1 224
Suscriptores
Sin datos24 horas
-67 días
-2630 días
Archivo de publicaciones
1 224
وقتی که زیاد دوسش داری حسود می شی...
حساس می شی...
چشمِ دیدن نگاه های بقیه رو نداری...
چشم نداری ببینی غیر از تو با بقیه هم حرف می زنه...
همش ازش دلگیر و ناراحت می شی...
مدام نگران و دلواپسشی و سوال جوابش میکنی...
اینا همش از دوست داشتن زیاده…
اما اون فکر می کنه دیوونه شدیو الکی بهش گیر میدیو زیادی ازش میپرسی
فکر میکنه بهش شک داری...
اما؛ تو فقط دوسش داری.
1 224
.
تو زیباترین ...حزن من بودی
عزیزترین زخمم بودی
و این که با افعال گذشته
از تو یاد میکنم،
غمانگیز ترین شکل انقراض است
که برگزیدهام!!
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
