آهنگ های احساسی
الذهاب إلى القناة على Telegram
1 224
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-67 أيام
-2630 أيام
أرشيف المشاركات
1 224
وقتی که زیاد دوسش داری حسود می شی...
حساس می شی...
چشمِ دیدن نگاه های بقیه رو نداری...
چشم نداری ببینی غیر از تو با بقیه هم حرف می زنه...
همش ازش دلگیر و ناراحت می شی...
مدام نگران و دلواپسشی و سوال جوابش میکنی...
اینا همش از دوست داشتن زیاده…
اما اون فکر می کنه دیوونه شدیو الکی بهش گیر میدیو زیادی ازش میپرسی
فکر میکنه بهش شک داری...
اما؛ تو فقط دوسش داری.
1 224
.
تو زیباترین ...حزن من بودی
عزیزترین زخمم بودی
و این که با افعال گذشته
از تو یاد میکنم،
غمانگیز ترین شکل انقراض است
که برگزیدهام!!
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
