uk
Feedback
❤زادگاه من چاپشلو❤

❤زادگاه من چاپشلو❤

Закритий канал

کانال فرهنگی ، نوستالژی، خاطرات ،با عشق تقدیم به شما عزیزان🌹 اینستاگرام👇 https://www.instagram.com/chapeshloo1347?igsh=cmZvdWkyZXQ0ZDE4

Показати більше
1 524
Підписники
-224 години
+17 днів
+130 день
Архів дописів

سلام 22مرداد روز جهانی چپ دستان گرامیباد✍️ دلنوشته عموحیدر 1395

"شعر انگور" شاعر: نادر نادر پور آهنگ: مرتضی حنانه اجرا: فریدون فرح اندوز میکس: شاپور شعر انگور چه می گویید ؟ کجا شهد است این آبی که در هر دانه ی شیرین انگور است ؟ کجا شهد است ؟ این اشک اشک باغبان پیر رنجور است که شب ها راه پیموده همه شب تا سحر بیدار بوده تاک ها را آب داده پشت را چون چفته های مو دو تا کرده دل هر دانه را از اشک چشمان نور خشیده تن هر خوشه را با خون دل شاداب پرورده چه می گویید ؟ کجا شهد است این آبی که در هر دانه ی شیرین انگور است ؟ کجا شهد است ؟ این خون است خون باغبان پیر رنجور است چنین آسان مگیریدش چنین آسان منوشیدش شما هم ای خریداران شعر من اگر در دانه های نازک لفظم و یاد ر خوشه های روشن شعرم شراب و شهد می بینید ، غیر از اشک و خونم نیست کجا شهد است ؟ این اشک است ، این خون است شرابش از کجا خوانید ؟ این مستی نه آن مستی است ... «نادر نادر پور »

زندگی هنوز خوشگلیاشو داره

‏فیلم از طرف محمدرضا بقالچی

باغات چاپشلو ماشاالله 👍👏😍

طنز در سرکار موقع صبحونه 😊

دو بردار در کنار هم با ابن سن سال هرروزصبح زود میان پیاده روی سمت راستی را هر موقع میبینم یاد خدا بیامرزه حاج یوسف کبه قادی نوروزیان میگفتم اندک شباهتی داره داداش سمت چپی میگه سواد پنج قدیم را دارم با این سن سال هنوز جدول ضرب را حافظه👏😊🌹 خدا حفظشون کنه

مرد قدیمی متولد 1318 از تربت حیدریه میگه خیلی کار کردم شعری هم خواند مغرور مباش که آخر خوراک مور میگردی ....

برداشت انگور باغات چاپشلو ۲۰مرداد ۴۰۴ ماشاالله خدا برکت بده و خدا قوت🌹 https://t.me/chapeshloo_1