مصدع اوقات
الذهاب إلى القناة على Telegram
868
المشتركون
+124 ساعات
+127 أيام
+10030 أيام
أرشيف المشاركات
867
"نمیتونم"ترین حالت ممکن رو نسبت به جامعه پزشکان دادم. افادهای، حوصله سر بر، پر از منیت بیدلیل، چشم غره و نگاههای از بالا به پایین، اصرار به تعریف از خود، توهم برتری و بزرگی و هر کسشری که انسان رو آف کنه در این قشر هست. چتونه مادرقحبهها؟ چرک خشک کنتون رو تجویز کنید، تا صد سالگی سرتون رو بکنید توی کتاب، در کثافت و مریضی پیر بشید و پول بگیرید دیگه. اینهمه عن و گوه بازی درآوردنتون نسبت به سایر افراد جامعه، اون هم در حالی که باید با فروتنی مرهم و محرم دردهاشون باشید به چه دلیله؟
867
Repost from پرنده آبی فاکداپ
آفیس از اپیزود اولش بامزه بود ولی چون تو کلا شعور کمدیت در حدیه که کمدی اپیزودای بعدیش رو هم نمیفهمی مجبوری گوه اون چهارتا کسمغز تر از خودت که توی توییتر فالوشون داری رو بخوری که احساس بودن بکنی
867
واقعا این آدمیزاد چیه که هرچقدر هم زحمت بکشه و برای زندگیش تلاش کنه نهایتا دلش بوس میخواد؟
867
هرکس سلیقهش از همه کیریتره میگه هرکس یه سلیقهای داره و هرکی عقایدش از همه احمقانهتره میگه باید به تمام عقاید احترام گذاشت
867
وقتی دارم دویست و چهل و هفتمین ریلی که دوستم فرستاده رو میبینم و همون لحظه یکی دیگه میفرسته:
867
راستش من هیچوقت این کانسپت «زن قوی» یا «دختر قوی» که تو فضای مجازی وجود داره رو متوجه نشدم، چرا باید قوی بودنت رو منوط به جنسیتت کنی؟ و یه تصویرِ تعیین شده و یکسان از اون ارائه بدی؟ این قوی بودن طبیعتا توی هر شخصی با هر خانواده و وضعیتی که داره، تعاریف متفاوتی هم داره؛ پس چرا باید برای چیزی که «تعریف» مشخصی نداره، یک «عنوانِ» مشخص تعیین کنیم؟ آدمیزاد ممکنه به هزاران تعریف متفاوت از ابعاد مختلف قوی شناخته بشه؛ و واقعا لزومی نداره که برای قوی بودن حتما عاشق خودت باشی و عکس قهوهت رو استوری کنی و بخوای شبیه بلاگری باشی که فکر میکنی «خودساخته»ست. گاهی حتی بیدار شدن و ادامه دادن هم قوی بودنه عزیزم. قوی بودن تو رو اون دختره که صرفا چون خوشگله فالوورای زیادی داره، تعیین نمیکنه.
867
دیگه از تلاش کردن برای فهموندن آدمها خسته شدم. کیریای بیلیاقت خودتون تجربه کنید تا کونتون پاره بشه، شاید اون موقع فهمیدید.
867
هر چقدر سنم بالاتر میره و تجربه زیست بیشتری کسب میکنم و با انسانهای بیشتری معاشرت میکنم و دیدم به جهان هستی گسست پیدا میکنه بیشتر به این نتیجه میرسم که از دوران صفویه گوییدنمون
867
تو رو خدا بخندید چون دارم به سمت پل میروم اگر یک نفر هم به من لبخند بزنم خودکشی نخواهم کرد
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
