❤زادگاه من چاپشلو❤
کانال بسته
کانال فرهنگی ، نوستالژی، خاطرات ،با عشق تقدیم به شما عزیزان🌹 اینستاگرام👇 https://www.instagram.com/chapeshloo1347?igsh=cmZvdWkyZXQ0ZDE4
نمایش بیشتر1 526
مشترکین
+124 ساعت
+37 روز
+230 روز
آرشیو پست ها
1 524
"شعر انگور"
شاعر: نادر نادر پور
آهنگ: مرتضی حنانه
اجرا: فریدون فرح اندوز
میکس: شاپور
شعر انگور
چه می گویید ؟
کجا شهد است این آبی که در هر دانه ی شیرین انگور است ؟
کجا شهد است ؟ این اشک
اشک باغبان پیر رنجور است
که شب ها راه پیموده
همه شب تا
سحر بیدار بوده
تاک ها را آب داده
پشت را چون چفته های مو دو تا کرده
دل هر دانه را از اشک چشمان نور خشیده
تن هر خوشه را با خون دل شاداب پرورده
چه می گویید ؟
کجا شهد است این آبی که در هر دانه ی شیرین انگور است ؟
کجا شهد است ؟ این خون است
خون باغبان پیر
رنجور است
چنین آسان مگیریدش
چنین آسان منوشیدش
شما هم ای خریداران شعر من
اگر در دانه های نازک لفظم
و یاد ر خوشه های روشن شعرم
شراب و شهد می بینید ، غیر از اشک و خونم نیست
کجا شهد است ؟ این اشک است ، این خون است
شرابش از کجا خوانید ؟ این مستی نه
آن مستی است ...
«نادر نادر پور »
1 524
دو بردار در کنار هم
با ابن سن سال هرروزصبح زود میان پیاده روی
سمت راستی را هر موقع میبینم یاد خدا بیامرزه حاج یوسف کبه قادی نوروزیان میگفتم اندک شباهتی داره
داداش سمت چپی
میگه سواد پنج قدیم را دارم
با این سن سال هنوز جدول ضرب را حافظه👏😊🌹
خدا حفظشون کنه
1 524
مرد قدیمی متولد 1318
از تربت حیدریه
میگه خیلی کار کردم
شعری هم خواند
مغرور مباش که آخر خوراک مور میگردی ....
1 524
برداشت انگور باغات چاپشلو ۲۰مرداد ۴۰۴
ماشاالله خدا برکت بده و خدا قوت🌹
https://t.me/chapeshloo_1
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
