ar
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

الذهاب إلى القناة على Telegram

In blockchain we trust.

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Crypto trading w/Amir

تُعد قناة Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 14 810 مشتركاً، محتلاً المرتبة 7 596 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 21 992 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 14 810 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 3، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -19، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 44.61‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 26.20‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 6 607 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 3 880 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 94.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
In blockchain we trust.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

14 810
المشتركون
-1924 ساعات
+37 أيام
+330 أيام
أرشيف المشاركات
#ALGO این چارت بنظرم یکی از خوباییه که هنوز حرکت خاصی نکرده. ورود یک حجم مناسب بهش میتونه کار رو سرعت بده. پس زیر نظر داشته ب
#ALGO این چارت بنظرم یکی از خوباییه که هنوز حرکت خاصی نکرده. ورود یک حجم مناسب بهش میتونه کار رو سرعت بده. پس زیر نظر داشته باشیدش… ⚠️DYOR @amircryptothoughts

🌟یه درس مهم که از بولرانهای قبلی و موجهای صعودی یاد گرفتیم، شاید خیلیهاتون هم بدونیدش ولی یادآوریش براتون مفیده: هیچوقت یک خرید یا سیو سود رو یکجا انجام ندید. هم خریدهاتون در کف ها رو کم‌کم و مرحله ای انجام بدید چون ممکنه اصلاح بیشتری کنه و بتونید میانگین خرید بهتری داشته باشید. و هم اینکه برای سیو سودهاتون تمام موجودی خودتون از اَسِت رو نفروشید. چون بازار هیچ قطعیتی نداره و در عین‌حال که تمام تحلیلهاتون میتونه نشانه ریزش رو بده، بازار خلاف جهت صعودی بشه و از روند جا بمونید!

چارت زیبا به نظر نمیرسه سیو سود و استاپ گذاشتن یادتون نره خودم هم روی ROSE و AR سیو سود کردم…

از نقطه ورود که ۱۰ روز پیش چارت گذاشتم: #ROSE ⬆️+31% #AR ⬆️+24%

فردا چارت‌ها رو آپدیت میکنم دوتا آلتکوین خوب که به نقطه خرید مناسب رسیدند هم براتون چارتش رو میزارم ✌️

یادتونه در مورد چارت دامیننس تتر گفتم مهمترین چارت مد نظرتون باشه و زیر نظر بگیریدش برای بریک کردن؟ و بعد از بریک چه رشد فوق‌العاده‌ای از مارکت دیدیم؟ الان هم مهمترین چارت واچ‌لیستتون همین چارت نزدک باشه و منتظر بریک‌اوت کردنش به هدف خریدهای سنگین‌تر و قوی‌تر باشید! ⚠️DYOR

یک بار اینو قبلا توی همین کانال گفتم، ولی چون این روزها میبینم خیلیها ناراحتن و فکر میکنند از روند جاموندند دوباره میگم: گرفتن کف و سقف واقعا کار هر کسی نیست. تمرکزتون رو بذارید روی سود گرفتن از قسمتی از یک روند صعودی/نزولی که در اون نقاط روند تثبیت شده و ریسک کمتری برای سرمایه گذاری داره. شما از بک روند میان‌مدت یا بلند مدت اگر بتونید ۷۵-۸۰ درصدش رو هم بگیرید کار خیلی بزرگی انجام دادید! @amircryptothoughts

خرسهای مارکت بعد از دیدن کندلهای این هفته بیتکوین! 😁
خرسهای مارکت بعد از دیدن کندلهای این هفته بیتکوین! 😁

کلوز کندل روزانه بالای 24500-25000 پس از مدتها به ما یک HH در تایم فریم روزانه میده که برای ادامه روند صعودی بسیار مهم و حیاتیه...

22500 S/R zone worked perfectly!
22500 S/R zone worked perfectly!

مهمترین ترند نزدک که این روزها باید حواسمون بهش باشه... این ترند نزولی 400 روزه اگر با قدرت به بالا شکسته بشه (که البته Rsi ک
مهمترین ترند نزدک که این روزها باید حواسمون بهش باشه... این ترند نزولی 400 روزه اگر با قدرت به بالا شکسته بشه (که البته Rsi کم کم نشانه هایی از این شکست رو بروز داده) میشه حتی به تارگت های بالاتر از 30هزار هم برای بیتکوین فکر کرد! پ.ن: فومو نشید حالا :) قدم به قدم جلو میریم... @amircryptothoughts

مارکت در حال تست مجدد سطح 22500 هست. باید دید این زون حمایتی دوام میاره یا نه…

مارکت در حال تست مجدد سطح 22500 هست. باید دید این زون حمایتی دوام میاره یا نه…

توی این رنج زدن چند روزه بیتکوین، اکثر آلتکوینهای جامونده در حال رسوندن خودشون به سطوح مقاومتی هستند. مخصوصا اونهایی که هنوز زیر MA200 باقی‌موندن سرعت و قدرت بیشتری برای صعود دارند.

پس آلتکوینا چی؟ دامیننس بیتکوین به مرز روانی و مقاومتی 45 رسیده. اگر از اینجا ریجکت بشه و به محدوده های 40-42 برگرده، میشه انتظار رشد قابل توجه از آلتکوینها داشت!

دلار تتر ۴۵۲۰۰

😂
😂

دلار ۵۴ هزارتومنی:
Anonymous voting

⚠️چون بعضیها بنظر کمی گیج شدن و بهم پیام میدن اینو اینجا میگم که فکر نکنید پست ها متناقضه : بعد از تریگر شدن نشانه هایی که انتظارش رو داشتیم (شکست ترند نزولی دامیننس تتر، بالا رفتن دامیننس بیتکوین، کاهش نرخ رشد بهره، خوابیدن جو متشنج ورشکستگی ها و مخصوصا FTX) همونطور که گفتم انتظار من یک لگ صعودی میان مدت هست (مثلا از نظر زمانی دو هفته تا یکماه یا کمی بیشتر). اما این وسط برای اینکه این روند پایدار باشه قیمت نیاز داره که اصلاح های خودش رو انجام بده (مثلا پرکردن گپ 19900) تا نقدینگی جمع کنه. اینکه میگم فلان ترند شکسته شد یا MA بریک شد به این معنی نیست که داریم میریم برای زدن ATH! اجازه بدید قناعت داشته باشید به فضای اقتصادی جهان و حجم مارکت. به اندازه معقول از بازار انتظار داشته باشید...