ar
Feedback
Moon

Moon

الذهاب إلى القناة على Telegram
1 314
المشتركون
-524 ساعات
-217 أيام
-11030 أيام

جاري تحميل البيانات...

جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+1
في 0 قنوات
مايو '260
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '260
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+9
في 2 قنوات
Get PRO
يناير '26
+1
في 5 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+7
في 3 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+5
في 1 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+1 125
في 2 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+445
في 1 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+7
في 1 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+11
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+83
في 2 قنوات
Get PRO
مايو '25
+250
في 3 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+382
في 34 قنوات
Get PRO
مارس '25
+71
في 6 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+151
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '25
+2
في 2 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+888
في 1 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+128
في 5 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+67
في 3 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+167
في 4 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+154
في 20 قنوات
Get PRO
يوليو '24
+203
في 4 قنوات
Get PRO
يونيو '240
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '240
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '24
+27
في 6 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
24 يونيو0
23 يونيو0
22 يونيو0
21 يونيو0
20 يونيو0
19 يونيو0
18 يونيو0
17 يونيو0
16 يونيو0
15 يونيو0
14 يونيو+1
13 يونيو0
12 يونيو0
11 يونيو0
10 يونيو0
09 يونيو0
08 يونيو0
07 يونيو0
06 يونيو0
05 يونيو0
04 يونيو0
03 يونيو0
02 يونيو0
01 يونيو0
منشورات القناة
امروز هم مثل دیروز و روز قبلش برای شما هم تخم....؟

2
تو شناخت ادما در یک نگاه ادعا دارم واقعا و زمان همیشه ثابتش میکنه🦦🦦
27
3
اونو که خودمم پشمام ریخته 😂😭
34
4
‌ در حدی که حتی میتونه اتفاقات فرداتونو پیش بینی کنه 😂😂
35
5
تازه همین امروز تایپ شخصیتی سه نفر جدید رو درست حدس زدم
36
6
با اینکه عملا هیچی از فوتبال بلد نیستم از قوانین گرفته تا رده بندی تیم ها... تا الان تمام تمام بازی هارو درست پیش بینی کردم حتی تعداد گل ها رو🦦🦦
36
7
یکم درباره حس شیشمم پز بدم ؟
36
8
423_88379420921757.mp3
46
9
جالب تر اینجا بود مامانش جلوی چشماشو گرفته بود تا ناراحت نشه و صحنه رو نبینه... اون وقت عادی ترین صحنه های که داداش پنج ساله من از بالکن خونه تو شیش ماه اخیر تا الان دیده پرنده های تیکه تیکه شده، انفجار دود و جنازه ،اتیش ،تیراندازی، درد کوفت،بدبختی... بعد میگن چرا ایرانی ها نرمال نیستن...
48
10
لا يوجد نص...
48
11
لا يوجد نص...
69
12
غصه خوردنم برای ایران تمومی نداره.
72
13
الان یهو به خودم اومدم دیدم بقیه دارن با تخته شطرنج موردعلاقه من بازی میکنن و من نه تنها عصبانی نیستم بلکه اصلا دلم نمیخواد بازی کنم... چه بلایی داره سرم میاد ؟!
82
14
@RegaPlus
@RegaPlus
92
15
دوست دارم رو این محله بالا بیارم اعتراض میشه صحنه های وحشتناک و تنش و صداش مال ما ... جنگ میشه اوار و بی خانمانیاش مال ما ... عزاداری میشه سرو صداش مال ما ... نمیدونم میدان داری دفاع میشه بازم سرو صداش مال ما .... الان بیشتر از چهار ماه هرشب تا یک نمیزارن بخوابیم من صبح باید به کارام برسم خداااا منو نجات بدههه
131
16
از خود سرشب تا الان بکوب داری طبل میزنی ... برادر دستات سالمه ؟ کاش از اون امام حسین یکم یادبگیرید.. مردم زندگی دارن ،مریض دارن ،بچه دارن بس کن بیشرف...
129
17
بدترین تنهایی آن نیست که کسی کنارت نباشد؛ این است که میان آدم‌ها بایستی و ناگهان بفهمی هیچ‌کس هرگز واقعاً تو را نخواهد شناخت. -جان پائول
133
18
ساعت هشت شب نوبت دکتر داشتم اولش نمیخواستم برم پیش خودم گفتم به درک حالا یه دردم رو دردای دیگه چی میشه مگه در اخر بلند شدم پوشیدم و رفتم خوشبختانه به محض رسیدنم رفتم داخل و نیاز نبود شلوغی رو تحمل کنم دکتر اول پرسید که خوابم زیاد شده یا نه و بعد ازم خواست دستامو جلوش بگیرم و با دیدن لرزش دستام دلیل این درخواستشو فهمیدم و بعد زبونمو چک کرده و وسط نوشتن نسخه چشمام رو گفت نسخه قبلی رو ادامه بدم و دو ماه دیگه برای کم کردن دوز دارو ها برم
1
19
ساعت هشت شب نوبت دکتر داشتم اولش نمیخواستم برم پیش خودم گفتم به درک حالا یه دردم رو دردای دیگه چی میشه مگه در اخر بلند شدم پوشیدم و رفتم خوشبختانه به محض رسیدنم رفتم داخل و نیاز نبود شلوغی رو تحمل کنم
1
20
میگن پول خوشبختی و شادی نمیاره ... من اگه پول داشتم دیگه لازم نبود حرص بخورم، خیلی راحت چند تا مشت میخوابوندم تو صورت طرف و دیشو میدادم. اه خدای بزرگ a lot of money please 💶💶💶💶💶💶💶💶💶💶💶💶💶
155