fa
Feedback
записи под утро.

записи под утро.

رفتن به کانال در Telegram

название и записи принадлежат владельцу. связь: @pitton_bot инфо: @piton_82 реклама: @prais_pit

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام записи под утро.

کانال записи под утро. (@python_i27) در بخش زبانی روسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 20 467 مشترک است و جایگاه 1 238 را در دسته انگیزه و نقل قول‌ها و رتبه 32 705 را در منطقه روسيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 20 467 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 511 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -19 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 2.05% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 2.41% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 421 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 494 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 16 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
название и записи принадлежат владельцу. связь: @pitton_bot инфо: @piton_82 реклама: @prais_pit

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته انگیزه و نقل قول‌ها تبدیل کرده‌اند.

20 467
مشترکین
-1924 ساعت
+5317 روز
+51130 روز
آرشیو پست ها
нет.

записей много.

читайте.

А вы бы стали общаться с людьми 13-15 лет?

такой вайбовый канал, ночью читать самое то

меломан, слушаю все подряд.

синий.

какая ваша любимая песня?

очень нравится ваш тгк!! какой ваш любимый цвет? ;))

вам кажется.

Почему вы такой идеальный? Просто +вайб от вас.

и вы 🤏

вы лучший человек 💗

на коленях не надо.

я на коленях перед тобой.. ты шикарный человек ❤️❤️🙇🏼

стараемся.

у вас очень прекрасный канал,вы поднимаете мне настроение своими постами.продолжайте в том же духе,милейший!

рад)

у вас самые ахуеные высказывания. мой любимый тгк)

как тебя пожалеть?