fa
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

رفتن به کانال در Telegram

In blockchain we trust.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Crypto trading w/Amir

کانال Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 810 مشترک است و جایگاه 7 596 را در دسته رمزارزها و رتبه 21 992 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 810 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 3 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -19 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 44.61% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 26.20% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 607 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 3 880 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 94 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
In blockchain we trust.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

14 810
مشترکین
-1924 ساعت
+37 روز
+330 روز
آرشیو پست ها
#ALGO این چارت بنظرم یکی از خوباییه که هنوز حرکت خاصی نکرده. ورود یک حجم مناسب بهش میتونه کار رو سرعت بده. پس زیر نظر داشته ب
#ALGO این چارت بنظرم یکی از خوباییه که هنوز حرکت خاصی نکرده. ورود یک حجم مناسب بهش میتونه کار رو سرعت بده. پس زیر نظر داشته باشیدش… ⚠️DYOR @amircryptothoughts

🌟یه درس مهم که از بولرانهای قبلی و موجهای صعودی یاد گرفتیم، شاید خیلیهاتون هم بدونیدش ولی یادآوریش براتون مفیده: هیچوقت یک خرید یا سیو سود رو یکجا انجام ندید. هم خریدهاتون در کف ها رو کم‌کم و مرحله ای انجام بدید چون ممکنه اصلاح بیشتری کنه و بتونید میانگین خرید بهتری داشته باشید. و هم اینکه برای سیو سودهاتون تمام موجودی خودتون از اَسِت رو نفروشید. چون بازار هیچ قطعیتی نداره و در عین‌حال که تمام تحلیلهاتون میتونه نشانه ریزش رو بده، بازار خلاف جهت صعودی بشه و از روند جا بمونید!

چارت زیبا به نظر نمیرسه سیو سود و استاپ گذاشتن یادتون نره خودم هم روی ROSE و AR سیو سود کردم…

از نقطه ورود که ۱۰ روز پیش چارت گذاشتم: #ROSE ⬆️+31% #AR ⬆️+24%

فردا چارت‌ها رو آپدیت میکنم دوتا آلتکوین خوب که به نقطه خرید مناسب رسیدند هم براتون چارتش رو میزارم ✌️

یادتونه در مورد چارت دامیننس تتر گفتم مهمترین چارت مد نظرتون باشه و زیر نظر بگیریدش برای بریک کردن؟ و بعد از بریک چه رشد فوق‌العاده‌ای از مارکت دیدیم؟ الان هم مهمترین چارت واچ‌لیستتون همین چارت نزدک باشه و منتظر بریک‌اوت کردنش به هدف خریدهای سنگین‌تر و قوی‌تر باشید! ⚠️DYOR

یک بار اینو قبلا توی همین کانال گفتم، ولی چون این روزها میبینم خیلیها ناراحتن و فکر میکنند از روند جاموندند دوباره میگم: گرفتن کف و سقف واقعا کار هر کسی نیست. تمرکزتون رو بذارید روی سود گرفتن از قسمتی از یک روند صعودی/نزولی که در اون نقاط روند تثبیت شده و ریسک کمتری برای سرمایه گذاری داره. شما از بک روند میان‌مدت یا بلند مدت اگر بتونید ۷۵-۸۰ درصدش رو هم بگیرید کار خیلی بزرگی انجام دادید! @amircryptothoughts

خرسهای مارکت بعد از دیدن کندلهای این هفته بیتکوین! 😁
خرسهای مارکت بعد از دیدن کندلهای این هفته بیتکوین! 😁

کلوز کندل روزانه بالای 24500-25000 پس از مدتها به ما یک HH در تایم فریم روزانه میده که برای ادامه روند صعودی بسیار مهم و حیاتیه...

22500 S/R zone worked perfectly!
22500 S/R zone worked perfectly!

مهمترین ترند نزدک که این روزها باید حواسمون بهش باشه... این ترند نزولی 400 روزه اگر با قدرت به بالا شکسته بشه (که البته Rsi ک
مهمترین ترند نزدک که این روزها باید حواسمون بهش باشه... این ترند نزولی 400 روزه اگر با قدرت به بالا شکسته بشه (که البته Rsi کم کم نشانه هایی از این شکست رو بروز داده) میشه حتی به تارگت های بالاتر از 30هزار هم برای بیتکوین فکر کرد! پ.ن: فومو نشید حالا :) قدم به قدم جلو میریم... @amircryptothoughts

مارکت در حال تست مجدد سطح 22500 هست. باید دید این زون حمایتی دوام میاره یا نه…

مارکت در حال تست مجدد سطح 22500 هست. باید دید این زون حمایتی دوام میاره یا نه…

توی این رنج زدن چند روزه بیتکوین، اکثر آلتکوینهای جامونده در حال رسوندن خودشون به سطوح مقاومتی هستند. مخصوصا اونهایی که هنوز زیر MA200 باقی‌موندن سرعت و قدرت بیشتری برای صعود دارند.

پس آلتکوینا چی؟ دامیننس بیتکوین به مرز روانی و مقاومتی 45 رسیده. اگر از اینجا ریجکت بشه و به محدوده های 40-42 برگرده، میشه انتظار رشد قابل توجه از آلتکوینها داشت!

دلار تتر ۴۵۲۰۰

😂
😂

دلار ۵۴ هزارتومنی:
Anonymous voting

⚠️چون بعضیها بنظر کمی گیج شدن و بهم پیام میدن اینو اینجا میگم که فکر نکنید پست ها متناقضه : بعد از تریگر شدن نشانه هایی که انتظارش رو داشتیم (شکست ترند نزولی دامیننس تتر، بالا رفتن دامیننس بیتکوین، کاهش نرخ رشد بهره، خوابیدن جو متشنج ورشکستگی ها و مخصوصا FTX) همونطور که گفتم انتظار من یک لگ صعودی میان مدت هست (مثلا از نظر زمانی دو هفته تا یکماه یا کمی بیشتر). اما این وسط برای اینکه این روند پایدار باشه قیمت نیاز داره که اصلاح های خودش رو انجام بده (مثلا پرکردن گپ 19900) تا نقدینگی جمع کنه. اینکه میگم فلان ترند شکسته شد یا MA بریک شد به این معنی نیست که داریم میریم برای زدن ATH! اجازه بدید قناعت داشته باشید به فضای اقتصادی جهان و حجم مارکت. به اندازه معقول از بازار انتظار داشته باشید...