ch
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

前往频道在 Telegram

In blockchain we trust.

显示更多

📈 Telegram 频道 Crypto trading w/Amir 的分析概览

频道 Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 14 810 名订阅者,在 加密货币 类别中位列第 7 596,并在 伊朗 地区排名第 21 992

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 14 810 名订阅者。

根据 23 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 3,过去 24 小时变化为 -19,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 44.61%。内容发布后 24 小时内通常能获得 26.20% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 6 607 次浏览,首日通常累积 3 880 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 94
  • 主题关注点: 内容集中在 مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
In blockchain we trust.

凭借高频更新(最新数据采集于 24 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 加密货币 类别中的关键影响点。

14 810
订阅者
-1924 小时
+37
+330
帖子存档
#ALGO این چارت بنظرم یکی از خوباییه که هنوز حرکت خاصی نکرده. ورود یک حجم مناسب بهش میتونه کار رو سرعت بده. پس زیر نظر داشته ب
#ALGO این چارت بنظرم یکی از خوباییه که هنوز حرکت خاصی نکرده. ورود یک حجم مناسب بهش میتونه کار رو سرعت بده. پس زیر نظر داشته باشیدش… ⚠️DYOR @amircryptothoughts

🌟یه درس مهم که از بولرانهای قبلی و موجهای صعودی یاد گرفتیم، شاید خیلیهاتون هم بدونیدش ولی یادآوریش براتون مفیده: هیچوقت یک خرید یا سیو سود رو یکجا انجام ندید. هم خریدهاتون در کف ها رو کم‌کم و مرحله ای انجام بدید چون ممکنه اصلاح بیشتری کنه و بتونید میانگین خرید بهتری داشته باشید. و هم اینکه برای سیو سودهاتون تمام موجودی خودتون از اَسِت رو نفروشید. چون بازار هیچ قطعیتی نداره و در عین‌حال که تمام تحلیلهاتون میتونه نشانه ریزش رو بده، بازار خلاف جهت صعودی بشه و از روند جا بمونید!

چارت زیبا به نظر نمیرسه سیو سود و استاپ گذاشتن یادتون نره خودم هم روی ROSE و AR سیو سود کردم…

از نقطه ورود که ۱۰ روز پیش چارت گذاشتم: #ROSE ⬆️+31% #AR ⬆️+24%

فردا چارت‌ها رو آپدیت میکنم دوتا آلتکوین خوب که به نقطه خرید مناسب رسیدند هم براتون چارتش رو میزارم ✌️

یادتونه در مورد چارت دامیننس تتر گفتم مهمترین چارت مد نظرتون باشه و زیر نظر بگیریدش برای بریک کردن؟ و بعد از بریک چه رشد فوق‌العاده‌ای از مارکت دیدیم؟ الان هم مهمترین چارت واچ‌لیستتون همین چارت نزدک باشه و منتظر بریک‌اوت کردنش به هدف خریدهای سنگین‌تر و قوی‌تر باشید! ⚠️DYOR

یک بار اینو قبلا توی همین کانال گفتم، ولی چون این روزها میبینم خیلیها ناراحتن و فکر میکنند از روند جاموندند دوباره میگم: گرفتن کف و سقف واقعا کار هر کسی نیست. تمرکزتون رو بذارید روی سود گرفتن از قسمتی از یک روند صعودی/نزولی که در اون نقاط روند تثبیت شده و ریسک کمتری برای سرمایه گذاری داره. شما از بک روند میان‌مدت یا بلند مدت اگر بتونید ۷۵-۸۰ درصدش رو هم بگیرید کار خیلی بزرگی انجام دادید! @amircryptothoughts

خرسهای مارکت بعد از دیدن کندلهای این هفته بیتکوین! 😁
خرسهای مارکت بعد از دیدن کندلهای این هفته بیتکوین! 😁

کلوز کندل روزانه بالای 24500-25000 پس از مدتها به ما یک HH در تایم فریم روزانه میده که برای ادامه روند صعودی بسیار مهم و حیاتیه...

22500 S/R zone worked perfectly!
22500 S/R zone worked perfectly!

مهمترین ترند نزدک که این روزها باید حواسمون بهش باشه... این ترند نزولی 400 روزه اگر با قدرت به بالا شکسته بشه (که البته Rsi ک
مهمترین ترند نزدک که این روزها باید حواسمون بهش باشه... این ترند نزولی 400 روزه اگر با قدرت به بالا شکسته بشه (که البته Rsi کم کم نشانه هایی از این شکست رو بروز داده) میشه حتی به تارگت های بالاتر از 30هزار هم برای بیتکوین فکر کرد! پ.ن: فومو نشید حالا :) قدم به قدم جلو میریم... @amircryptothoughts

مارکت در حال تست مجدد سطح 22500 هست. باید دید این زون حمایتی دوام میاره یا نه…

مارکت در حال تست مجدد سطح 22500 هست. باید دید این زون حمایتی دوام میاره یا نه…

توی این رنج زدن چند روزه بیتکوین، اکثر آلتکوینهای جامونده در حال رسوندن خودشون به سطوح مقاومتی هستند. مخصوصا اونهایی که هنوز زیر MA200 باقی‌موندن سرعت و قدرت بیشتری برای صعود دارند.

پس آلتکوینا چی؟ دامیننس بیتکوین به مرز روانی و مقاومتی 45 رسیده. اگر از اینجا ریجکت بشه و به محدوده های 40-42 برگرده، میشه انتظار رشد قابل توجه از آلتکوینها داشت!

دلار تتر ۴۵۲۰۰

😂
😂

دلار ۵۴ هزارتومنی:
Anonymous voting

⚠️چون بعضیها بنظر کمی گیج شدن و بهم پیام میدن اینو اینجا میگم که فکر نکنید پست ها متناقضه : بعد از تریگر شدن نشانه هایی که انتظارش رو داشتیم (شکست ترند نزولی دامیننس تتر، بالا رفتن دامیننس بیتکوین، کاهش نرخ رشد بهره، خوابیدن جو متشنج ورشکستگی ها و مخصوصا FTX) همونطور که گفتم انتظار من یک لگ صعودی میان مدت هست (مثلا از نظر زمانی دو هفته تا یکماه یا کمی بیشتر). اما این وسط برای اینکه این روند پایدار باشه قیمت نیاز داره که اصلاح های خودش رو انجام بده (مثلا پرکردن گپ 19900) تا نقدینگی جمع کنه. اینکه میگم فلان ترند شکسته شد یا MA بریک شد به این معنی نیست که داریم میریم برای زدن ATH! اجازه بدید قناعت داشته باشید به فضای اقتصادی جهان و حجم مارکت. به اندازه معقول از بازار انتظار داشته باشید...