نمیدونم میدان داری دفاع میشه بازم سرو صداش مال ما .... الان بیشتر از چهار ماه هرشب تا یک نمیزارن بخوابیم من صبح باید به کارام برسم خداااا منو نجات بدههه
109
6
از خود سرشب تا الان بکوب داری طبل میزنی ... برادر دستات سالمه ؟ کاش از اون امام حسین یکم یادبگیرید.. مردم زندگی دارن ،مریض دارن ،بچه دارن بس کن بیشرف...
110
7
بدترین تنهایی آن نیست که کسی کنارت نباشد؛ این است که میان آدم‌ها بایستی و ناگهان بفهمی هیچ‌کس هرگز واقعاً تو را نخواهد شناخت. -جان پائول
116
8
ساعت هشت شب نوبت دکتر داشتم اولش نمیخواستم برم پیش خودم گفتم به درک حالا یه دردم رو دردای دیگه چی میشه مگه در اخر بلند شدم پوشیدم و رفتم خوشبختانه به محض رسیدنم رفتم داخل و نیاز نبود شلوغی رو تحمل کنم دکتر اول پرسید که خوابم زیاد شده یا نه و بعد ازم خواست دستامو جلوش بگیرم و با دیدن لرزش دستام دلیل این درخواستشو فهمیدم و بعد زبونمو چک کرده و وسط نوشتن نسخه چشمام رو گفت نسخه قبلی رو ادامه بدم و دو ماه دیگه برای کم کردن دوز دارو ها برم
1
9
ساعت هشت شب نوبت دکتر داشتم اولش نمیخواستم برم پیش خودم گفتم به درک حالا یه دردم رو دردای دیگه چی میشه مگه در اخر بلند شدم پوشیدم و رفتم خوشبختانه به محض رسیدنم رفتم داخل و نیاز نبود شلوغی رو تحمل کنم
1
10
میگن پول خوشبختی و شادی نمیاره ... من اگه پول داشتم دیگه لازم نبود حرص بخورم، خیلی راحت چند تا مشت میخوابوندم تو صورت طرف و دیشو میدادم. اه خدای بزرگ a lot of money please 💶💶💶💶💶💶💶💶💶💶💶💶💶
142
11
بهم میگه عصبی ولی هنوز منو موقعی که دنبال یه وسیله میگردم و پیداش نمیکنم ندیده.
135
12
@HipHopFree - Doori o Doosti - Octave.mp3
147
13
ری اکتاش واقعا کمه ...
156
14
Impostor Syndrome Sidney Gish.m4a
154
15
Impostor Syndrome Sidney Gish.m4a
1
16
بدون متن...
139
17
بدون متن...
1
18
sticker.webp
113
19
sticker.webp
1
20
ممنون میشم این یکی دو نفری که ری اکت میدن ری اکت ندن دیگه. اینجوری فقط حس ترحم بهم دست میده ...
1