fa
Feedback
Trader Prasant📈

Trader Prasant📈

رفتن به کانال در Telegram

✅ QUALITY PERFORMANCE💯 ✅ STOCK MARKET EDUCATION ❤️ ✅ WE ARE NOT SEBI REGISTERED . THIS CHANNEL WILL BE ALL ABOUT OPTION TRADING AND EDUCATIONAL PERPOSE ONLY👍

نمایش بیشتر
1 143
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز

در حال بارگیری داده...

کانال‌های مشابه
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
ابر برچسب‌ها
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
دسامبر '24
دسامبر '24
+1
در 0 کانال‌ها
نوامبر '24
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+2
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '24
+5
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '24
+1 178
در 0 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
21 دسامبر0
20 دسامبر0
19 دسامبر0
18 دسامبر0
17 دسامبر0
16 دسامبر0
15 دسامبر0
14 دسامبر0
13 دسامبر0
12 دسامبر0
11 دسامبر0
10 دسامبر0
09 دسامبر0
08 دسامبر0
07 دسامبر0
06 دسامبر0
05 دسامبر+1
04 دسامبر0
03 دسامبر0
02 دسامبر0
01 دسامبر0
پست‌های کانال
1 lot me 24,000 ka profit . Kya aapne bhi Tata tech IPO me apply Kiya tha. Batao batao...

2
TATA Tech IPO 🤑🤑
TATA Tech IPO 🤑🤑
1 000
3
بدون متن...
1 340
4
بدون متن...
1 227
5
بدون متن...
1 221
6
بدون متن...
1 110
7
Importants of Risk Management
Importants of Risk Management
1 019
8
بدون متن...
1 448
9
بدون متن...
1 771
10
بدون متن...
1 665
11
Option trading me paisa banana hai toh pehle ye sikho🙏
Option trading me paisa banana hai toh pehle ye sikho🙏
1 917
12
https://youtu.be/XaOzxTD4w00?si=O9hW9JI7wjpcVzQP
1 786
13
بدون متن...
1 692
14
بدون متن...
1 761
15
بدون متن...
2 165
16
بدون متن...
2 004
17
بدون متن...
1 825
18
ye baat ko dhyan me rakhna ✍️aapke liye Achha expiry hoga. Agar trade mile toh 50-60 point SL leke trade kariye Target mile toh Trailing Stoploss ka istemal karieye . me abhi Chart nahin dekhunga . me ja raha hoon ..12 baje ke baad milte hain
1 931
19
BAnknifty in 1 minute time frame
1 759
20
45720 important level hai . usko breake karne do . me chata hoon market consolidate kare 11-12 baje ke baad breakout kare toh badhiya hoga .agar trade mile 1st Target 45800 2nd 45900, 46000
1 711