fa
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

رفتن به کانال در Telegram
867
مشترکین
+124 ساعت
+157 روز
+10230 روز
آرشیو پست ها
نجات‌دهنده خیلی گوه خورده با تو

مغزم مادرجنده‌ها رو خوب تشخیص میده ولی متاسفانه تو خوارکسده بودی.

شما که انقدر طرفداری حقوق حیوانات رو میکنی، تا حالا چندتا افغانی به سرپرستی گرفتی؟

"نمیتونم"ترین حالت ممکن رو نسبت به جامعه پزشکان دادم. افاده‌ای، حوصله سر بر، پر از منیت بی‌دلیل، چشم غره و نگاه‌های از بالا به پایین، اصرار به تعریف از خود، توهم برتری و بزرگی و هر کسشری که انسان رو آف کنه در این قشر هست. چتونه مادرقحبه‌ها؟ چرک خشک کنتون رو تجویز کنید، تا صد سالگی سرتون رو بکنید توی کتاب، در کثافت و مریضی پیر بشید و پول بگیرید دیگه. اینهمه عن و گوه بازی درآوردنتون نسبت به سایر افراد جامعه، اون هم در حالی که باید با فروتنی مرهم و محرم درد‌هاشون باشید به چه دلیله؟

Lana-Del-Rey-Yes-To-Heaven-192.mp34.72 MB

Repost from ژاژخا
‏عزیزم هی از کارت تاروت نپرس که دوستت داره یا نداره، کسی که واقعا دوستتداره کارتو به تاروت نمیکشونه Bellatrix @zhazhkha

آفیس از اپیزود اولش بامزه بود ولی چون تو کلا شعور کمدیت در حدیه که کمدی اپیزودای بعدیش رو هم نمیفهمی مجبوری گوه اون چهارتا کسمغز تر از خودت که توی توییتر فالوشون داری رو بخوری که احساس بودن بکنی

واقعا این آدمیزاد چیه که هرچقدر هم زحمت بکشه و برای زندگیش تلاش کنه نهایتا دلش بوس می‌خواد؟

هرکس سلیقه‌ش از همه کیری‌تره میگه هرکس یه سلیقه‌ای داره و هرکی عقایدش از همه احمقانه‌تره میگه باید به تمام عقاید احترام گذاشت

وقتی دارم دویست و چهل و هفتمین ریلی که دوستم فرستاده رو می‌بینم و همون لحظه یکی دیگه می‌فرسته:

Inside out if it was filmed inside my head
Inside out if it was filmed inside my head

خدا رو شکر نمی‌کنم چون امروز هم بدون گربه جذشت

چه فرمایشی کردی تو آقای اصلانی. واقعا هم که دل اسیره، اسیره تا بمیره.

photo content

راستش من هیچوقت این کانسپت «زن قوی» یا «دختر قوی» که تو فضای مجازی وجود داره رو متوجه نشدم، چرا باید قوی بودنت رو منوط به جنسیتت کنی؟ و یه تصویرِ تعیین شده و یکسان از اون ارائه‌ بدی؟ این قوی بودن طبیعتا توی هر شخصی با هر خانواده‌ و وضعیتی که داره، تعاریف متفاوتی هم داره؛ پس چرا باید برای چیزی که «تعریف» مشخصی نداره، یک «عنوانِ» مشخص تعیین کنیم؟ آدمیزاد ممکنه به هزاران تعریف متفاوت از ابعاد مختلف قوی شناخته بشه؛ و واقعا لزومی نداره که برای قوی بودن حتما عاشق خودت باشی و عکس قهوه‌ت رو استوری کنی و بخوای شبیه بلاگری باشی که فکر میکنی «خودساخته»ست. گاهی حتی بیدار شدن و ادامه دادن هم قوی بودنه عزیزم. قوی بودن تو رو اون دختره که صرفا چون خوشگله فالوورای زیادی داره، تعیین نمی‌کنه.

دیگه از تلاش کردن برای فهموندن آدم‌ها خسته شدم. کیریای بی‌لیاقت خودتون تجربه کنید تا کونتون پاره بشه‌، شاید اون موقع فهمیدید.

photo content

هر چقدر سنم بالاتر میره و تجربه زیست بیشتری کسب می‌کنم و با انسان‌های بیشتری معاشرت می‌کنم و دیدم به جهان هستی گسست پیدا می‌کنه بیشتر به این نتیجه می‌رسم که از دوران صفویه گوییدنمون

ممنونم بابت این توییت
ممنونم بابت این توییت

تو رو خدا بخندید چون دارم به سمت پل می‌روم اگر یک نفر هم به من لبخند بزنم خودکشی نخواهم کرد