fa
Feedback
записи под утро.

записи под утро.

رفتن به کانال در Telegram

название и записи принадлежат владельцу. связь: @pitton_bot инфо: @piton_82 реклама: @prais_pit

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام записи под утро.

کانال записи под утро. (@python_i27) در بخش زبانی روسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 20 467 مشترک است و جایگاه 1 238 را در دسته انگیزه و نقل قول‌ها و رتبه 32 705 را در منطقه روسيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 20 467 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 511 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -19 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 2.05% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 2.41% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 421 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 494 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 16 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
название и записи принадлежат владельцу. связь: @pitton_bot инфо: @piton_82 реклама: @prais_pit

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته انگیزه و نقل قول‌ها تبدیل کرده‌اند.

20 467
مشترکین
-1924 ساعت
+5317 روز
+51130 روز
آرشیو پست ها
Я задолбался. Пожалейте меня пожалуйста 🥺

все отоично, ваши как?

здравствуйте, как дела,жизнь, сердцебиение?

мило.

здравствуйте, мне очень нравится ваш канал. продолжайте в том же духе)

кто знает.

почему казахи такие ахн?

по обоюдному согласию.

езжай.

как был создан этот канал?

хочу в Казахстан.

здравствуй.

здравствуйте.

очень.

У осьминога восемь ног, достаточно интересно?))

ты умничка.

ребят, я считаю, что это моя маленькая победа. Я перестала общаться с другом абьюзером. Нуу он ограничивал мой круг общения, говорил, что бросят меня, читал мои переписки и ещё уронил мой телефон случайно, он упал экраном вниз и слава богу там была защитка. Ксати он так и не извинился, сказал, что я делаю из мухи слона и разве мои родители не могут мне дать какие-то деньги на защитку? Я его послала очень далеко и обматерила всеми словами, которыми можно, а он меня заблокировал везде

благодарю, мои красивые.

Записи красивые