fa
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

رفتن به کانال در Telegram

In blockchain we trust.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Crypto trading w/Amir

کانال Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 810 مشترک است و جایگاه 7 596 را در دسته رمزارزها و رتبه 21 992 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 810 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 3 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -19 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 44.61% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 26.20% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 607 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 3 880 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 94 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
In blockchain we trust.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

14 810
مشترکین
-1924 ساعت
+37 روز
+330 روز
آرشیو پست ها
گپ ۱۹۹۰۰ هنوز پر نشده…

شاید جالب باشه براتون که MA200 بعد از 300 روز به بالا شکسته شد!
شاید جالب باشه براتون که MA200 بعد از 300 روز به بالا شکسته شد!

✅ارزش توتال مارکت به 1 تریلیون دلار برگشت. ✅دامیننس بیتکوین گارد صعودی گرفته و در مرز 44% هست. ✅دامیننس تتر روند صعودی بلندمدت خودش رو به پایین شکست و در حال ریزشه. زمانی از پایان فاز نزولی مارکت گفتیم که کسی بهش باور نداشت! امیدوارم هدف های تخمینی ما از مارکت در ادامه هم مطابق چیزی که پیش بینی کردیم انجام بشه و همگی بتونید بهترین سودها رو از مارکت بگیرید!

میدونستید که اندیکاتور Hash Ribbons fun hc 520 روز سیگنال خرید داده؟ @amircryptothoughts
میدونستید که اندیکاتور Hash Ribbons fun hc 520 روز سیگنال خرید داده؟ @amircryptothoughts

22500 مقاومت مهمیه! @amircryptothoughts
22500 مقاومت مهمیه! @amircryptothoughts

#BTC 4H
#BTC 4H

#BTC 22000

📌آیا دلیل ورشکستگی این همه شرکت کریپتویی رو میدونید؟ تفاوت ماهیت نقدینگی بین چرخه (سایکل) بیتکوینی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ و چرخه های قبلی یک تفاوت اصلی هست که باعث شده خیلی از معادلات حاکم بر این فضا رو تغییر بده: فیوچرز و معاملات اهرمی! تا چند سال پیش و قبل از فراگیر شدن اهرم و لوریج، پولدارهای کریپتو برای بالا یا پایین کردن قیمت ارز باید با حجم هوبی از سرمایشون وارد میدون میشدند. مثلا اونی که ۵۰۰۰ بیتکوین داشت، باید ۱۰۰۰ تاش رو وارد معامله و بازار میکرد و خرید/فروش انجام میداد تا بتونه تغییر محسوسی ایجاد کنه که سود مناسبی براش داشته باشه. اما در سال ۲۰۲۰ این قانون شکسته شد: با اومدن فیوچرز و رایج‌شدنش بین تریدرها، همون کاری رو که چند سال پیش با ۱۰۰۰ بیتکوین انجام میداد، حالا میتونست با ۱۰۰ بیتکوین انجام بده! پس به همین دلیل پول بیشتری برای مانور دادن توی دستش میموند و میتونست همزمان به ۱۰-۱۵ پروژه وارد بشه. نتیجه تمام این موارد این شد که حجم معاملات اعتباری(معامله‌ای که بر اساس دارایی واقعی نیست و صرفا اعتبار هست-مثل معاملات اهرمی) حتی از حجم معاملات اسپات جلو زد و به ترند اصلی گردش نقدینگی در کریپتو تبدیل شد. معاملات اعتباری که بعدها فهمیدیم تهش باد میده و شاید خیلی از صرافیها به اندازه این اعتبار و وام‌هایی که دارن ارائه میدن، نقدینگی تضمینی نداشته باشند (مثل FTX) اما از طرف دیگه همین اعتبارهای زیاد باعث رشد خیلی عجیب و غریب مارکت شد و دیدیم که همین سرمایه‌دارهای کریپتو پروژه‌های خیلی بزرگی رو استارت زدن و مانورهای زیادی با نقدینگیشون ایجاد کردن و یک حباب سرمایه شکل گرفت. (عملکرد Alameda رو در ۲۰۲۱ ببینید) اما این قضیه شمشیر دولبه بود. همین اعتباری که روزی قدرت مانور اقتصادی برای راه اندازی پروژه های جدید میداد، این روزها برعکس عمل کرده و هیلی از پروژه ها رو بخاطر ضعف عملکرد، پوششی بودن، نداشتن نقدینگی کافی به ورطه نابودی کشونده (عملکرد خزانه نقدینگی Solana, عملکرد FTX، شرکت 3AC٫Genesis,celcius و… فقط چند نمونه مشهور اینها هستن) پس در واقع برای سالم شدن بازار باید این مراحل طی بشه، باید این نقدینگی‌های بدون ضابطه و اعتباری بدون پشتوانه حذف بشه، شرکتهای باد‌کرده زمین بخورند و فضا از این حالت مسموم خارج بشه تا بشه یک روند پایدار جدید صعودی برای مارکت ایجاد کرد. هر چند که بنظرم من با شروع روند صعودی ماژور بعدی، احتمالا همین موضوعات رو به شکل شدیدتری در چرخه بعد خواهیم دید… @amircryptothoughts

1 میلیون تومان = 23 دلار آمریکا

pullback? 🧐
pullback? 🧐

-come on, do something… +BOOM!!! @amircryptothoughts
-come on, do something… +BOOM!!! @amircryptothoughts

عمده معاملاتتون رو در کدوم بستر انجام میدید؟
Anonymous voting

معلوم نیس طی دو روز آینده چه بلایی سر اینترنت قراره بیارند. مراقب پوزیشنها و سرمایه خودتون باشید…

#AR/USDT ⚠️DYOR @amircryptothoughts
#AR/USDT ⚠️DYOR @amircryptothoughts

#ROSE/USDT ⚠️DYOR @amircryptothoughts
#ROSE/USDT ⚠️DYOR @amircryptothoughts

U.S. Justice Department says it to announce an international cryptocurrency enforcement action

خیلی بازی داد و با این شدوها نقدینگی هانت کرد. ولی آخرش ریخت! بریم برای پر شدن گپ 19900؟

پارلمان اروپا درخواست تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران رو تصویب کرد و برای تایید نهایی به شورای اروپا فرستاد. عکس العمل اقتصاد ایران: دلار ۴۳۰۰۰ تومان!

#BTC 1H تعداد و حجم شدوها رو ببینید!
#BTC 1H تعداد و حجم شدوها رو ببینید!

اگر اون سناریو مد نظر ما اتفاق بیفته، یعنی این روند صعودی در میان‌مدت بخواد ادامه دار باشه، نیاز به اصلاح مقطعی داره که فشار خستگی چارت رو تعدیل کنه. بنظر میاد محدوده ۱۸-۱۹ محدوده خوبیه. یک سری از آلتکوین های میدکپ و لوکپ هم میتونن این وسط رشد مناسبی داشته باشند. ولی خب بستگی به شکل رفتاری سرمایه‌گذارها داره که بیشتر به کدوم سمت گرایش خواهند داشت. اگر چارتی رو مناسب دیدم همینجا به اشتراک خواهم گذاشت… @amircryptothoughts