1 224
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-67 روز
-2630 روز
آرشیو پست ها
1 224
وقتی که زیاد دوسش داری حسود می شی...
حساس می شی...
چشمِ دیدن نگاه های بقیه رو نداری...
چشم نداری ببینی غیر از تو با بقیه هم حرف می زنه...
همش ازش دلگیر و ناراحت می شی...
مدام نگران و دلواپسشی و سوال جوابش میکنی...
اینا همش از دوست داشتن زیاده…
اما اون فکر می کنه دیوونه شدیو الکی بهش گیر میدیو زیادی ازش میپرسی
فکر میکنه بهش شک داری...
اما؛ تو فقط دوسش داری.
1 224
.
تو زیباترین ...حزن من بودی
عزیزترین زخمم بودی
و این که با افعال گذشته
از تو یاد میکنم،
غمانگیز ترین شکل انقراض است
که برگزیدهام!!
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
