ar
Feedback
Trader Prasant📈

Trader Prasant📈

الذهاب إلى القناة على Telegram

✅ QUALITY PERFORMANCE💯 ✅ STOCK MARKET EDUCATION ❤️ ✅ WE ARE NOT SEBI REGISTERED . THIS CHANNEL WILL BE ALL ABOUT OPTION TRADING AND EDUCATIONAL PERPOSE ONLY👍

إظهار المزيد
1 143
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
لا توجد بيانات30 أيام

جاري تحميل البيانات...

القنوات المماثلة
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
سحابة العلامات
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
ديسمبر '24
ديسمبر '24
+1
في 0 قنوات
نوفمبر '24
+1
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '240
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '240
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '240
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '240
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '240
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '240
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '24
+2
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '24
+5
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '24
+1 178
في 0 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
21 ديسمبر0
20 ديسمبر0
19 ديسمبر0
18 ديسمبر0
17 ديسمبر0
16 ديسمبر0
15 ديسمبر0
14 ديسمبر0
13 ديسمبر0
12 ديسمبر0
11 ديسمبر0
10 ديسمبر0
09 ديسمبر0
08 ديسمبر0
07 ديسمبر0
06 ديسمبر0
05 ديسمبر+1
04 ديسمبر0
03 ديسمبر0
02 ديسمبر0
01 ديسمبر0
منشورات القناة
1 lot me 24,000 ka profit . Kya aapne bhi Tata tech IPO me apply Kiya tha. Batao batao...

2
TATA Tech IPO 🤑🤑
TATA Tech IPO 🤑🤑
1 000
3
لا يوجد نص...
1 340
4
لا يوجد نص...
1 227
5
لا يوجد نص...
1 221
6
لا يوجد نص...
1 110
7
Importants of Risk Management
Importants of Risk Management
1 019
8
لا يوجد نص...
1 448
9
لا يوجد نص...
1 771
10
لا يوجد نص...
1 665
11
Option trading me paisa banana hai toh pehle ye sikho🙏
Option trading me paisa banana hai toh pehle ye sikho🙏
1 917
12
https://youtu.be/XaOzxTD4w00?si=O9hW9JI7wjpcVzQP
1 786
13
لا يوجد نص...
1 692
14
لا يوجد نص...
1 761
15
لا يوجد نص...
2 165
16
لا يوجد نص...
2 004
17
لا يوجد نص...
1 825
18
ye baat ko dhyan me rakhna ✍️aapke liye Achha expiry hoga. Agar trade mile toh 50-60 point SL leke trade kariye Target mile toh Trailing Stoploss ka istemal karieye . me abhi Chart nahin dekhunga . me ja raha hoon ..12 baje ke baad milte hain
1 931
19
BAnknifty in 1 minute time frame
1 759
20
45720 important level hai . usko breake karne do . me chata hoon market consolidate kare 11-12 baje ke baad breakout kare toh badhiya hoga .agar trade mile 1st Target 45800 2nd 45900, 46000
1 711